Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (13.522)
Beoordelingen filteren
13.522 resultaten
Waardering van reizigers
8.986
2.795
1.016
360
365
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
8.986
2.795
1.016
360
365
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 13.522 beoordelingen
Beoordeeld op 8 maart 2020

Het is een prachtig hotel. Maar het draait hier alleen maar om geld. Gelukkig had ik een super fijne butler Ozuna, dank voor alles! En ook dank aan de geweldige jongens op het strand.
Maar dan: de eerste 2 dagen werkte de airco niet. Ik zat sowieso al weg gestopt op de meest ongunstige kamer die je kan hebben, 1393. In de namiddag in de volle zon dus je kon niet even lekker op je balkon zitten. Hierdoor was ik gedwongen om bij de Diamond club beach bar te zitten elke middag. Geen straf want zoals ik al aangaf geweldig personeel! De een na laatste avond besloot ik bij Hunters te gaan eten. Doe dit niet! Beperkte kaart, eten was op zich goed. Ik had twee glazen huis wijn erbij gedronken. Toen ik vertrok werd ik achterna gerend door een personeels lid die me beschuldigde van het nuttigen van een fles wijn en die niet betaald had. Het koppel naast me had inderdaad een fles wijn maar ik dus niet. Dat koppel was verdwenen. Ik kreeg de schuld. Gelukkig kon het koppel aan de andere kant van me bevestigen dat ik niet aan die betreffende tafel had gezeten. Ik vroeg om excuus en met een hoop tegenzin kreeg ik die. Kous af zou je denken. Vervolgens ben ik op mijn kamer en word ik er nog twee x over gebeld. Mijn butler daarna ingeschakeld en die heeft het opgelost. Maar het kwam erg bedreigend over op mij. Dan zie je de ware aard. Ik zou terug gaan voor de mooie omgeving en het personeel maar klantvriendelijk zijn ze absoluut niet. Niet prettig als vrouw alleen.

Datum van verblijf: maart 2020
Reistype: Reisde alleen
Bedank Traveler628718
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 16 december 2019 via mobiele applicatie

Het hotel is netjes en heeft ontzettend vriendelijk personeel. Zeker een aanrader om terug tekomen.

Voordelen van het hotel:
Goede restaurants met goed eten
Fantastisch personeel aan de beach bar , de handdoeken man maar ecetioneel goed zijn de gastvrouwen in restaurant Dorado
Kamers zijn netjes en goed
We hadden een probleem met het bed dit werd snel opgelost.

Nadelen:

We zaten in adults only hideway maar was allemaal zeer gehorig
Staf in het zwembad denkt dat iedereen tussen de 18 en 25 zijn.
We chechten in om 14.30 uur en hadden de koffers pas om 16.00 uur

Gaan we nog eens terug ja het positieve overheerst

Datum van verblijf: december 2019
Reistype: Reisde met een partner
Bedank 1962WilfredB
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 7 december 2019

Tweede keer hier.
Wij hadden Diamand club en dat zou in iedereen aanraden .
Verse sappen , restaurants kunnen gereserveerd worden, en lekker rustig zwembad .
Pluspunten onze butler Pedro is fantastisch en regelt alles prima en doet zijn best voor al je wensen.
Eten is heel goed entertainment ook.
Paar kleine minpunten zijn er ook, maar onnodig ze te benoemen daar dit in onze ogen bij management ligt en niet bij het personeel .

Datum van verblijf: december 2019
Reistype: Reisde met familie
Bedank mandyo512
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
PRbluediamond, Manager van Royalton Punta Cana Resort & Casino, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 december 2019
Google-vertaling

Dear mandyo512;

Receive an exclusive regard from Royalton Punta Cana;

Thank you for giving us the opportunity to host you and for your kind review with points of improvement. It brings us great pleasure to hear that we went beyond your expectations to ensure that you had a flawless stay.

We are delighted to read that you spent a most wonderful holiday in our property and that our facilities and services offered to you by our staff were to your fullest satisfaction.

We are looking forward to the pleasure of welcoming you again in our Hotel and assure you that you will enjoy superior services and facilities on your next visit.

Kind regards,

Royalton Punta Cana Team

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 23 november 2019 via mobiele applicatie

Was onze eerste vakantie op de Dominicaanse Republiek dus we lieten ons verrassen. Hadden via TUI geboekt en het hotel stond goed aangeschreven.

Als gezin met twee jonge kinderen een van 3 jaar en 1 van 8 maanden wilde we een lekkere zonvakantie waar we lekker op het resort konden verblijven.

Onze algemene indruk is goed. Wel zijn we tegen wat dingen aangelopen.

- kamer zeer vies en vochtig. Schimmel op veel plekken, met name in de badkamer. Dit aangegeven bij de receptie. Hierop na 1 dag een nieuwe kamer gekregen die er wat beter uit zag. Kamers zijn over het algemeen gedateerd en kunnen wel een opknapbeurt gebruiken.

Het eten is goed, voldoende keuze. Ook de bediening in het buffetrestaurant is zeer vriendelijk. We hebben ook bijna alle dagen in het buffetrestaurant gegeten ondanks dat er nog al la carte restaurants zijn. Daar hebben we bij het sushi restaurant en het steakhouse gegeten. Eten was goed echter proberen ze je weer binnen 1 uur buiten te hebben en is dus qua gezelligheid niet aan te raden.

1 TIP voor ouders met kinderen die nog in de luiers zitten. Als je geld wilt besparen neem dan ZELF luiers mee. 1 pak luiers waarvoor je hier 5 euro betaald kost je daar in het winkeltje 33 dollar.
Alles in de winkeltjes is erg prijzig.

Voor de rest hebben wij een goede vakantie gehad met onze kinderen. Zwembaden waren schoon, strand voldoende plek net zoals bij de zwembaden.

Voor ons was het wel de laatste keer dat we bij dit hotel zijn geweest. Ondanks een goede vakantie was het niet helemaal wat we er van verwacht hadden.

Datum van verblijf: oktober 2019
Reistype: Reisde met familie
Bedank 98jerseyd
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
GeneralManagerP1, Manager van Royalton Punta Cana Resort & Casino, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 november 2019
Google-vertaling

Dear 98jerseyd;

Receive warm regards from Royalton Punta Cana;

First of all, we would like to thank you for sharing your impressions with us about your stay at Royalton Punta Cana I am saddened to read your recent review and the fact that we have failed to meet your expectations during your last vacation with us.

Concerning your room cleaning, we have established cleaning schedules for both day and night. It is important to mention that our rooms and common areas are subject to strict supervision procedures to provide our guests with a service that meets the established international standards of hygiene and quality. Our apologies if this was not the case.


We can guarantee you that your review highlighting the lack of atmosphere was read with the highest interest and that the involved departments were informed to take immediate corrective measures.

If you visit us again, we will make sure that your experience will be significantly improved and we hope that you will give us the opportunity to change your perception of us.

Kind regards,

Royalton Punta Cana Team

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 14 november 2019 via mobiele applicatie

Zeer goede accomodatie , sands beach bar met Rodolfo, Kenny en Daniel erg gezellig en goed voor de bezoekers zeker een aanrader, voor herhaling vatbaar verder eten top veel variatie, splashworld memories ook top, je mag gebruik maken van beide accomodaties, kamers top roomservice zeer goed eigenlijks geen negatieve punten.

Datum van verblijf: november 2019
Reistype: Reisde met een partner
Bedank patriciadC2440ST
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
PRbluediamond, Manager van Royalton Punta Cana Resort & Casino, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 november 2019
Google-vertaling

Dear patriciadC2440ST;

Receive warm regards from Royalton Punta Cana;

We sincerely appreciate that you have taken the time to write such a nice review at our Royalton Punta Cana. We are happy to read that you had such an amazing vacation.

We strive to deliver a great vacation to all of our guests and we appreciate very much your lovely feedback about our facilities, services, and staff. Comments like yours are our best reward.

We are looking forward to the pleasure of welcoming you again in our Hotel and assure you that you will enjoy superior services and facilities on your next visit.

Warm regards from paradise,


Royalton Punta Cana Team

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken