49 personen bekijken dit hotel
eDreams533 US$
Hotels.com527 US$
Lol.travel579 US$
Beoordeeld op 28 november 2019 via mobiele applicatie

Een geweldig resort met uitstekende service goed animatieteam vriendelijk personeel, beachbar met goede barmannen, ik wil een uitzondering maken voor één barman Leonebis hij bracht je de drankjes op het strand hij krijgt van mij een dikke 10, LEONEBIS je bent de beste barman die ik ooit ontmoet heb en verder alleen maar positief over dit resort

Datum van verblijf: november 2019
Reistype: Reisde alleen
eConcierge S, Manager van Secrets Royal Beach Punta Cana, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 november 2019

Dear cobyv991,

We are thankful that you choose Secrets Royal Beach for your holidays. Thanks for your kind review and the valuable time you invested to share your comments and thoughts with us. It is a pleasure to hear you were able to thoroughly enjoy your stay with us. Though, I am delighted to hear that above all it was the service you received that was most remarkable. I hope other travelers read your review and decide to book with us as well.

We look forward to seeing you again soon!

Best regards,

Beoordeeld op 21 september 2019

Ik verklaar onmiddellijk mijn titel van de beoordeling: we hadden voor de 4e keer geboekt in het naastliggend hotel Now Larimar maar dit bleek gesloten te zijn wegens een totale renovatie waarvan we door ons reisagentschap niet op de hoogte gesteld waren. We hadden Preferred Club geboekt maar konden door de sluiting van Now Larimar geen gebruik maken van de Preferred Club bar, 2 zwembaden, 5 à la carte restaurants en casino. Maar deze klacht is naar ons reisagentschap gestuurd, hier wil ik graag het schitterend alternatief van Secrets Garden beoordelen.
Het personeel is supervriendelijk, op één uitzondering na, barmedewerker Joel. In het bijzonder willen we onze dank uitspreken voor restaurantkelner Luis, koffiebarmedewerkster Nery, restaurantreceptioniste Martina, barman/-vrouwen Santa, Innocentia en Israel van de Merlin bar, onthaalmedewerksters Diorisia en Maria, spamedewerksters Maria M. en Alexia en het hele entertainment team.
We geven ook één suggestie ter verbetering mee (die we ook vorig jaar reeds hebben neergeschreven voor Now Larimar, benieuwd of ze hier rekening mee hebben gehouden bij de grote renovatie): graag meer stopcontacten ter hoogte van de zwembaden en strand.
Om af te sluiten: Secrets Garden is net als Now Larimar een aanrader. Waarom dan kiezen voor het duurdere Secrets Garden? Als je graag geniet van een rustig omloop zwembadgedeelte en "adults only" is de keuze uiteraard Secrets Garden. Maar het gerenoveerde Now Larimar zou echte swim up kamers krijgen, nieuwe zwembaden in de trend van Secrets Garden en de shows zijn er grootser en spectaculairder dus onze keuze voor volgend jaar is nog niet gemaakt. Hopelijk stijgen de prijzen in Now Larimar niet te sterk!

Kamertip: Preferred Club is zijn geld waard
Datum van verblijf: september 2019
eConcierge S, Manager van Secrets Royal Beach Punta Cana, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 september 2019

Dear KurtDW,

First of all, our gratitude to you for your loyalty to our hotel chain and more particular to our sister hotel. We are glad the circumstances brought you to our property and as in our sister hotel, you experience a satisfactory stay.

Nothing reflects more significantly the effort of the team, than our visitors comments and by yours, people like Luis, Nery, Diorisia, Maria and Alexia made a huge impact on your satisfactory experience.

I can assure you that my team as the one in our neighbor hotel will be glad to receive you.

Best regards,

Beoordeeld op 14 april 2019 via mobiele applicatie

Een prachtig uitgestrekt domein met drie hotels, waarvan dit het ‘adults only’ is. Je mag ook van alle restaurants en faciliteiten van de andere twee genieten, maar dat geldt niet in de andere richting.
Waaw, een mooier, breder en uitgestrekter strand ga je niet gauw vinden. Wit poederzand en een turkooise zee. In het ‘preferred’ gedeelte heerlijk comfortabele ligbedden mét matrasje mét ingebouwde hoofdsteun: zo lekker lagen we nog niet! Spijtig dat die matrasjes niet voorzien zijn voor de ligbedden op het ‘preferred’ strand.
Je kan in tal van restaurants gaan eten, ook dus in de twee andere hotels. Het buffetrestaurant is ook dagelijks geopend, een pluspunt in vergelijking met het Secrets op Jamaica.
Aan kleine minpuntjes, b.v. geen vers brood in het heerlijke à la carte ontbijtrestaurant voor de ‘preferred’ gasten, wordt na melding onmiddelijk verholpen, meer, een vriendelijke meneer komt na enkele dagen spontaan vragen of er zo niets is dat verbeterd kan worden en hup, er wordt voor gezorgd.
Vriendelijk zijn ze trouwens allemaal.
Sommige dingen zijn natuurlijk structureel, b.v. , het ‘preferred’ zwembad ligt erg dicht bij het immens grote zwembadencomplex van het familiehotel ernaast en daar is de animatie wel erg luidruchtig. Ook de eigen barman houdt soms wel van een stevige dreun... Een chilloord ware welkom.
De huiswijn, hoewel de Spaanse origine hoopvol stemde, is werkelijk ondermaats en de optionele wijnen tegen betaling zijn onchristelijk duur. En ja, in de meeste à la carte restaurants kan je enkel binnen eten en dan nog verplicht met pantalon. Dat is in de tropen wel wat jammer.
Toch een vijf, ik was er graag!

Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeeld op 13 november 2018 via mobiele applicatie

In oktober komen is qua weer een risico, maar we hebben voor 99 procent mooi, heel mooi weer gehad...
We hadden in hotel een extra geboekt om toegang te hebben tot de privilege club... Een meerwaarde die volgens mij noodzakelijk is: aparte check inn, privé butler, kamers centraal bij strand, paar exclusieve restaurants, apart stukje strand, en nog wel wat andere voordelen...
Kamers ietwat gedateerd, maar voor mij was dat voldoende...
Eten op 1 restaurant allemaal best lekker...
Vlotte bediening aan strand en zwembad...
Strand goed en proper onderhouden...
Vriendelijk personeel...
Kortom een leuke ontspannende vakantie...

Datum van verblijf: oktober 2018
eConcierge S, General Manager van Secrets Royal Beach Punta Cana, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 november 2018

Beste Maximroeselare,

Wij waarderen uw voorkeur bij het kiezen van Secrets Royal Beach Punta Cana om te genieten van een geweldige ervaring.

Het is goed om te weten dat hij in algemene zin tevreden was met de ontvangen diensten, dat ons personeel hem tijdens zijn verblijf een warme behandeling aanbood en dat hij van ons prachtige strand genoot. Zodra de aspecten die u niet bevielen, met de grootste belangstelling behandeld zullen worden.

We hopen in een toekomstige gelegenheid op uw voorkeur te blijven rekenen!

Vriendelijke groeten,

Algemeen directeur
Secrets Royal Beach Punta Cana

Beoordeeld op 2 september 2018

we zijn net terug van 3 weken secrets royal beach, dit was onze 5 de maal dat we voor dit resort kozen omdat het wel een van de beste is op de Dominicaanse, alles is er tot in de puntjes verzorgd, zeer lekkere buffetten, vriendelijk gemotiveerd personeel, ruime proper verzorgde kamers en heel lekkere drankjes, wel raad ik aan om naar de originele drankjes te vragen zoals bombay gin of disaronno amaretto, zoniet krijg je de lokale dranken, niet dat die slecht zijn maar er is een verschil. Een aanrader is ook op vrijdag de a volanté kreeften avond op het strand, je betaald er wel 59 dollar pp voor maar het is het echt de moeite waard.
ook een aanrader is de porto fino bar, daar gingen wij elke avond onze drankjes nuttigen bij Santa, die ons telkens weer met een lieve knuffel en kus begroette.Iedereen zet zich volledig in om uw vakantie tot een top vakantie te maken.
Wat wel heel spijtig was op onze vakantie was het met tonnen aanspoelend zeewier, iedere dag zette een team zich volledig in om alles zoveel mogelijk weg te werken, maar elke dag opnieuw werden de stranden overspoeld met dit fenomeen, er waren tal van dagen dat we niet in zee konden zwemmen.
Wij gaan alvast iedereen van het resort missen en danken het ganse team van de Secrets om onze vakantie tot een top vakantie te maken.
Een aanrader : breng wat belgische chocolade mee voor de mensen in het resort :o)

Kamertip: swimup kamers liggen rustiger
Datum van verblijf: augustus 2018
eConcierge S, General Manager van Secrets Royal Beach Punta Cana, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 september 2018

Beste gerritpascalleke,

Heel erg bedankt voor het kiezen van Secrets Royal Beach Punta Cana voor uw vakantie. We zijn blij om te weten dat hij wederom een uitstekend verblijf bij ons heeft gehad. We waarderen het dat je voor de 5e keer je gekozen bestemming bent en dat je een deel van je waardevolle tijd hebt genomen om je ervaring met anderen te delen.

We zijn erg blij om te weten dat ze genoten van al onze diensten, gevarieerd gastronomisch aanbod, drankjes, kamers en faciliteiten.

We waarderen elke aanbeveling die u doet tijdens ons verblijf in ons hotel, we weten dat dit voor veel mensen een grote hulp zal zijn. We zijn vereerd om ons harde werk te benadrukken om onze stranden schoon te houden en overtollig zeewier op ons prachtige strand te verwijderen.

Vanaf nu missen we je ook en we hopen de eer te hebben je heel snel te ontvangen voor nog een geweldige ervaring.

Vriendelijke groeten,