Beoordeeld op 13 maart 2020 via mobiele applicatie

Wij verbleven hier 10 dagen.
Het hotel is ongeveer een half uurtje van de luchthaven.
Heel fijn hotel, vriendelijk onthaald aan de receptie en direct uitleg gekregen ivm de wifi, handdoeken en a la carte restaurants waarvoor je niet moet reserveren.
Onze baggage werd met veel plezier naar de kamer gebracht. Wij verbleven in kamer 3396.
Heel mooie, ruime en propere kamer met voldoende opbergruimte. Ruime badkamer en goede airco die je zelf kan instellen.
Het hotel is niet te groot en heel rustig. Er zijn ongeveer 350 kamers.
Er zijn 3 zwembaden, waarvan 1 waar dagelijks aqua gym wordt gegeven, 1 groter zwembad met ingebouwde ligbedden en 1 kleiner zwembad waar ook een bar in is.
Er zijn dagelijks activiteiten zoals pingpong, volleybal, ... maar als je geen zin hebt kan je gewoon rustig op je ligbed blijven.
Achter de zwembaden kom je direct op het strand. Ook daar zijn voldoende ligbedden en genoeg schaduw door de vele palmbomen.
Personeel komt langs om je bestelling van drankjes op te nemen en brengen het dan naar je ligplaats, ook op het strand. De wifi reikt tot het strand.
Heel vriendelijk personeel, ze doen het niet voor de fooi, maar zijn wel heel dankbaar als ze éen krijgen.
Lekker eten en heel veel keuze qua eten en drank in de verschillende restaurants en buffet!
Voor de a la carte restaurants hoef je niet te reserveren. Als het restaurant vol zit krijg je een pieper mee die piept als uw plaatsje vrij is. Restaurants hebben niet veel keuze qua menu en leek mij ook allemaal al klaar te staan want alles kwam binnen 3 minuten aan tafel gebracht. Persoonlijk waren wij meer fan van het buffet omdat er heel veel keuze is en alles ook heel vers gemaakt wordt. Je ziet de kok alles klaarmaken.
Er wordt aangeraden om niet alleen buiten het hotel te gaan dus daarom hebben wij alleen begeleide excursies gemaakt. Dit is dus echt een ontspanningsreis en de bedoeling dat je in het hotel blijft.
Op het strand is er mogelijkheid om te zwemmen, er is een zwemzone afgemaakt. Je kan links en rechts heel ver wandelen op strand en komt daarbij verschillende hotels tegen. Er is mogelijkheid om water activiteiten te doen zoals de banaan. Er zijn ook verschillende winkeltjes op het strand.

Al bij al een super mooi en proper hotel, ontspannen sfeer en vriendelijk personeel!!

Datum van verblijf: maart 2020
Beoordeeld op 15 december 2019

Prachtige locatie , lekker maar ook mooi gepresenteerd eten , vriendelijk personeel die het niet enkel voor een fooi doen .
Kamers zijn iets verouderd wordt vaak gezegd maar bieden voldoen opbergruimte en worden perfect gepoetst en dat is veel meer waard dan een strakke moderne kamer .
De lange strandwandelingen is gewoonweg genieten !
Een ideale tot rust vakantie .

Beoordeeld op 14 december 2019

Resto: buffetten meer variatie in warme groenten minder variaties in aardappelen
Suite (kamer 3224) : meer ruimte voor toilet , breedte amper 55 CM, in salon ruimte zat en veel
Verloren ruimte
Wekkerradio op deze kamer niet functioneel en buiten dienst laten stellen

Beoordeeld op 12 december 2019

weerom terug geweest naar dit hotel en alles nog uitstekend, super goede mensen en zeer behulpzaam, goede keuze in restaurants en goede bediening,water in zwembad proper ondanks dat sommige mensen zich mottig veel insmeren met olie toch niks van te merken, ook bv. in de bar word elk glas nagezien of het wel echt schoon is

Kamertip: frontzijde, ook avonds geen hinder van lawaai van de show zeker niet als je hoger gelegen kamer hebt
Beoordeeld op 10 december 2019

Personeel was super lief en gedienstig.
Wij hadden een jacuzzi kamer en die was zekerst in orde .
Persoonlijk mag voor mij het algemeen restaurant zekerst gerenoveerd worden en receptie ook en de verlichting veranderen naar warm licht in plaats van koud wit licht dit geeft echt een quiche look en is niet gezellig.