31 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
clubmed.us
555 US$
StayForLong
2.681 - 2.686 van 13.737 beoordelingen
Beoordeeld op 8 juli 2017

• Reistype: Reisde alleen
Club Med Ψ, Customer Relations van Club Med Punta Cana, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 juli 2017

Beoordeeld op 3 juli 2017 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: juli 2017
Club Med Ψ, Customer Relations van Club Med Punta Cana, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 juli 2017

Beoordeeld op 30 juni 2017

Datum van verblijf: juni 2017
Club Med Ψ, Public Relations Manager van Club Med Punta Cana, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 juli 2017

Beoordeeld op 27 juni 2017

Kamertip: Ask for a room with a balcony - we needed a little more space to hang out wet clothes! The smaller rooms get v. moist & uncomfortable.
Datum van verblijf: april 2017
Club Med Ψ, Customer Relations van Club Med Punta Cana, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 juni 2017

Beoordeeld op 27 juni 2017

Kamertip: Mariposa was a great location, very central.