Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
2 personen zijn dit hotel aan het boeken
Official Website
236 US$
202 US$
Aanbieding bekijken
BESPAAR 34 US$
Booking.com
224 US$
Aanbieding bekijken
Gratis annuleren tot 12/03/21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Expedia.com
224 US$
Aanbieding bekijken
Gratis annuleren tot 12/03/21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
eDreams224 US$
Prestigia.com236 US$
Hotels.com224 US$
alle 16 aanbiedingen bekijken
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (4.810)
Beoordelingen filteren
4.811 resultaten
Waardering van reizigers
3.251
850
342
159
209
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
3.251
850
342
159
209
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 4.811 beoordelingen
Beoordeeld op 27 december 2019

Van 2 tot 10 december verbleven in het royalton bavaro resort. Was echt super!
We hadden diamond club swimup room met persoonlijke butler.
Wij zaten in blok 18 zwembad zicht, daar schijnt redelijk de gehele dag de zon tot een uur of 16:30/17:00.

Wegens werkzaamheden moesten wij na 1 nacht onze kamer uit naar een andere kamer maar ter compensatie kregen wij de gehele dag een cabana tot onze beschikking!

Extra dank aan onze persoonlijke butler Juan! Hij regelde alles voor ons en zorgde dat het ons aan niets ontbrak!
Bij de prive cabana’s super goeie service van Ezekiel!
Super fijn personeel dat allen ontzettend hard werkt!
Er zitten verschillende restaurants op het resort en het buffer restaurant was ook top!
Bij het buffet hebben ze verschillende stations waar ze alles vers voor je bereiden, vlees, vis en zelfs veel soorten pasta!

Echt een top vakantie gehad!
Jammer dat we er maar een weekje waren!

Datum van verblijf: december 2019
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Phylicje
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
DanieldS2896, Director General van Royalton Bavaro Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 december 2019
Google-vertaling

Dear Phylicje,

Thanks a lot for your kind and sincere appreciation of our resort. It is truly an honor to hear of the flawless vacation time you had while staying at Royalton Bavaro Resort & Spa.

Our butlers go out of their way in order to please every single need of our guests. We are proud of this kind of service and there is nothing more heartwarming for me and the Team than to hear that our guests appreciate the effort. We are going to share your comments with Juan. We are sure it will make him very happy!

We are looking forward to the pleasure of welcoming you again in our Hotel and assure you that you will enjoy superior services and facilities on your next visit.

Warm regards from paradise,

Daniel de Santiago
General Manager
Royalton Bavaro Resort & Spa

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 20 december 2019

Big thanks to Alexis,great kickboxing workout.
Goed hotel. Heerlijke vakantie gehad. Netjes, schoon en voorzien van vele luxe. Mooie kamers. Goed eten. De kinderen hebben ook erg genoten. Er is genoeg voor ze te doen. Geweldige zwembaden.

Datum van verblijf: december 2019
Reistype: Reisde met familie
Bedank marb811
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
DanieldS2896, Director General van Royalton Bavaro Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 december 2019
Google-vertaling

Dear Marb,

We are very grateful that you have visited us and for your wonderful comments. It is the best motivation to continue offering that quality service that characterizes us!

We love it when our staff actively contributes to improving our guest´s holidays. We are going to share your comments with the whole staff, especially the ones you mentioned. We are sure it will make them very happy.

We would love to have the opportunity to welcome you in the near future so that we can once again offer you an excellent service and continue creating the best experience for you.

Warm regards from paradise,

Daniel de Santiago
General Manager
Royalton Bavaro Resort & Spa

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 15 december 2019

Totaal geen aanrader!
- mensen zijn opdringerig en kennen geen ‘ nee ‘
- mensen maken je wakker op je strand bedje om antwoord te krijgen
- er word ons gezegd, als je geen Spaans kan schop ik je er uit
- meee dan een uur wachten op een pizza en 4 mensen na ons hadden het eerder...
- we moesten geld betalen voor dat we in onze kamer konden. Terwijl we via tui hebben geboekt.
- kunnen geen cash geld pinnen wat in royalton cancun wel kan
- eenigste pluspunt is dat het zee water mooi blauw en helder is.
- op het strand is het erg druk, net alsof je in Turkije zit.
- we hebben in 3 uur tijd 2 keer drinken kunnen bestellen.

We willen graag na 1 dag naar huis, dit gevoel heb ik nog nooit gehad van al mijn vakantie’s. Erg jammer dit. Weg gegooid geld.

Datum van verblijf: december 2019
Reistype: Reisde met een partner
1  Bedank ashleygT7845DM
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
DanieldS2896, Director General van Royalton Bavaro Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 december 2019
Google-vertaling

Dear Ashley;

We would like to thank you for sharing your impressions with us of your stay at Royalton Bávaro Resort & Spa. I am saddened to read your recent review and for the fact that we have failed to meet your expectations during your last vacation with us.

Regarding the vendors you mention, please accept our apologies if they did not behave properly. We would like to mention that the security of our guests is our number one priority at all times, and all staff members should deliver a respectful service on every occasion.

We are surprised that you say that you did not receive the room that you paid for at your travel agency since all our guests receive the room they paid for. This is the first complaint we received of this type. We would like you to contact us privately and give us more details about this situation.

We really hope we may have the opportunity to welcome you in the near future in our beautiful hotel so we can change your perception of your experience in Royalton Bavaro.

Warm regards,

Daniel de Santiago
General Manager
Royalton Bavaro Resort & Spa

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 13 december 2019

Alles wat je bij een zorgeloze vakantie wil is er niet:
- Het eten is slecht, opwarm maaltijden in de magnetron zijn beter. Sushi smaakt naar zweetsokken.
- Al het eten uit de verschillende restaurants komt rechtstreeks uit het buffet, slecht en geen afwisseling dus.
- Barmannen verstaan vaak geen Engels en de cocktails zijn zeer inconsequent, soms oke en soms niet te drinken.
- personeel spreekt niet terug of is onaardig. Als ze wel aardig zijn, vragen ze aan het eind van een gesprek een review met hun naam of moet je een excursie bij hen boeken voor 300 dollar.
- Roomservice komt vaak niet opdagen, of als ze we komen onnodig twee keer hetzelfde brengen.
- kamers zijn heel mooi en ruim, maar zeer gehorig. Ik heb heel de week van een huilbaby’s gezang mogen genieten. Bedden zijn prima, kamers zijn schoon, douche is ruim.
- strand is prachtig, echter zijn alle bedjes constant bezet door handdoeken, de mensen komen echter pas 5 uur later aankakken.

Wij komen nooit meer terug, vele irritaties die niet opwegen tegen de mooie en leuke dingen.

Datum van verblijf: december 2019
Reistype: Reisde met familie
Bedank Raymondthomas36
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
DanieldS2896, Director General van Royalton Bavaro Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 december 2019
Google-vertaling

Dear Raymond,

We have noticed your comment regarding your food experience. We would like to mention that our Executive Chef works hard to make an extensive and varied menu of luxury dishes, and he usually accomplishes this goal for all our guests. However, we understand that individual tastes are not common and that not everyone enjoys the same kind of food. We would sincerely appreciate it if you could contact us and give us more precise details about the food quality and what you would like to see improved. This would be of great help to us in our continuous efforts to improve our property and its services.

On the other hand, we sincerely regret seeing this post. It is demonstrably false that all our food comes from the main buffet. Every meal we prepare is made in each restaurant, in our a la carte restaurants the kitchen is an open concept, so all our guests can see how our employees cook when ordering their meal.

Our collaborators are committed to attending our multi-language classes to provide trained staff to our visitors. However, please accept our apologies for the communication difficulties, also It is very disappointing to know that you did not find our drinks to be consistent. We have a variety and high-quality premium drinks for all our Royalton guests, and also standardized procedures in order to ensure quality drinks and service around the clock. We will continue to work on the improvement of this area.

We sincerely regret your perception of the attitude of some of the members of our staff. Our staff is trained to provide our guests with an efficient and cordial service, and this is acknowledged by our guests. However, your comment is very important to us and we will be addressing these issues with the Team.

We apologize for any inconvenience you may have had with the room lingerie reposition. It is important to note that our rooms are subject to daily supervision to ensure that all the reposition is properly executed.

Finally, regarding the towels left in the Beach chairs, we have signed on every beach umbrella where we specifically point out that reserving beach chairs is strictly forbidden. We also have dedicated security personnel that ensure that this practice is not ongoing.

We truly regret that you have chosen not to return to Royalton Bavaro, but should you change your mind, I would like to personally assure you that I will make sure that you will have an amazing holiday experience.

Cordially,

Daniel de Santiago
General Manager
Royalton Bavaro Resort & Spa

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 10 december 2019

Top Hotel, fantastische verzorging in alle restaurants, Top entertainment met een fantastisch team met oa Willy. Bars, Eten, Kamers, bedden t is allemaal geweldig.
Zwembaden zonnebedden, zowel bij de zwembaden en op t strand fantastisch, ze liggen heerlijk. Ook de service op en om t strand is top.

Kamertip: Gewone kamer is al excellent, je kunt daarnaast alleen nog voor nog Royal
Datum van verblijf: november 2019
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Service
Bedank 32Gerrit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
DanieldS2896, Director General van Royalton Bavaro Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 december 2019
Google-vertaling

Dear Gerrit,

Thank you very much for your kind and sincere appreciation of our resort. It is truly rewarding to hear that our team has achieved what we always strive for, which is a satisfied guest and a memorable holiday experience.

We love it when our staff contributes to make your holiday special. We are going to share your comments with the entertainment staff. We are sure it will make them very happy.

We will be glad to welcoming you again in our Hotel and assure you that you will enjoy superior services and facilities on your next visit.

Cordially,

Daniel de Santiago
General Manager
Royalton Bavaro Resort & Spa

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken