2 personen zijn dit hotel aan het boeken
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Booking.com613 US$
travelup.com400 US$
5.152 - 5.157 van 7.055 beoordelingen
Beoordeeld op 9 juli 2018 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: juni 2018
SecretsCapCana, eConcierge and social network coordinator van Secrets Cap Cana Resort & Spa All Inclusive Adults Only, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 juli 2018

Beoordeeld op 9 juli 2018

Kamertip: Chose preferred side to avoid building work next door at Hyatt
Datum van verblijf: juni 2018
SecretsCapCana, eConcierge & Social Media Coordinator van Secrets Cap Cana Resort & Spa All Inclusive Adults Only, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 juli 2018

Beoordeeld op 9 juli 2018 via mobiele applicatie

Beoordeeld op 8 juli 2018

Kamertip: I think all rooms will have some type of nice view but the Preferred Club amenities here are GREAT so highly recommend going Preferred!

Beoordeeld op 8 juli 2018

Kamertip: Resort is laid out well, so most rooms have nice views.