8 personen bekijken dit hotel
148 US$
Gratis annuleren tot 14/05/21
160 US$
Gratis annuleren tot 14/05/21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
ZenHotels.com
193 US$
134 US$
BESPAAR 59 US$
Hotels.com148 US$
FindHotel142 US$
Lol.travel193 US$
Beoordeeld op 21 februari 2020

Alles goed hier mis alleen het dansen voor de show Bladimir,Tequila,Tracy,Alexander,Jesus,Chihuahua,Moskito En al de mensen van de dans groep riki,Chino,Alan chocolate,Anyi,Tairis,Meralis,Chiki
En de kids club doen goed werk voor de kinderen
Veronica,Evelin.

Datum van verblijf: februari 2020
Reistype: Reisde voor zaken
Belive-Marien, Director de Relaciones Públicas van Be Live Collection Marien, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 februari 2020

Sehr Geehrter carladY5792BP

Im Namen der Geschäftsführung des Be Live Collection Marien Hotels danken wir Ihnen, dass Sie uns ausgewählt haben, um Ihren Urlaub in Puerto Plata, R. D., zu genießen und uns über Ihre Erfahrungen über diese Website zu informieren.

Wir freuen uns sehr, dass unsere Dienstleistungen und Einrichtungen Ihre Erwartungen übertroffen haben und dass Sie Ihren Aufenthalt mit den hervorragenden Erwartungen, die wir an die Tanzgruppe bieten, sowie dem hervorragenden Service und der Freundlichkeit, die Sie von unseren Mitarbeitern erhalten haben, genossen haben. Vielen Dank für die Erwähnung der Animationsmitarbeiter Bladimir, Tequila, Tracy, Alexander, Jesus, Chihuahua, Moskito und aller Personen aus Russland, China, Alan Chocolate, Anyi, Tairis, Meralis, Chiki und Kinderclub-Tanzgruppen. Gute Arbeit für Kinder Veronica, Evelin alle zeichnen sich durch Freundlichkeit und Professionalität aus

Sie können sicher sein, dass Ihre Kommentare an die verschiedenen Abteilungen des Hotels gesendet wurden, damit diese von Ihrer großen Zufriedenheit erfahren.

Für uns war und ist es eine Freude, die Gelegenheit gehabt zu haben, Ihnen zu dienen. Wir verstehen, dass die Erfahrungen unserer Gäste eine Schlüsselrolle spielen, die uns zu herausragendem Service führt.

Wir hoffen, Sie wieder begrüßen zu dürfen und Ihre Erfahrung wieder wunderbar zu machen.

Viele Grüße,

John Acosta
Community Manager

Beoordeeld op 30 juli 2019 via mobiele applicatie

Heel mooi hotel, goed verzorgd,en dit lag vrij dicht bij het centrum. Een technisch probleem werd onmiddellijk opgelost, ze zijn super vriendelijk en hulpvaardig! Lekker eten, ook veel Dominicaans eten maar daar gaan we uiteindelijk voor! Animatie was heel goed zonder opdringerig te zijn. Er werd veel aandacht aan de gasten besteed. Elke avond een show en enkele avonden livemuziek waarbij je kon dansen met de mensen van de animatie! Kortom :een super verblijf waar ik helemaal relaxt raakte! Een echte aanrader!

Datum van verblijf: juli 2019
JOHN-COMMUNITY, Director de Relaciones con Clientes van Be Live Collection Marien, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 augustus 2019

Beste anja

Namens het management van het Be Live Collection Marien hotel, bedanken wij u voor uw keuze voor uw vakantie in Puerto Plata, R.D. om te genieten en ook om deel te nemen aan hun tijd om ons te informeren over hun recente ervaringen via deze website.

Het is echt een plezier voor ons om te weten dat u van uw verblijf hebt genoten, in onze faciliteiten, accommodatie en service, evenals het smakelijke Dominicaanse eten, evenals het nachtelijke entertainment en de uitstekende gastvrijheid van ons personeel, uw verwachtingen heeft overtroffen door te bevestigen met Uw opmerkingen hebben genoten van uw verblijf en dit motiveert ons om ons doel te blijven vervullen om onze waardevolle gasten tevreden te stellen die een sleutelrol spelen in dit continue proces, wat ons leidt tot uitstekende service.

Het was en zal een grote voldoening voor ons zijn geweest om u opnieuw te mogen dienen. U kunt er zeker van zijn dat uw opmerkingen naar de verschillende afdelingen van het hotel zijn verzonden om u te informeren over uw grote tevredenheid.

We kijken ernaar uit je weer te verwelkomen en je ervaring zal weer geweldig zijn.

Ontvang een warme groet

John Acosta
Community Manager

Beoordeeld op 16 juni 2019

Begin juni waren wij in Be live collection Marien voor één week. Via Tui een scherpe prijs, 1500 euro/2 personen, luchthavenvervoer en bagage inbegrepen. Met geen te hoge verwachtingen waren wij hier naartoe gekomen, doch het hotel overtrof onze verwachtingen.

Check in/receptie: Verliep vlot zonder teveel fransjes. Zoals meestal aan hotel recepties lopen ze niet over van enthousiasme, spontaniteit. Werkpuntje. Ook bij het uitchecken wordt niet gevraagd of alles goed verlopen is,...

Kamer: Wij zaten op gelijkloers blok 1 - zijde Iberostar. Kamer in klassieke stijl, ruim, alle benodigdheden. Jammer dat kluisje extra te betalen is. Airco en ventilator werken goed, doch zijn te luid om aan te laten bij het slapen. Minibar en koffie-/thee werd dagelijks bijgevuld. Kamer werd prima gepoets. Kan een opfrissing gebruiken, maar alles proper en netjes.

Buffetrestaurant: Kwantiteit en kwaliteit voldoende. Of de bezetting laag of hoog was in het hotel, aanbod bleef hetzelfde. Voldoende plaats om te zitten. Bediening vriendelijk, soms wat wachten voor ze in reactie schieten.

Thema restaurants: Braziliaans en Mexicaans gemiddeld lekker. Mediteraans de beste, heel lekker!

Zwembad: Heel groot, warm en proper. Voldoende schaduwplaatsen en stoelen.

Strand: Goudstrand, veel zitplaatsen en schauwplaatsen. Zee soms vol zeewier. Dit wordt iedere morgen geprobeerd om zoveel mogelijk te verwijderen, maar dit lukt niet steeds. Zee geeft niet 100% Caraibisch gevoel, meer een mix tussen Europees en Caraibisch.

Entertainment: Zijn niet opdringerig, organiseren vele korte spelletjes.

Shows: Van gemiddelde tot matige kwaliteit.

Terrein: Voldoende tropische beplanting, onderhoud kan iets beter.

Voor een last-minute of laag seizoens prijs, zeker aan te bevelen!!!

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 5 juni 2019 via mobiele applicatie

We zijn hier warm ontvangen door het overvriendelijke personeel zorgde voor een nette omgeving waar het aangenaam vertoeven was. Propere kamers (wel een beetje verouderd) , lekker eten en leuke entertainers die ook ‘s avonds voor de shows zorgden . Er was de ganse dag mogelijkheid tot eten en drinken zoveel je wou. Het was een ‘warm’ hotel in alle opzichten !

Datum van verblijf: mei 2019
Be Live G, Director General van Be Live Collection Marien, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 juni 2019

Beste mimapeeters:

Namens het management van het Be Live Collection Marien hotel, danken wij u dat u heeft gekozen om van uw vakantie in Puerto Plata, R.D. te genieten, en ook om deel te nemen aan uw tijd om ons te informeren over uw recente ervaringen via deze website.

Het is echt een plezier voor ons om te leren dat u van uw verblijf bij ons genoten hebt, in onze faciliteiten, accommodatie en service, zoals het voortreffelijke eten van onze restaurants à la carte, strand, evenals de uitstekende gastvrijheid die u van ons personeel ontvangt; overtrof uw verwachtingen door in uw opmerkingen te bevestigen dat u van uw verblijf hebt genoten en dit motiveert ons om onze doelstelling te blijven vervullen om onze gewaardeerde gasten tevreden te stellen die een sleutelrol spelen in dit continue proces, wat ons leidt tot excellentie in service.

De feedback van onze klanten is erg belangrijk voor ons en we zijn ervan overtuigd dat de kwaliteit van de dienstverlening waar we naar streven, alleen kan worden bereikt door naar de suggesties en opmerkingen van onze klanten te luisteren.

Het was en zal een grote voldoening voor ons zijn om de mogelijkheid te hebben gehad om u van dienst te zijn en uw opmerking is naar de verschillende afdelingen van het hotel gestuurd om hen uw grote tevredenheid te laten weten. We hopen u in de toekomst opnieuw te verwelkomen en uw ervaring weer fantastisch te maken.

Vriendelijke groeten,

De Leiding

Beoordeeld op 5 april 2019

Na een lange vlucht aangekomen in dit hotel. Ontvangst aan de receptie was goed.
Daar we maar om 21.30hr zijn aangekomen konden we nog eten aan het buffet. Deze was rijkelijk gevuld en de afwisseling was ook de volgende 2 weken zichtbaar. Het eten was super lekker. Ook wat de bediening betreft in ieder restaurant of bar was TOP.
Het personeel doet hun uiterste best om je vakantie zo aangenaam mogelijk te maken.

Het animatie team met Mosqiuto en Chichi wawa was Top. Ik sta versteld was die gasten allemaal realiseren .Een dikke duim ! ! !
Ook de avondshows zijn van zéér hoge kwaliteit. De Michael Jackson Show is hierin zeker een aanrader.

De Kamers zijn proper maar kunnen wel een opknapbeurt gebruiken. Direct aan het zwembad of aan het strand. Voor de kinderen is er een aparte kidsclub.

Voor iemand die een vakantie boekt in regio Puerto Plata is dit hotel The place to Be.

Ik zou toch enkele mensen willen bedanken die mij een onvergetelijke vakantie hebben bezorgt . ALEX FREDDY VECENTA enz bedankt voor de superrrrrr service in het restaurant.

Ook de thema restaurants zijn zeker een aanrader ! ! !

Wij komen als tevreden klant zeker terug

Kamertip: Er zijn ook gerenoveerde kamers tegen een meerprijs
Datum van verblijf: april 2019
Be Live G, Director General van Be Live Collection Marien, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 april 2019

Geachte klant Miguel:

Namens het bestuur van de Be Live Collection Marien hotel, wij danken u voor het feit dat wij de voorkeur te genieten van uw vakantie in Puerto Plata, DR, maar ook voor een deel van uw tijd nemen om ons te informeren over uw recente ervaringen via deze website.

We zijn blij om te bevestigen dat onze diensten overtroffen uw verwachtingen en dat u genoten van uw verblijf door het verstrekken van een uitstekende service en de wetenschap dat u genoten van het heerlijke eten in onze restaurants, een zwembad, evenals de vriendelijkheid en behandeling ontvangen van onze medewerkers, vooral door Mosquito , Chihuahua, Alex, Freddy en Vicenta.

We zijn zeer dankbaar voor uw lof aan onze medewerkers, het is dankzij omdat hun inzet en toewijding die we kunnen ons doel te bereiken: de volledige tevredenheid van onze gasten.

U kunt er zeker van uw opmerkingen die zijn verstuurd naar de verschillende afdelingen van het hotel, zodat zij weten van uw grote tevredenheid.

Voor ons was en zal het een genoegen zijn om de mogelijkheid te hebben om u te dienen. Wij begrijpen dat de ervaringen van onze gasten een belangrijke rol Dat leidt ons naar excellentie in dienst te verwezenlijken spelen.

We hopen je weer te mogen verwelkomen en je ervaring weer geweldig te maken.

Vriendelijke groeten,

De richting