111 US$
FindHotel111 US$
Official Hotel111 US$
Beoordeeld op 14 november 2018 via mobiele applicatie

super verblijf.
op niets hebben we iets aan te merken. het personeel is heel vriendelijk. het eten is mooi gepresenteerd en heel lekker . van barman tot animatieteam , iedereen is zo vriendelijk. dank u om ons verblijf zo aangenaam te maken. dank u. aan Yaritza, Kelvin, Pablo, Arleen, Nairobi, luis, Denny, Marcelino,Fransico, en de vriendelijke dame met de cocktauls s avonds aan het buffet. olga en Eddy super estancia
Tenemos nada que criticar. El personal es muy amable. La comida está muy bien presentada y muy sabrosa. Del barman al equipo de animación, todos son muy amables. Gracias por hacer nuestra estancia tan agradable. gracias Yaritza, Kelvin, Pablo, Arleen, Nairobi, piojo, Denny, Marcelino, Fransico y la amable dama con el vestido de cóctel por la noche en el buffet. Olga y Eddy

Datum van verblijf: november 2018
Francis I, Guest Relations Manager van Grand Paradise Playa Dorada, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 november 2018

We are so happy to read of your satisfaction of our facilities and services during your recent visit to our hotel.
We look forward to welcome you once again.

Beoordeeld op 3 oktober 2017 via mobiele applicatie

Goed! Heerlijke jacazzi! De snacks zijn er heerlijk. Gezellig personeel! De kamers zijn netjes en worden elke dag schoon gemaakt. Eten is lekker en varierend. Animatie team organiseert leuke spellem voor jong en oud! Houden van dansen en trekken iedereen mee!

Datum van verblijf: oktober 2017
Francis I, Director de Relaciones con Clientes van Grand Paradise Playa Dorada, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 oktober 2017

It is very gratifying to received acknowledgments from visitors like you that highlight the wonderful time they spent on their vacation at the Grand Paradise.

Beoordeeld op 12 september 2017

Zeer mooi hotel met fantastische faciliteiten, evenementen, zeer vriendelijk en interactieve staff en een ongelooflijk lekkere keuken. Eén van de beste hotels in PLaya Dorada. Elke avond was er keuze uit verschillende shows, de restaurants zijn van een zeer hoge kwaliteit en het personeel is uitermate vriendelijk.

Kamertip: Ik zou kamers aan het zwembad vermijden aangezien de avondshows tot vrij laat duren en je dan wel wat nachtrust kan missen.
Datum van verblijf: oktober 2016
Francis I, Guest Relations Manager van Grand Paradise Playa Dorada, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 september 2017

Thank you very much for taking the time to tell us how much you enjoy your vacation. The entire staff is very appreciative when they received praises for their efforts in ensuring clients satisfaction.

Beoordeeld op 6 juni 2017

Kamers waren netjes, kunnen hier en daar wel een up-date krijgen. Kamers worden dagelijks schoongemaakt en schoon bad- en beddengoed.
Hotel ligt aan een geweldig strand, met wat snorkel mogelijkheden voor de deur.
(voor goed snorkelen via dame (Sandra) van het strand goede en goedkope excursies te boeken)
Het All-inclusive concept is erg goed, voldoende variatie aan eten en drinken, er worden heerlijke cocktails gemaakt.
Zeer vriendelijke personeel in het gehele complex.
Wifi, duur en slecht.
Helaas, zo maar even een dorpje of iets dergelijks in, is niet mogelijk, er is wel een winkelcentrum maar daar vonden wij niet veel aan.
Pinnen is niet mogelijk in het winkelcentrum.

Datum van verblijf: juni 2017
Francis I, Guest Relations Manager van Grand Paradise Playa Dorada, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 juni 2017

Beoordeeld op 8 januari 2017

Prima hotel voor goede prijs. In regenseizoen via Duitsland waren wij ca 1100 Euro kwijt pp voor 1 dagen all in incl. vlucht. Voor deze prijs was dit een goed hotel Er zijn kamers met ongunstige ligging bij lawaai van zwembad en restaurant, voornamelijk op begane grond. Wij hadden een heerlijke kamer, geen overlast en zeer goede bedden. Op balkon kan je prima zitten. Je moet dit hotel denk ik waarderen als prima 3 sterren hotel volgens Ned. maatstaf. Eten was echt erg goed veel keuze en veel fruit en groente en soep. Restaurant is open naar het strand toe dus dat is een echt pluspunt. Annimatie is denk ik prima als je kinderen hebt, verder niet teveel van voorstellen. Voor kluisje op kamer betaal je 5 Euro per dag en deze sluit je met sleutel af dus kan je zelf overwegen of t nut heeft. In koeling elke dag 2 flessen water. Douche even laten lopen en dan is het lekker warm.
Oja, ik zou wel altijd voor minimaal superior kamer gaan. Wifi is ook 5 Euro per dag per apparaat. Dit hotel is 1 van de 15 hotels van Playa Dorada. Je kan over het strand een eindje lopen tot laatste hotel en dan geven ze aan vanaf waar er geen beveiliging meer is.
Wij hebben over het algemeen heerlijk weer gehad omdat het voornamelijk s nachts regende, maar het kan in dit seizoen ook wel echt minder zijn. Ze hebben HBO dus je kan dan wel film kijken :)
Excursies zijn niet goedkoop maar prima georganiseerd.

Kamertip: minimaal Superior. geen hoekkamer ivm aggregator
Datum van verblijf: december 2016
Francis I, Guest Relations Manager van Grand Paradise Playa Dorada, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 januari 2017

Thank you very much for taking the time to tell us how much you enjoy your vacation. The entire staff is very appreciative when they received praises for their efforts in assuring clients satisfaction.