9 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Hotels.com321 US$
Hurb338 US$
Tripadvisor321 US$
eDreams
Snaptravel
Official Site
Beoordeeld op 7 november 2018

Toen we aangekomen waren rond 1 u ‘snachts is alles prima verlopen.
Zelfs nog eten op dit uur was geen probleem.
De eerste dagen in het hotel waren zeer rustig. Heel weinig volk, soms alleen in het zwembad. De obers zeer vriendelijk. Nergens iets op aan te merken. Altijd heel persoonlijk bediend geweest.
Strand heel proper, bijna geen zeewier en werd ’s morgens netjes opgeruimd.
Op het strand moet je wel rekening houden met de locale bevolking die allerhande producten of massages willen verkopen. Zoets moet je zelf weten hoe je ermee omgaat…Wij vonden dit best wel grappig, andere misschien vervelend.
Reservaties in de restaurants was niet nodig, eten was er lekker.

Minibar op de kamer werd wel amper bijgevuld, tot 3 maal toe moeten vragen om extra drinken…dit werd wel direct opgelost maar wel jammer dat we dit steeds opnieuw moesten vragen.
Het grote probleem kwam er op vrijdagmiddag…toen kwamen de “locals” aan. Met hun eigen megaboxen met luide muziek aan het zwembad bouwden ze hun eigen feestje. Drinken en zuipen en extra veel lawaai maken is voor hen normaal.
Blijkbaar is dit een een trend dat de “Locals” een dagpas of goedkoop weekend kunnen boeken in de hotels.
Blijikbaar mogen zij alles of wordt voor hen alles door de vingers gezien.
De eerste zeer rustige dagen in het hotel waren zeer aangenaam, jammer dat de laatste 2 dagen verpest werden door de locale bevolking.`
Sunscape zou dit echt niet mogen toelaten, dit brengt een negatief beeld naar alle andere toeristen die er minstens een week blijven

Datum van verblijf: november 2018
SunscapePuertoP, eConcierge van Sunscape Puerto Plata, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 november 2018

Dear Anja V,

Thank you for choosing Sunscape Puerto Plata Resort & Spa for your recent vacation.
And thank you for taking the time for writing this review and are happy to learn that we could meet your expectations.

We look forward to serving you again very soon.

Beoordeeld op 23 september 2018

Mooi hotel luxe staat vooraan in dit hotel vriendelijk lief behulpzaam personeel.
Goede maaltijden en drinken...
Geweldig hotel om tot rust te komen zeker kindvriendelijk veel te doen voor de kids....

Kamertip: Laat je verassen door run of the house
Datum van verblijf: oktober 2017
Reistype: Reisde alleen
SunscapePuertoP, eConcierge van Sunscape Puerto Plata, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 september 2018

Dear Suzanne K,

Please receive the warmest greetings from Sunscape Puerto Plata. Thank you for taking the time to share your positive experience. We are delighted that your stay with us was enjoyable and that you enjoyed all facilities. It was a pleasure to have welcomed you home. We certainly hope that we have the honor of being able to vacation with you in the future.

Kind regards,

Beoordeeld op 15 september 2017 via mobiele applicatie

Erg gastvrij hotel. Het valt meteen op hoe groot het complex is. We werden door een vriendelijke medewerker rond geleid zodat we de weg weten te vinden. Het hotel heeft 5 restaurants en het voedsel is erg smakelijk. In het hoofd restaurant word ook het ontbijt in buffetvorm geserveerd. In de aparte restaurants kunt u alla carte eten. De kamers zijn ruim van opzet met goede bedden en schone douce/toilet. Elke dag schone handdoeken. Ik zou zeker de Upcel naar de Sunclub adviseren. Je hebt dan eigen cheque in and out. Tevens heb je de hele dag door heerlijke hapjes. Het zwembad is ook vrij rustig.. Verder zijn er nog twee grote zwembaden op het complex. Alles ziet er keurig uit met goede bedden bij het zwembad. Tevens kunt u ook gebruik maken van het strand waar ook goede bedden ter beschikking zijn. We hebben een erg prettig verblijf gehad. Daar wij er waren tijdens orkaan Irma gingen er geen excursies door. Tijdens de orkaan heeft al het personeel geweldig voor ons gezorgd. Zodat wij totaal niet in paniek waren. Wij werden in een shelter ondergebracht waar een slaapzaal, een restaurant en animatie werd verzorgd. Werkelijk SUPER. Een paar dagen later hebben we zelf een excursie gedaan gewoon met de lokale bus. Prima te doen Over dag..De foto's van complex en kamers zijn al vaak gepost. Voor mij zeker een Exelente waardering en zeker aan te bevelen heel mooi complex met heel goed en vriendelijk personeel

Datum van verblijf: september 2017
SunscapePuertoP, eConcierge van Sunscape Puerto Plata, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 september 2017

Dear Yvonne V,

We would like to thank you for choosing our resort as your host on your recent gateway to our destination. It was a pleasure having you and we appreciate that you have taken the time to share your experience on Tripadvisor.

Once again, we thank you for taking the time to share such a wonderful review of your experience with us.

We look forward to have the pleasure of hosting you back in the near future.

Beoordeeld op 12 april 2017

De ervaring over dit feitelijk goed ingerichte resort zijn ronduit teleurstellend.
Als je denkt dat je hier tot rust kan komen heb je het goed mis.
Matige kamer met summiere sanitaire voorziening en veel te korte bedden.
De nachten waren hels: geluidsoverlast door mede gasten die terugkeren van de bar en in de centrale hal alles nog eens luidruchtig doornemen. Met een knallende dichtslaande deur wordt de avond afgesloten. En zo gaat dat de gehele nacht door.
Uiteraard worden de ligbedden aan de pool ' gereserveerd'. Alleen handdoeken op het bed en geen gast in het zwembad.
Overal op het terrein staat de muziek zeer hard en mishandelen je gehoor vanaf diverse locaties. Jammer !
De medewerkers zijn overigens alleraardigst maar als het lastig wordt haakt men snel af met een brede glimlach. Het gaat enkel om de dollars.
Wifi is zeer matig of duur indien je apart wilt inloggen.
Voorlichting over excursies kan ook beter, qua prijs zijn deze eveneens kostbaar.
Het strand is goed, niet echt helder water en zeker niet geschikt voor snorkelaars en je wordt continue door verkopers lastig gevallen.
De catering is een positieve uitschieter: zeer goed en aan niets ontbreekt het.

Kamertip: Vraag een kmaer met een groot balkon en op een hoek waar geen doorgaande mede gasten komen
Datum van verblijf: april 2017
SunscapePuertoP, eConcierge van Sunscape Puerto Plata, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 april 2017

Dear rudolfteuben,

Thank you for choosing us, and taking the time to provide us with your honest review. We deeply regret your disappointing experience and sincerely apologize for any inconvenience you may have encountered during your stay.

We were saddened to learn that these situations distracted your attention from the enjoyment of you vacation. Our goal is to provide spectacular experiences that create long lasting memories to our visitors; therefore.

We thank you kindly for bringing these issues to our attention, this can only help us to make improvements in the future.

We hope we have the chance to welcome you back again soon.

Beoordeeld op 5 februari 2017 via mobiele applicatie

We zijn hier gedumpt door AirBerlin omdat ons vliegtuig er niet was. Meteen bij aankomst voel je je al welkom. De kamers zijn groot, modern en schoon. Het personeel is supervriendelijk en behulpzaam. Er zijn de hele dag lekkere hapjes en drankjes. Kortom, een geweldig hotel !!

Datum van verblijf: februari 2017
SunscapePuertoP, eConcierge van Sunscape Puerto Plata, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 februari 2017

Dear Carl v,

And thank you for your nice comments, it is a pleasure for us to know you spent a grateful experience here.
We will let our staff know about your compliments.
It's good to know you liked the hotel and services, thank you very much.