5 personen bekijken dit hotel
201 US$
147 US$
BESPAAR 54 US$
Gratis annuleren tot 15/05/21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
172 US$
Gratis annuleren tot 16/05/21
171 US$
Gratis annuleren tot 15/05/21
FindHotel160 US$
Hotels.com171 US$
Prestigia.com201 US$
Beoordeeld op 22 november 2016

Een gastvrij business hotel in het centrum van Santo domingo, +/- 30 min van de luchthaven. Nette en ruime kamers, met comfortabele bedden. Lekker en verzorgd ontbijt, ook tijdens lunch kan je genieten van een heerlijk buffet. Op verdieping 10 bevindt zich sheraton club, waar Sarah, Carla en de uiterst sympathieke Nelson steeds klaar staan voor hun gasten. Echte aanrader!

Datum van verblijf: november 2016
Diana T, Guest Relations Manager van Sheraton Santo Domingo Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 november 2016

Dear Andra S,

Thank you for taking the time to share your experience at Sheraton Santo Domingo. It is a great pleasure to know that our Sheraton Club staff exceeded your expectations with the service provided and that you enjoyed a higher level of comfort at our Club Lounge on the 10th floor. We hope you visit us again in the future!

Beoordeeld op 20 november 2016 via mobiele applicatie

Super hotel! Heel proper en goede bedden. leuke en goede bediening op het 10de verdiep door de heer Nelson die iedereen met veel plezier en welgemeend helpt! Heel vriendelijk personeel! Het buffet is minder maar de a la carte keuze is goed!

Datum van verblijf: november 2016
Reistype: Reisde voor zaken
Diana T, Guest Relations Manager van Sheraton Santo Domingo Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 november 2016

Dear Mandy L,

Thank you for taking the time to share your experience at Sheraton Santo Domingo. It is a great pleasure to know that you enjoyed our Signature Service and facilities while enjoying a higher level of comfort at our Sheraton Club. We hope you visit us again in the future.

Beoordeeld op 29 oktober 2016 via mobiele applicatie

Fijn verblijf gehad.
Verzorgde fitness.
Centraal geleden
Bedankt Ana voor het verzorgen van de kamer, Sarah voor de uiterst vriendelijke bediening en het team van Juan Gary Valentin Luis en Gilberto aan de poolbar.

Datum van verblijf: oktober 2016
Reistype: Reisde voor zaken
Diana T, Guest Relations Manager van Sheraton Santo Domingo Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 oktober 2016

Dear Sarah D,

Thank you for taking the time to share your experience at Sheraton Santo Domingo. It is a great pleasure to know that you enjoyed our genuine service and facilities. Rest assured we will pass your positive comments to all of our Sheraton Club and Pool Bar staff. We hope you visit us again soon,

Beoordeeld op 23 augustus 2016

Zeer aangenaam verblijf gehad in dit hotel. Het is een zakenhotel niet zo ver van het vliegveld. Ligt direct aan zee maar geen strand in de buurt. Centrum van de stad op een half uurtje wandelen. Mooie ruime kamers.Uitstekend ontbijtbuffet, vriendelijke staf. Bedankt voor alles Lajmi.

Datum van verblijf: augustus 2016
Diana T, Director de Relaciones con Clientes van Sheraton Santo Domingo Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 augustus 2016

Dear Brigitte M,

Thank you so much for taking the time to share your experience, it has been our pleasure to have and deliver our signature service, we are glad our staff made your stay memorable! we hope you visit us again soon!

Beoordeeld op 8 juni 2016

Leuke tijd gehad en goed bediend in de ochtend door de geweldige staf mensen met de namen hierboven. Alles werd er gezorgd om je op je gemak te voelen en te genieten van je ontbijt.

Muchas gracias Onalisa,Noel, Wendy, Rosanna, y Pablo para todo....

El hombre Marc

Datum van verblijf: juni 2016
  • Reistype: Reisde alleen
Diana T, Director de Relaciones con Clientes van Sheraton Santo Domingo Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 juni 2016

Dear marcvaneijk1981,

Thank you so much for your review. At Sheraton Santo Domingo, we pride ourselves of delivering guests memorable experiences, we look forward to your next visit to deliver a warm and enjoyable welcome!