“Lunch in buffetvorm”

Geclassificeerd als nr. 11 van 860 Restaurants in Santo Domingo
Dineropties: Diner, Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Diner, Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
27 maart 2020 beoordeeld

De ambiance was goed. Alleen wat ik een domper vond, was dat na de lunch (met groep), er een mandje op tafel werd gezet door personeel voor tip.

Datum van bezoek: maart 2020

29 februari 2020 beoordeeld

Het is best grappig om in een grot te eten, maar als dit als een top restaurant in santo domingo gezien wordt, heb je werkelijk geen idee wat eten is: de service, wijnkaart, sfeer en bereiding van het eten zijn pure middelmaat. Hun tagline is “ one in a million” ja... one in a million change we will ever return.

Datum van bezoek: februari 2020
30 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vorige week waren mijn vrouw en ik voor vijf dagen in Santo Domingo. Wij besloten om in het onderaardse restaurant, El Mesón de la Cava te gaan lunchen. Het is een prehistorische grot, die omgetoverd is tot een zeer indrukwekkend restaurant. Wel is er rekening mee gehouden, dat de bezoekers moeten blijven zien, dat ze in een grot zitten. Dus men heeft de grot zoveel mogelijk natuurgetrouw gelaten. De verlichting, die er aangebracht is, is zoveel mogelijk verscholen, maar schept toch een zeer “cozy” sfeer. Je bevindi je in een halfduistere ruimte, maar toch kan je alles en iedereen goed onderscheiden.
En alles wat je voorgeschoteld wordt, is van goede kwaliteit. Alle maaltijden en desserts zijn lekker bereid en netjes gepresenteerd. Alles is “fingerlicking” lekker. De service is in één woord “awesome”. De waiters en de serveersters staan geen moment stil. Ze draven af en aan om hun cliënten een zo goed mogelijke service te verlenen. Ze raken naar mijn inziens nooit uitgeput. En als je door de waiter Frank Marte bediend wordt, dan heb je één van de beste waiters op dit halfrond op de kop getikt. We zijn twee keer hier geweest. De eerste keer om te lunchen en de tweede keer om te dineren. Als we meer dagen in Santo Domingo zouden zijn gebleven, zou El Mesón de la Cava ons stamrestaurant geweest zijn. Reist U binnenkort naar Santo Domingo, dan beveel ik U dit imposante, onderaardse restaurant ten zeerste aan. Mijn volgende bezoek aan Sto Domingo zal niet volledig, zijn, als ik niet in dit restaurant ben gaan lunchen of dineren.
Maynard Da Costa Gomez

Datum van bezoek: januari 2018
8 september 2015 beoordeeld

Heeft beter geweest in 2011. Wel mooie grot. Ver weg gelegen. Eten niet speciaal. Geen mooie wijnkaart.

Datum van bezoek: juli 2015
9 maart 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel aangename sfeer met professionele bediening. Ik had lamskoteletjes die perfect gaar waren. Heel zeldzaam in de Dominicaanse, meestal is hier alles doorbakken. Goede wijn. Een aanrader

Reizigers die El Meson De La Cava bekeken, bekeken ook

Santo Domingo, Santo Domingo Province

In El Meson De La Cava geweest? Deel je ervaringen!