“Gereserveerd maar bij aankomst alles vol, onaardig personeel met attitude”
Beoordeling van Madero Ocean Club

Madero Ocean Club
Geclassificeerd als nr. 48 van 345 Restaurants in Willemstad
Beschrijving: Madero Ocean Club is een lifestyle brand dat de elementen van het dineren, entertainment, muziek, mode, hedendaagse kunst, en technologie combineert, waar ieder individu zijn eigen rol in speelt. Kom en geniet van een avontuurlijke belevenis die bestaat uit unieke, exclusieve, complexe, en creatieve gerechte, cocktails, en service.
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Echt genoten van de beachclubs op Curaçao maar bij Madero hebben wij zo een rare ervaring. Wij hadden gereserveerd zodat wij met onze zoon van 3 en onze baby een dagje in de schaduw konden verblijven. Wij komen aanlopen met twee kinderwagens en een meisje Laura zegt zonder blikken of blozen oh nee ik heb jullie bedjes weggegeven want na 11 uur geven wij alles weg (het was 11:07 uur toen wij aankwamen…)
Ten eerste had zij dat best even mogen vertellen door de telefoon en ten tweede vind ik dat zij wel even had mogen meedenken of kijken of zij ons nog kon helpen. Ze zei alleen en met opgetrokken wenkbrauwen “ja helaas zo doen wij dat” met zo een attitude! Echt heel naar om zo te worden ontvangen. Ik vind het zonde dat deze beachclub van dit soort Nederlandse meisjes rond heeft lopen want na een gesprekje met de manager was er toch nog een plek voor ons beschikbaar. Heel fijn een aardig natuurlijk! Maar die meisjes die er rondlopen dat is echt een behoorlijke attitude. Daar wil je toch niet door worden geholpen. We hebben lekker gegeten en ons vermaakt maar toch blijft het gevoel dat je dan deze beachclub niet aanraadt aan anderen. Je wilt toch graag zekerheid als je ergens heen gaat en hartelijk worden geholpen.

Datum van bezoek: augustus 2021

8 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gedineerd met 8 personen. Tafel gezellig ingedekt onder sfeervolle overkapping. Top ontvangst door gastheer Calvin, kregen goed advies m.b.t. de wijnen op de kaart. Attente bediening. Chef Giovanni en zijn keuken brigade stelden niet teleur. Hoogtepunt: een geweldige Tomahawk van ruim 1,5 kilo op de juiste cuisson door de Chef zelf aan tafel gesneden. Voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: augustus 2021
22 juli 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Het duurde erg lang voordat we onze bestelling kregen. Vervolgens kregen we een bevroren biertje, waarna we naar de bar zijn gegaan en daar compleet genegeerd werden. Na 10 min wachten kregen we eindelijk een normaal koud biertje. Ook kwam de barbediening ongeorganiseerd over.
Bij het afrekenen gaven ze aan dat je via de collega op het strand moest afrekenen, maar die was nergens te vinden. Kortom, slechte bar op zo’n mooie locatie. Zonde!

Datum van bezoek: juli 2021
1 juli 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Amateuristische DJ, platte muziekkeuze, niet de moeite waard. De locatie is mooi, maar wie sets van kwaliteit gewend is moet hier niet heen gaan.

Datum van bezoek: mei 2021
11 december 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Slecht eten, trage bediening en bij het premium zwembad mag het nodige onderhoud plaatsvinden. Niet de plek voor een relax dag.

Planken rond het zwembad liggen los, zwembad is vies, ligbedden waren zeiknat en zaten behoorlijk wat schimmels in. Online staat dat je een flesje water en handdoek krijgt. Blijkbaar niet meer en klopt dat online niet. Het eiland heeft veel betere plekken voor dag weg.

Datum van bezoek: december 2020

Reizigers die Madero Ocean Club bekeken, bekeken ook

Willemstad, Curaçao
Willemstad, Curaçao

In Madero Ocean Club geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.