Leg de laagste prijs van deze websites vast
Hotels.com102 US$
Expedia.com102 US$
Travelocity102 US$
Orbitz.com102 US$
CheapTickets102 US$
Snaptravel
Beoordeeld op 4 maart 2020

The place to be. Vriendelijk en hulpvaardig personeel zoals ik nog in geen enkel hotel ben tegengekomen. Kamer (102) was zeer ruim met heerlijke bedden. Ontbijt (buffet) is afwisselend en lekker. Een heerlijk dakterras waar met ligbedden. Een hotel wat een echte aanrader is.

Kamertip: De VIP kamers zijn aan de voorkant van het hotel. Het zijn super kamers, hoewel door de zon het zeer warm kan worden op he balkon.
Datum van verblijf: februari 2020
Manager5999, General Manager van Curacao Suites Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 maart 2020

Beste Maas,

Wat hebben we genoten van uw aanwezigheid in Curacao Suites Hotel. We zijn daarom ook uiterst blij om te lezen dat u ons aanbeveelt.
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten over uw recenter verblijf in onze superior suite met balkon. Wat fijn om te horen dat u er zo van heeft genoten. De complimenten voor het personeel zal ik zeker doorgeven.

Als u uw volgende verblijf bij ons boekt, doet u dit dan direct bij ons zodat we u kunnen voorzien van de beste prijzen en de meeste voordelen.

Tot ziens!

Beoordeeld op 23 december 2019

Dit hotel is heel geschikt als basis om te verblijven. Curacao heeft veel prachtige stranden dus je moet juist geen all-inclusive strandhotel kiezen, dan mis je teveel van het eiland! Kies een goede stadshotel (lees: Curacao Suites Hotel) met gratis ontbijt, gratis parkeer, schoon en netjes, vriendelijke service. Huur een auto en ga er lekker opuit. Dikke vette aanrader!

Datum van verblijf: december 2019
Manager5999, General Manager van Curacao Suites Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 januari 2020

Beste Suzie,

Wat was het gezellig om uw verblijf te hosten! We zijn dankbaar dat u voor Curacao Suites Hotel heeft gekozen en voor de positieve woorden die u nu achter laat op onze Tripadvisor pagina.

Ons hotel is inderdaad een perfecte basis voor een heerlijke vakantie op Curacao waarbij je nog veel van het eiland kunt zien. We zijn blij om te horen dat u zo heeft kunnen genieten van uw vakantie op het prachtige Curacao.

We hopen u en uw vriend in de nabije toekomst weer te mogen verwelkomen. Bedankt voor de dikke vette aanrader!

Beoordeeld op 6 december 2019

De mensen staan altijd klaar om je met wat dan ook te helpen. Als je met transport zit, of voeding wilt bestellen zullen we meedenken en ook alles inzetten om het te doen zodat je geholpen bent. En de kamer was heel schoon en rook altijd lekker.

Kamertip: Geen tip. Prima. Ik von het geweldig dat er een strijijzer en kluis aanwezig was.
Datum van verblijf: november 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
Manager5999, General Manager van Curacao Suites Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 december 2019

Beste gast,

Wat fijn om te lezen dat u zo heeft genoten van uw verblijf bij ons. Het was ons een waar genoegen uw verblijf te hosten. Hartelijk dank voor de tijd die u genomen heeft om uw ervaringen met ons te delen.

Bedankt voor de complimenten betreffende onze service, ik zal ervoor zorgen dat het personeel deze te horen krijgt.

We hopen u in de nabije toekomst nogmaals welkom te heten!

Beoordeeld op 25 oktober 2019

Dit hotel is zeer zeer zeer aan te bevelen. Van de medewerkers tot breakfast, kamers, prijzen en de service maar bovenal de locatie is in 1 woord excellent top top top. Shuralis en alle anderen hartelijk dank voor alles. We hebben genoten

Datum van verblijf: oktober 2019
Manager5999, General Manager van Curacao Suites Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 oktober 2019

Beste Tanya,

Het was een waar genoegen om uw verblijf in Curacao Suites te verzorgen en we zijn dan ook blij om te horen dat u heeft genoten van uw verblijf van ons en het bestempeld als excellent!

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven en deze te plaatsten op onze TripAdvisor pagina.

Dank u voor alle complimenten, ik zal er persoonlijk voor zorgen dat het personeel deze te horen krijgt. Ze zullen het met mij eens zijn als ik zeg dat het een eer was u te mogen ontmoeten en dat we hopen u in de toekomst weer te kunnen verwelkomen in Curacao Suites Hotel. Stuur ons dan voor het gemak een mail naar curacaosuites@outlook.com zodat we u kunnen verzekeren van de beste prijs!

We hopen dat u een fijne vlucht terug naar Nederland heeft gehad!

Beoordeeld op 12 oktober 2019

Zoals ik al beschreven heb was de service in het hotel zeer goed. Ik zou samen met mijn vriend Karst Hoogenberg het hotel aan vrienden en kennissen ook zeker aanraden. Als er iets stuk was dan werd het direct gemaakt.

Datum van verblijf: oktober 2019
Manager5999, General Manager van Curacao Suites Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 oktober 2019

Beste gast,

Het was ons een waar genoegen om uw verblijf in Curacao Suites te verzorgen en we zijn dan ook blij om te horen dat u heeft genoten van uw verblijf bij ons en het bestempeld als 'zeer goed'.

Bedankt voor alle complimenten, ik zal er persoonlijk voor zorgen dat het personeel deze te horen krijgt. Ze zullen het met mij eens zijn als ik zeg dat het een eer was u en uw vriend te hebben mogen ontmoet en dat we hopen u in de toekomst weer te kunnen verwelkomen in Curacao Suites Hotel. Stuur ons dan voor het gemak een mail naar curacaosuites@outlook.com zodat we u kunnen verzekeren van de beste prijs!

We hopen dat u een fijne vlucht terug naar Nederland heeft gehad!