Beoordeeld op 22 februari 2020 via mobiele applicatie

Wat een heerlijke plek bij Olga en Anne, modern, verzorgd , goed ontbijt en gastvrijheid
Echt een aanrader die niet in een resort wil zitten, maar wel luxe wil, dit heeft het allemaal
Dankzij Olga en Anne een onvergetelijke week

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 18 februari 2020 via mobiele applicatie

heerlijk verblijf, gemoedelijke sfeer, ontspannende plek, gezellig en heerlijk ontbijt, relaxed zwembad fantastische ligging dicht bij restaurantjes van klein haventje en dichtbij verschillende standjes tugboatbeach (superrelaxed snorkel/duikstrandje)en stranden van Jan thiel (luxe strand) waar ook vele goede restaurants zijn!

Datum van verblijf: februari 2020
VillaVermaire, Eigenaar van Bed & Breakfast Villa Vermaire, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 februari 2020

Bedankt voor uw beoordeling

Beoordeeld op 5 november 2019 via mobiele applicatie

Leuke accommodatie, op loopafstand van het strand en AH. Verder heb je een auto nodig welke je evt. kunt huren van de eigenaren. Helaas deed bij ons de airco van de auto het niet zo goed. Het was een bekend euvel, het werd gemeld aan ons maar niet verholpen.
Het ontbijt was prima, van alles was er wat maar niet in overvloed. De mogelijkheid werd geboden om bijv. extra broodjes te vragen maar dat voelde onprettig. Wij denken dat er van alles gewoon genoeg zou moeten zijn. 4 gasten, 4 dezelfde broodjes van alles ... en er was elke dag lekker een eitje en verse jus of een smoothie.
De kamer is basic, leuk detail: de koelbox en strand tas voor naar het strand!
Het bed was echt goed maar smal .. (voor ons).

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 28 september 2019 via mobiele applicatie

Kleinschalige b en b. Op 15 minuten loopafstand van Jan Thiel Beach. Schone moderne kamer met prima bed en airco. Zonder balcon en helaas zonder koelkastje. Van de ruime koel/vriezer in eetkamer was het vriesgedeelte stuk. Gelukkig waren gekoelde drankjes te koop. Het ontbijt was uitgebreid en heerlijk. Een fijn zwembad. En 2 lieve honden Kees en Truus. De gastvrouw Olga geeft handige tips.

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 26 juni 2019

Wij hebben met z'n tweeën 10 nachten overnacht bij Anne en Olga in een van de appartementen (2-persoons). Zij hebben ons opgehaald van het vliegveld en ons zeer gastvrij ontvangen. Het appartement was ruim en netjes! Van alle gemakken voorzien en bij eventuele extra behoeftes/wensen zou dit geregeld kunnen worden. Het zwembad was erg fijn na een dagje uit. Er was de mogelijkheid om met de andere gasten te borrelen oid, maar indien je hier geen behoeften aan hebt, is dit geen probleem. We hebben goede tips gekregen voor zowel activiteiten als restaurants. De locatie is top! Als extra plus punt is het mogelijk om bij hen een auto te huren, wat eveneens goed geregeld is. Mochten wij teruggaan naar Curaçao, dan zullen wij zeker hier verblijven!

Datum van verblijf: juni 2019