“Heel leuk trukipan. Druk en”
Beoordeling van BBQ Express Caracasbaai

BBQ Express Caracasbaai
Geclassificeerd als nr. 2 van 6 Snelle hap in Willemstad
20 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel leuk trukipan. Druk en pas vanaf 21 uur open. Eten goed maar niets bijzonders. Best wel prijzig voor hetgeen je krijgt. Maar wel leuk om eens mee te maken.

Datum van bezoek: maart 2020

29 december 2019 beoordeeld

Was op zich niet slecht, maar vonden het wat tegenvallen, gewoon veel en aardig eten. Vlees was vrij droog. 2 gerechten 70,- gulden dus op zich ook niet heel goedkoop. Begrijpen niet zo heel goed waarom iedereen hier zo enthousiast over is.

Datum van bezoek: december 2019
29 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een avondje stappen gaan wij geregeld even langs de bbq expres! Des ondanks dat het vaak super druk is, is mijn bestelling er altijd vrij snel!
Zowel de patatjes, het vlees en de sausjes zijn super lekker!
Her personeel is erg vriendelijk en doordat er overal gekleurde lichtjes hangen is de sfeer ook erg aangenaam!
Zeker een aanrader om eens langs te gaan voor een snelle hap!

Datum van bezoek: september 2019
23 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een heerlijk eten voor een klein prijsje! Je merkt snel dat je op de juiste plek zit om te eten omdat het zowel door locals als door toeristen veel bezocht wordt. Wij hadden onze bestelling na 10 minuten al gekregen ondanks de drukte. Wij hadden een ribs platter en een philly cheese steak platter, dat zeker niet tegenviel!
Het is alleen jammer dat ze pas om 21:00 open gaan. Als dat wat vroeger was waren wij daar zeker vaker langsgegaan.

Datum van bezoek: november 2019
20 november 2019 beoordeeld

Simpel en heerlijk gegeten.
Spareribs en lomito zijn echt een aanrader. Prijzen zijn zeer goed te betalen

Datum van bezoek: november 2019

Reizigers die BBQ Express Caracasbaai bekeken, bekeken ook

Willemstad, Curaçao

In BBQ Express Caracasbaai geweest? Deel je ervaringen!