163 US$
Reserveer nu, betaal bij aankomst
163 US$
Lol.travel
Official Hotel163 US$
Destinia.com197 US$
Beoordeeld op 4 februari 2021 via mobiele applicatie

Wij hebben er in een villa gewoond van nov.t/m januari ivm werk.
De service was top, vriendelijk en zeer behulpzaam personeel. Helaas weinig activiteit ivm covid.
Om de dag housekeeping, meteen actie ondernemen bij vragen.
Enige punt wat aandacht behoeft was de staat vh keukenblok.
De villa’s zijn verder helemaal compleet ingericht.
Goede security en bij stroomuitval hebben ze generatoren.
We hebben in 1 week nl 4x een black out gehad van stroom gedurende 12 tot 24 uur.
Internet is erg snel.

Datum van verblijf: november 2020
Reistype: Reisde voor zaken
Xandra van Hutten, General Manager van ACOYA Curacao Resort, Villas & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 februari 2021

Dear JeanmU5978YE,

First of all, Thank you very much for your review on TripAdvisor. We are happy to know that your stay was to your satisfaction.

We look forward in welcoming you back to our Resort in the near future.

Thank you again!

Beoordeeld op 9 december 2020

Met mijn moeder hier geweest. Veel weg geweest en uiteraard door de corona erg rustig en waren veel dingen aangepast. Toch heel relaxed en niets was te veel ! Vriendelijk personeel en goed eten !
Thirsa en Petra

Datum van verblijf: december 2020
Xandra van Hutten, General Manager van ACOYA Curacao Resort, Villas & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 januari 2021

Dear Thirsa & Petra,

Thank you very much for your review on TripAdvisor. It was a pleasure having you at the Resort & we look forward in welcoming you back as our prefer Guest.

Beoordeeld op 14 november 2020 via mobiele applicatie

Wij mochten in okt 17 dgn in dit Resort verblijven.
Wij kregen een upgrade van een appartement naar een vrijstaande villa met privé pool.
Met alles zijn ze zeer behulpzaam en willen alles voor je doen om te helpen als je dat nodig hebt.

Het is niet zo bekend als de resorts op mamboo maar doet er zeker niet voor onder.

Perfecte ligging om naar de stranden richting westpunt te rijden of richting Pietermaai...pontjesbrug of otrobanda c.q punda.

Acoya helemaal TOP bedankt voor dat u ons een onvergetelijke vakantie heeft gegeven ondanks de corona.

Datum van verblijf: oktober 2020
Xandra van Hutten, General Manager van ACOYA Curacao Resort, Villas & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 december 2020

Dear Ellen,

Thank you very much for your review on TripAdvisor. We are happy to know that you enjoyed your stay with us & we look forward in welcoming you again.

Beoordeeld op 29 augustus 2020

Wij hebben in het Acoya resort verbleven in Augustus 2020. Het is een heel mooi resort dat goed onderhouden wordt. Het zwembad wordt regelmatig gereinigd en ook het vele mooie groen wordt netjes bijgehouden. Er is altijd beveiliging aanwezig die controleert wie er het resort in gaat. Wij hadden zelf wel een auto gehuurd, maar de dag dat we geen auto hadden werd er netjes een veilige taxi voor ons geregeld naar Mambo. De kosten waren 25 NAF voor een enkele reis en dezelfde taxichauffeur heeft ons ook weer veilig teruggebracht.

Informeer wel naar de status van het hotel mbt Corona, dat is belangrijk om te weten voor je boekt. Er werd niet schoongemaakt, we hebben 1 keer schone handdoeken erbij gekregen maar meer niet.

Het personeel, receptie, bar, ontbijt, beveiliging is erg vriendelijk. De handdoekenservice is ook heel fijn, iedere dag schone handdoeken voor naar het strand. De toegang op Sea Aquarium beach is gratis als je verblijft op het Acoya resort. We mochten op de dag van vertrek onze accomodatie 2 uur langer aanhouden en dat sloot mooi aan op het transfer naar de luchthaven. Er wordt niet moeilijk gedaan en altijd gezocht naar een passende oplossing. Hiervoor wil ik een speciale aandacht voor de dames bij de receptie. Het welkom was perfect en ze stralen service uit.

Kamertip: De villa's zijn zeer toegangkelijk maar de doucheruimtes hebben wel enkel een bad met hoge instap.
Datum van verblijf: augustus 2020
Xandra van Hutten, General Manager van ACOYA Curacao Resort, Villas & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 oktober 2020

Dear Rahsoe,

Thank you very much for your review on TripAdvisor.

We are happy to know that our Staff is very friendly and that you enjoyed your stay with.

Due to the Covid-19 rules, we are not allowed to clean the rooms on a daily basis as it used to be, therefor in your welcome letter it is written that the cleaning service for your room will be given to you every 4th day, if you are staying 7 nights or more. If this did not happen we apologize for and make sure that this will be looked into.

Once again, we thank you for your valuable feedback & we look forward in welcoming you again to our Resort.

Beoordeeld op 27 augustus 2020

Fantastisch resort, mooie ruime schone villa's met privezwembad. Personeel is vriendelijk, niets is teveel gevraagd. Shuttle naar Willemstad, supermarkt en Mambo Beach (incl ligbed) werd zo voor je geregeld. Omdat het erg rustig was, was het buffet niet beschikbaar. Wij hadden all inclusieve en konden alleen a la card bestellen, echter was het eten verrukkelijk, je kwam niets te kort en als je iets bestelde wat je al eerder had gehad, werd het door een andere kok toch net weer iets anders klaar gemaakt. Er was altijd bedrijvigheid op het resort, tuinmannen, zwembad schoonmaken, onderhoud aan de huisjes etc. Je kon altijd terecht met vragen aan de receptie. Gezamelijk zwembad aan het resort was heerlijk, evenals de ligplaatsen. Eigenaresse kwam bijna dagelijks vragen of alles naar wens was. Ondanks dat we all inclusieve hadden en een villa hadden kon je altijd drinken meenemen naar de villa. Er was 24/7 security aanwezig op het resort. Ondanks dat we 's avonds laat aankwamen toch nog kunnen dineren. Dag van vertrekt ondanks de vroege uitchick toch nog mogen douchen in ons huisje (ondanks dat deze al volledig was schoongemaakt). Wij wisten dit niet maar hadden van de eigenaresse alsnog tot vertrek gewoon in het huisje mogen blijven.
Prachtige omgeving, +/- 15 minuten lopen naar de apotheek en +/- een half uur lopen naar zee (geen strand maar wel voetbalveld en zitjes om lekker aan zee te zitten.
Personeel hield altijd rekening met de gasten tijdens hun werkzaamheden (denk aan tuinman die omloopt met container voor groenafval ipv direct langs ons tijdens het eten).
2 airco's in 1 huisje aanwezig, welke het erg goed deden!
1 avond hebben de managers in het huisje langs ons een "feestje" gehad. Hier geen overlast van gehad en het was rond 23:00uur ook weer netjes rustig.
Heerlijk terras om te zitten bij het huisje evenals het privé zwembad waar een palmboom langsstond zodat je gedeeltelijk zon en gedeeltelijk schaduw in het zwembad had.

Minpunt:
- Geen prullenbakje op de badkamer (ook niet na een aantal keer aangegeven te hebben), wat wel zo handig is gezien het beleid rondom toiletpapier doorspoelen in curaçao niet gewenst is door de dunne leidingen.
- Het bed was aan een kant doorgezakt, wat vervelend was maar waardoor we niet slecht geslapen hebben.
- Schepnetje voor het privé zwembad bij de villa, doordat 's nachts het licht aan is in het zwembad zaten er wel wat vliegjes in, soms ook wat takken etc.

Kamertip: Villa voor meer rust en privacy. Eventueel met zwembad, hadden wij ook. Wij vonden dit erg prettig, met name ook vanwege het warme weer.
Datum van verblijf: augustus 2020
Xandra van Hutten, General Manager van ACOYA Curacao Resort, Villas & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 augustus 2020

Hallo Jacobs & Rachel,

Hartelijk dank voor jullie mooie review. We zijn erg blij dat jullie een prachtige en onvergetelijke vakantie hebben gehad en ik zal zeker jullie complimenten overbrengen aan het personeel.

Ook de Minpunten zullen besproken worden en die wij graag zullen corrigeren.

We kijken erop uit om jullie weer te verwelkomen op Dushi Curacao en bij Acoya.