Vandaag geopend: 10:00 - 17:30
Opslaan
Van tevoren boeken
Waarom op Tripadvisor boeken?
  • Tourhoogtepunten & volledig reisschema

254 beoordelingen
vanaf 125,33 US$
Meer info
Beoordeeld op 5 februari 2020

Was echt een top ervaring. Gaan hierdoor ook een duikbrevet halen! Professionele duikers, die de tijd nemen om het allemaal uit te leggen

Beoordeeld op 29 januari 2020
Beoordeling van: Aquafari-tour

Een bijzondere ervaring. Zeven meter onder water en mooie vissen en schelpdieren zien. Uitermate vakkundige en vriendelijke diikers begeleiden je gedurende 3 kwartier. Veiligheid gaat boven alles. Ik had het op het eind wel een beetje koud. Ik zou een wetsuit voor het bovenlichaam aanraden.

Beoordeeld op 25 januari 2020
Beoordeling van: Aquafari-tour

het leek ons erg leuk om met een waterscouter voor de eerste x kennes te maken om onder water te kunnen ademen, het concept leek eenvoudig stukje natuurkunde je hoofd in een lucht bol die werd voorzien van druppelend zuurstof. lijkt een houding toch ?

helaas komt er iets meer bij kijken..... waar geen rekening mee word gehouden door het bedrijf, iedere persoon heeft een andere hoeveelheid zuurstof gehalte nodig die in de bol zou moeten lopen, hier word geen rekening mee gehouden met als gevolg dat ik te weinig zuurstof had in mijn helm en flauw viel zonder dat 1 van de 3 duikers die voor onze veiligheid meegingen het doorhad, met als gevolg 3 dagen zware hoofdpijn.

kort om eens maar nooit meer!!
om nog te zwijgen over wat ze hiervoor vragen kwa geld 4 dagen later zijn we echt gaan duiken om geen duik trauma er aan over te houden voor de helft van het geld krijg je de helft meer lucht en zie je veel meer. kort om ik adviseer het nog een x te overwegen
fijne vakantie nog

Beoordeeld op 14 januari 2020
Beoordeling van: Aquafari-tour

Mijn man en ik hebben samen de aquafari geboekt. Wat een ervaring was het! We konden volledig vertrouwen op de duikers die het vooraf zeer professioneel hebben uitgelegd. De onderwaterwereld van Curaçao is wonderschoon! Zeker een aanrader.

Datum van activiteit: januari 2020
Aquafari, Front Office Manager van Aquafari, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 januari 2020

Bedankt voor de review ! We zijn erg blij dat jullie de onderwater wereld van Curaçao hebben kunnen ontdekken met de Aquafari onderwaterscooters. Een 'once in a life time experience' en we waarderen het echt dat jullie dit samen met ons hebben ervaren!

Beoordeeld op 31 december 2019 via mobiele applicatie
Beoordeling van: Aquafari-tour

Na gewacht te hebben, kregen we te horen dat er een technisch mankement was. Dus niets ondernomen en nu kijken hoe ik mijn geld terugkrijg.

Datum van activiteit: december 2019