Leg de laagste prijs van deze websites vast
108 US$
eDreams108 US$
Travelocity108 US$
Agoda.com108 US$
Beoordeeld op 29 maart 2020

4 dagen geweest, ontbijt was super!! Mocht je elders op het eiland verblijven, dan is het ontbijt hier een aanrader.

Appartement top! Bendiening, receptie ook dik in orde, super vriendelijk. Bij de buren, van de duikschool / bar kun je goed aan het strand liggen.

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 20 maart 2020

We hebben genoten van ons verblijf in BijBlauw. Het hotel ligt op een ideale lokatie direct aan zee. Het centrum van Willemstad ligt op loopafstand en in de directe omgeving zijn allerlei restaurants en een goede beach club te vinden. Onze kamer was ruim, schoon en comfortabel, het dakterras keek uit over zee. In het restaurant kun je genieten van een goed ontbijt. Vergeet ‘s avonds vooral niet een tafeltje te reserveren voor het diner, de keuken is namelijk uitstekend. Het personeel is uitermate vriendelijk, gastvrij en behulpzaam.

Enige nadeel is het ontbreken van een echt zwembad met bijbehorende ligstoelen om een dagje te relaxen met een goed boek.

Een aanrader!

Jan en Henk

Datum van verblijf: maart 2020
Beoordeeld op 17 februari 2020

Afgelopen week in dit hotel, wat gevestigd is in een drietal gerenoveerde panden in Willemstad.,gelogeerd.De kamer was mooi opgeknapt en had een groot balkon. Nadeel was dat je een vrij stijle trap moest beklimmen om er te komen en omdat het hotel aan een vrij drukke T-kruising ligt, het gedurende werkdagen nogal gehorig was. Het bij dit hotel behorende restaurant is qua inrichting gedateerd. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt is minimaal, ondanks de drie geboden opties. De lunch- en de dinerkaart bieden een redelijk aantal keuzemogelijkheden maar zijn van een gemiddeld niveau.

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 25 september 2019 via mobiele applicatie

Top locatie midden in Pietermaai en aan de kust. Het hotel is erg netjes en goed verzorgt. Het personeel is erg vriendelijk en heel behulpzaam! Op de kamer hadden wij weinig op te merken behalve dat de tv stuk was maar deze gebruiken wij toch niet op vakantie. Het restaurant is goed, ontbijt was wat ons betreft qua prijs kwaliteit verhouding net wat te duur. Avond eten was heerlijk en ze hebben ook lekkere cocktails! Ook alcoholvrije!

Datum van verblijf: september 2019
Britt v, Manager van BijBlauw, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 januari 2020

Beste Jdjr1,

Fijn dat jullie het zo naar je zin hebben gehad! Dank voor de review en hopelijk mogen we jullie nogmaals verwelkomen!

Team BijBlauw

Beoordeeld op 20 januari 2019 via mobiele applicatie

Goed hotel in het hart van curacao, kleinschalig hotel maar prima kamers, je zit midden in pietermaai waar veel leuke restaurants te vinden zijn, ook op loop afstand van Willemstad, zorg ervoor dat je een auto hebt dan kun je alle strandjes ook makkelijk ontdekken.

Datum van verblijf: november 2018
Britt v, Manager van BijBlauw, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 juni 2019

Hi Youri,

Leuk om een review van je te lezen! We waarderen je woorden en kijken uit naar een volgend bezoek!

Team BijBlauw