Beoordeeld op 8 december 2020

Heel fijn hotel met lekkere bedden, nette kamers en heerlijk eten. Maandag sushi-avond! Het personeel is heel erg aardig en behulpzaam. Het zwembad is heel mooi met uitzicht over zee. In het weekend super gezellig met drankjes en muziek. The place to be!

Datum van verblijf: november 2020
Sandra Megens, Other van Saint Tropez Apartments & Suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 december 2020

Dear Anne,
Thank you for taking the time to share your experience with us! It is a pleasure to hear you had a great stay at Saint Tropez Boutique hotel and that you were impressed with our beds, staff, pool, views and our Sushi night. What a nice compliment that we are the place to be. We hope you will be here again soon.
Sunny greeting,

Beoordeeld op 30 november 2020 via mobiele applicatie

Top boutique hotel, super ligging, goede horeca en erg vriendelijk personeel. Behulpzaam in alles, regelen het meteen, niks is te lastig. Schoon, mooi aangekleed en ideale locatie voor een vakantie op Curaçao

Dear Dick,
Thank you for your great review! We are thrilled to hear you encountered great service during your stay at Saint Tropez Boutique hotel and that our staff was instrumental in making your time with us enjoyable. I will be sure to share your compliments with our team. We are glad you enjoyed the hotel and that you benefited from our prime location. We look forward to your next visit soon!
Sunny greetings,

Beoordeeld op 14 november 2020

Heerlijk genoten in dit kleinschalige hotel met paradijselijk zwembad en hele ruime kamer met adembenemend uitzicht op zee. Goede sfeer, gezellige loungebar, goed eten, lekkere cocktails, heerlijk ontbijt en uitstekende service. Auto geregeld via het hotel om daarmee het eiland rond te reizen. Zeker aan te bevelen en voor herhaling vatbaar!

Beoordeeld op 3 september 2020 via mobiele applicatie

Echt een heerlijk verblijf gehad in dit hotel, vriendelijk personeel, schone kamer, en een heerlijk zwembad. Ik ga hier de volgende keer weer heen! Pietermaai is een leuke buurt met veel leuke plekjes en bezienswaardigheden

Datum van verblijf: september 2020
Sandra Megens, Other van Saint Tropez Apartments & Suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 september 2020

Dear Mark,

Thank you for the glowing review! It is always wonderful to hear that a guest enjoyed their stay and our location.
We look forward to your return and if you have any questions about your next trip, don't hesitate to let us know!

Sunny greetings from all of us.
Team Saint Tropez Hotel.

Beoordeeld op 22 augustus 2020

Mijn vriendin en ik verbleven 1 week in het hotel en wij hebben echt genoten. Supermooie hotel met een goede locatie. De kamer was ruim, uitzicht over de zee en altijd schoon. Wij hadden ook een auto gehuurd via het hotel, dus zijn wij echt overal geweest. Wij kwamen aan op de vrijdag en het was gelijk feest. Top muziek en geweldige sfeer. Ik kom zeker terug!

Kamertip: Junior Suite met uitzicht op de oceaan is top!
Datum van verblijf: augustus 2020
Sandra Megens, Other van Saint Tropez Apartments & Suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 augustus 2020

Dear Femmy,

We say Masha Danki for your wonderful comments on this review board and hope to be serving you again sometime soon.
We are so glad we fulfilled all your expectations and It was a pleasure having you stay with us!
Till next time!
Sunny greetings form all of us.