“Goed restaurant met uitgebreide kaart”
Beoordeling van De buurvrouw

De buurvrouw
Geclassificeerd als nr. 11 van 346 Restaurants in Willemstad
Keukens: Internationaal
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Goed restaurant met uitgebreid assortiment veel keuze in wijn en bier en goede prijs kwaliteit verhouding

16 augustus 2021 beoordeeld

Gezellige ambiance, zit aan de hoofdweg .
Goede kaart , vriendelijk personeel.
We hebben erg lekker gegeten en komen graag nog een keer.
Word gerund door Nederlanders, genoeg variatie op de kaart.

12 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten hier! Wij als Nederlanders vinden dit Van der Valk waardig qua kwaliteit van het eten! Zeker een aanrader.

3 augustus 2021 beoordeeld

Ik heb hier met vrienden 's avonds gegeten en het was erg lekker en veel keus op de menukaart. De carpaccio, de garnalen en zalmrolletjes waren als voorgerecht erg lekker. Als hoofdgerechte hadden we de ossenhaas met champignons, spareribs en kip met brie en gekarameliseerde appel. De ossenhaas was prima klaargemaakt, de champignons (waar ik erg van hou) waren ook goeden de spareribs gleden bijna van het bot af. Ook de kip was goed te eten.
De toetjes waren ook lekker, ijs, de bosvruchten bavarois, brownie en de dame blanche waren ook erg lekker. Het personeel was vriendelijk en de prijs was prima.

28 juli 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Met ons gezin hebben wij bij De Buurvrouw gegeten. Dit restaurant ligt aan de weg naar Westpunt. Het is een hele mooie lokatie. Het restaurant is rond van vorm en heeft een rieten dak. Men heeft een uitgebreide kaart. Iedereen komt aan zijn trekken. De gerechten zijn prima. Ook de nagerechten zijn goed. Zeker de moeite waard om een keer een bezoekje aan te brengen.

Datum van bezoek: juli 2021

Reizigers die De buurvrouw bekeken, bekeken ook

Sint Willibrordus, Curaçao
Willemstad, Curaçao

In De buurvrouw geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.