“Leuke plek! Lekker eten!”
Beoordeling van De buurvrouw

De buurvrouw
Geclassificeerd als nr. 18 van 358 Restaurants in Willemstad
Keukens: Internationaal
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
17 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We moesten er even voor rijden, maar dan heb je ook wat. Hele leuke plek waar je lekker kan eten. Keuze is reuze en elke week een nieuw extra speciaal keuze menu waar je ook los van kan bestellen.

16 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een prachtige zaak. Open aan alle kanten zodat de wind er lekker doorheen waait. Al 2x geluncht daar. Het eten is echt voortreffelijk. Zeker de moeite waard. Helaas geen gelegenheid gehad om te dineren maar dat moet ook heerlijk zijn, heb ik gehoord. Wordt vervolgd.

12 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We reden er al jaren langs, nu maar eens gestopt om te proberen. Leuke ambiance. Eten was lekker, wij kozen voor saté. Prima. Maar de bediening. Zeer jong en onervaren. Vergaten dingen. Een training klantvriendelijkheid kan geen kwaad. Jammer, had zo goed kunnen zijn. Met de concurrentie op het eiland geen pluspunt. Wij komen vaak en graag op het eiland naar voorlopig geen buurvrouw.

Datum van bezoek: november 2019
10 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

De spiesjes zijn echt super. Ook een aanrader, de duivelse gamba's. Heerlijk garnituur erbij. Keuze uit frietjes, rijst of Surinaamse rijst (nasi). Een aanrader!

Datum van bezoek: februari 2020
6 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer de moeite waard.
Heerlijk eten, spare ribs en spies kunnen we erg aanbevelen.
Service netjes en de dames geven je echt het welkom gevoel.
Vragen ook geregeld of alles naar wens is.
Indeling van het restaurant geeft je het gevoel van ruimte.
Roken in het restaurant is verboden vanaf 1 maart wat wij erg fijn vonden.
lazen in andere beoordelingen over het dillema maar dat is nu niet meer.
Hier terecht gekomen op aanraden van duikschool ernaarst en zeker geen spijt van.
Dessert geen plaats meer voor jammer, maar het zag er om ons heen wel stuk voor stuk lekker uit.
We waren blij verrast met een kleine attentie voor onze trouwdag.
Top restaurant.
Grote parkeerplaats erbij.
Zeker wel reserveren anders kan je misschien pas laat op de avond terecht.
Ervaar het zelf....

Datum van bezoek: maart 2020

Reizigers die De buurvrouw bekeken, bekeken ook

In De buurvrouw geweest? Deel je ervaringen!