“Heerlijk restaurant”

Keukens: Amerikaans, Caraïben
Dineropties: Diner, Lunch, Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Diner, Lunch, Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
18 maart 2020 beoordeeld

In dit restaurant in Willemstad er er bijna alleen een mogelijkheid om binnen te eten op twee etages. Een klein terras om iets te drinken. De keuken is uitstekend en de bediening wordt verzorgd door bijna uitsluitend Nederlandse serveerster / stagaires.
Uitstekende kaart die wordt omgezet in heerlijke middelgrote gerechten. Ze noemen het tappa's maar zijn bijna volledige gerechten. Ook een goede wijnkaart met internationale wijnen. aanrader!

Datum van bezoek: maart 2020

17 februari 2020 beoordeeld

Hier tjjdens mijn bezoek aan Willemstad gegeten. Goede inrichting met vriendelijk personeel. De menukaart biedt een ruime keus aan gerechten die niet alleen mooi gepresenteerd worden maar ook goed smaken. Kortom een aanrader.

11 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens ons verblijf op Curaçao hebben we hier 2x gegeten; 1x in de binnentuin en 1x op het balkon. Beide keren intens genoten. Los van de smakelijke gerechten wil ik ook nog even vermelden dat de bediening echt top is. Arnold; bedankt voor de vriendelijke, vlotte en aangename service. Echt een aanrader dit restaurant.

7 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren hier voor het eerst gegeten en het was heerlijk. De bedienende "kunstenaar" was zeer vriendelijk en behulpzaam. Tevens voorzag hij ons van goed advies! Kortom... Heerlijk eten en prima service! We komen zeker binnenkort terug!

1 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanavond met mijn vader hier gegeten.
Vooraf hadden we een broodje en dit was vers gebakken en nog warm met een zelfgemaakte kruidenboter, niet normaal lekker.
Daarna had mijn vader de kip die super goed op smaak was en ik had de vis van de dag (red snapper) die ook erg smakelijk was.
Daarna een cappuccino gedronken (met amandelmelk!) waar een zalig koekje bij zat.

Wij werden bediend door een Amerikaanse jonge dame die het echt fantastisch deed, ze was oprecht en was heel zorgzaam.

Echte aanrader!

Datum van bezoek: februari 2020
LuukGerritsen, General Manager van Kome, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 februari 2020

Hi ilena437,

Dankjewel voor je fantastische review. Ik heb het vertaald voor Lily en ze vond het top om te horen!

Luuk

Reizigers die Kome bekeken, bekeken ook

Willemstad, Curaçao

Willemstad, Curaçao

In Kome geweest? Deel je ervaringen!