Vandaag geopend: 08:00 - 16:00

vanaf 71,80 US$
vanaf 56,42 US$
vanaf 410,26 US$
Beoordeeld op 24 mei 2020

Duikcursus open water SSI gehaald bij duikcentrum van de ven. Goede begeleiding, leuke duikplaatsen bezocht!

Datum van activiteit: mei 2020
DuikcentrumvandeVen, Eigenaar van Duikcentrum van de Ven, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 mei 2020

Beste Bram,

Van harte gefeliciteerd met het behalen van jouw SSI Open Water Duikbrevet!

Wij vinden het super fijn om te lezen dat je tijdens de SSI Open Water Cursus goede begeleiding hebt gehad en dat jij leuke duikplaatsen hebt bezocht.

Aankomende week gaan wij nog een leuke duik met de SSI Fish Identification cursus.

Namens ons Team wensen wij jouw hele fijne en veilige duiken toe voor in de toekomst.

Beoordeeld op 20 maart 2020

We hebben een aantal gidsduiken gemaakt met duikcentrum van de Ven (naar Tugboat, Director's Bay en Caracasbaai). Het waren hele mooie duiken, er werd alle tijd voor genomen zodat je lekker relaxed het water ingaat en lang om je heen kunt kijken naar al het prachtigs onder water.
Er stond voor en na de duik ook altijd een bakje koffie of thee voor ons klaar, gastvrijheid staat hier hoog in het vaandel.
Een aanrader!

Datum van activiteit: maart 2020
DuikcentrumvandeVen, Eigenaar van Duikcentrum van de Ven, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 maart 2020

Beste Gerrit & Marina,

Bedankt voor deze mooie 5* Beoordeling.

Wij vinden het zeer fijn om te lezen dat jullie samen hele mooie duiken met ons hebben gemaakt.

Persoonlijke aandacht vinden wij heel erg belangrijk, en wat is het dan toch fijn dat jullie dit ook zo hebben ervaren.

Namens ons Team van Duikcentrum van de Ven, hopen wij jullie weer terug te zien op ons mooie Curaçao.
Zodat we jullie nog meer moois van het onderwater leven onderwater kunnen laten zien.

Beoordeeld op 20 maart 2020

Goed georganiseerde en verzorgde gidsduiken gemaakt met vakbekwame Nederlandse duikgidsen.Schitterende duiklocaties bezocht. Aanrader voor alle duikers die Curaçao bezoeken

Beste Pedro,

Bedankt dat jij de tijd hebt genomen om deze mooie beoordeling te schrijven.

Wij vinden het fijn om te lezen dat je schitterende duiken hebt gemaakt samen met ons en dat je ons aanbeveelt.

Namens ons Team van Duikcentrum van de Ven hopen we jouw snel weer terug te zien op Curacao, zodat we nog meer mooie duiken kunnen maken.

Beoordeeld op 12 maart 2020
Beoordeling van: Ontdek duiken in Curacao

Wat een fantastische ervaring en wat een rustige, duidelijke begeleiding! Dit is een echte aanrader!!

Datum van activiteit: maart 2020
DuikcentrumvandeVen, Eigenaar van Duikcentrum van de Ven, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 maart 2020

Beste Gitte & Jiles,

Bedankt voor deze 5* beoordeling.

Het doet ons goed om te lezen dat jullie een fantastische ervaring hebben gehad tijdens jullie eerste duik.

Namens ons Team van Duikcentrum van de Ven, hopen wij jullie snel weer te zien.

Beoordeeld op 6 maart 2020
Beoordeling van: Ontdek duiken in Curacao

Wij hebben vorige week met ons gezin (kids 11 en 15 jaar) een introductieduik gedaan. We zijn echt super begeleid door Gerard en Angelique. Ook de reportage is een mooie herinning. Zowel de kinderen als wijzelf zijn reuze enthousiast. Dank voor deze mooie ervaring. Als we nog eens terugkomen in Curacao, dan komen we zeker bij jullie terug.

Fam. Velleman

Datum van activiteit: maart 2020
DuikcentrumvandeVen, Eigenaar van Duikcentrum van de Ven, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 maart 2020

Beste Familie Velleman,

Bedankt dat jullie de tijd hebben genomen om deze mooie beoordeling te schrijven.

Wij vinden het zeer prettig om te lezen dat jullie een mooie ervaring hebben gehad tijdens jullie introductieduik.
Super leuk dat zowel jullie als de kinderen reuze enthousiast waren!

Namens ons Team hopen wij jullie weer terug te zien in Curaçao, zodat wij jullie nog meer moois van het onderwaterleven van Curaçao kunnen laten zien.