Vandaag geopend: Gesloten

vanaf 71,80 US$
vanaf 56,42 US$
vanaf 410,26 US$
Beoordeeld op 20 maart 2020

Goed georganiseerde en verzorgde gidsduiken gemaakt met vakbekwame Nederlandse duikgidsen.Schitterende duiklocaties bezocht. Aanrader voor alle duikers die Curaçao bezoeken

Datum van activiteit: maart 2020
DuikcentrumvandeVen, Eigenaar van Duikcentrum van de Ven, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 maart 2020

Beste Pedro,

Bedankt dat jij de tijd hebt genomen om deze mooie beoordeling te schrijven.

Wij vinden het fijn om te lezen dat je schitterende duiken hebt gemaakt samen met ons en dat je ons aanbeveelt.

Namens ons Team van Duikcentrum van de Ven hopen we jouw snel weer terug te zien op Curacao, zodat we nog meer mooie duiken kunnen maken.

Beoordeeld op 12 maart 2020
Beoordeling van: Ontdek duiken in Curacao

Wat een fantastische ervaring en wat een rustige, duidelijke begeleiding! Dit is een echte aanrader!!

Datum van activiteit: maart 2020
DuikcentrumvandeVen, Eigenaar van Duikcentrum van de Ven, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 maart 2020

Beste Gitte & Jiles,

Bedankt voor deze 5* beoordeling.

Het doet ons goed om te lezen dat jullie een fantastische ervaring hebben gehad tijdens jullie eerste duik.

Namens ons Team van Duikcentrum van de Ven, hopen wij jullie snel weer te zien.

Beoordeeld op 6 maart 2020
Beoordeling van: Ontdek duiken in Curacao

Wij hebben vorige week met ons gezin (kids 11 en 15 jaar) een introductieduik gedaan. We zijn echt super begeleid door Gerard en Angelique. Ook de reportage is een mooie herinning. Zowel de kinderen als wijzelf zijn reuze enthousiast. Dank voor deze mooie ervaring. Als we nog eens terugkomen in Curacao, dan komen we zeker bij jullie terug.

Fam. Velleman

Datum van activiteit: maart 2020
DuikcentrumvandeVen, Eigenaar van Duikcentrum van de Ven, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 maart 2020

Beste Familie Velleman,

Bedankt dat jullie de tijd hebben genomen om deze mooie beoordeling te schrijven.

Wij vinden het zeer prettig om te lezen dat jullie een mooie ervaring hebben gehad tijdens jullie introductieduik.
Super leuk dat zowel jullie als de kinderen reuze enthousiast waren!

Namens ons Team hopen wij jullie weer terug te zien in Curaçao, zodat wij jullie nog meer moois van het onderwaterleven van Curaçao kunnen laten zien.

Beoordeeld op 5 maart 2020

Open water brevet gehaald in 2 dagen! Super begeleiding gehad en op korte tijd veel geleerd en vooral met veel plezier gedoken! Een absolute aanrader!!

Gr Vince

Datum van activiteit: maart 2020
DuikcentrumvandeVen, Eigenaar van Duikcentrum van de Ven, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 maart 2020

Beste Vince,

Van harte gefeliciteerd met het behalen van jouw SSI Open Water Duikbrevet!

Wij vinden het super om te lezen dat je een goede begeleiding hebt gehad tijdens jouw cursusdagen en dat je met veel plezier hebt gedoken.

Namens ons Team van Duikcentrum van de Ven hopen wij jouw snel weer terug te zien bij ons Duikcentrum.

Beoordeeld op 4 maart 2020

Vooraf aan de vakantie per mail contact gehad. Dit verliep heel prettig. We kregen duidelijke en uitgebreide informatie. Dit heeft er toe geleid dat we uit eindelijk voor deze duikschool gekozen hebben. Een betere keus hadden we niet kunnen maken.

Op curaçao kregen we les met z'n tweeën. Ze namen alle tijd voor ons. Alles werd duidelijk uitgelegd en als iets niet in één keer lukte was dan geen probleem. De persoonlijke begeleiding en betrokkenheid is heel erg prettig. We voelden ons meteen op ons gemak.
We hebben 4 fantastische duiken gemaakt en genoten van all het moois wat er te zien is! Daarnaast ook ons SSI open water brevet gehaald!!

Optimaal genoten, veel geleerd en veel gelachen. Een absolute aanrader.
Wie weet tot een volgende keer!

Datum van activiteit: februari 2020
DuikcentrumvandeVen, Eigenaar van Duikcentrum van de Ven, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 maart 2020

Beste Sanne & Willem,

Allereerst van harte gefeliciteerd met het behalen van jullie SSI Open Water Duikbrevet!

Heel erg bedankt dat jullie de tijd hebt genomen om deze mooie beoordeling te schrijven.

Wij vinden het zeer fijn om te lezen dat jullie hebben genoten tijdens de cursusdagen en dat de persoonlijke en betrokkenheid van onze instructeurs jullie goed is bevallen.

Namens ons Team van Duikcentrum van de Ven wensen wij jullie hele fijne en veilige duiken toe voor in de toekomst. En wij zien jullie graag weer terug, zodat wij jullie nog meer moois van de onderwaterwereld van Curaçao kunnen laten zien.