De Aloe Vera Plantage Curacao, Home of Curaloe

vanaf 153,00 US$
vanaf 446,80 US$
vanaf 134,57 US$
Beoordeeld op 10 maart 2020

Wij zijn buiten rond gaan lopen om alle feitjes te lezen en de planten bekijken. Binnen kregen we een VR-tour over de producten, heel leuk! We hebben zelfs verschillende schotjes aloe vera mogen drinken!

Bedankt Annemaria voor het helpen en de foto’s!

Beoordeeld op 10 maart 2020 via mobiele applicatie

Leuk om het een keer te zien. Jammer dat er geen kijkje kon worden genomen tijdens het productieproces. Er is niet bekend wanneer er precies gedraaid wordt. Aloë Vera helpt supergoed tegen diverse kwalen en ook voor verbrande huid. Wat leuk meegenomen is dat er vaak een kolibrie komt eten van de nectar van de bloemen van de aloë veraplant, op een verzamelterm bij de winkel. Leuk om dat beestje van dichtbij te fotograferen want dit is echt een prachtig klein vogeltje.

Datum van activiteit: juni 2018
Beoordeeld op 9 maart 2020 via mobiele applicatie

Interessante rondwandeling over het terrein met borden met achtergrondinformatie over de verschillende struiken en planten. Ook over de historie van de Aloë Vera en de werkzame stoffen. Helaas was het niet mogelijk bij de fabricage te kijken maar via 3d brillen was het hele proces te volgen.
Heerlijke koffie en bananencake bij het winkeltje met mogelijkheid om je vragen te stellen.
Kortom, de moeite waard van een bezoek!

Beoordeeld op 5 maart 2020 via mobiele applicatie

Omdat we schijnbaar een "oud" boekje hadden (voor de vakantie bij de ANWB aangeschaft) was ons niet echt duidelijk dat je dit bezoek beter met een gezelschap van minstens 15 personen kan maken. Dan krijg je tenminste nog wat uitleg...

Als je gewoon zo langs gaat moet je het doen met een kort filmpje en een 3D presentatie/bril in de shop.

De natuurwandeling die is uitgezet over het terrein is duidelijk genoeg te volgen en heeft een aantal borden met info over de lokale vegetatie, maar spaar je vragen op... Als het niet te druk is kan de dame achter de balie in de winkel ze vast allemaal beantwoorden!

Beoordeeld op 5 maart 2020

We hebben nogal wat artikelen gekocht. Jammer dat we het later bij Albert Heijn goedkoper geprijsd zagen!

Datum van activiteit: januari 2020