“Lunchen”

Keukens: Caraïben, Frans
Dineropties: Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Lunch, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Lunch, Bezorgen, Reserveringen
15 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Karakter....wat een prachtig plekje om te lunchen. En niet alleen prachtig, ook nog heerlijk gegeten en superlief en vriendelijk personeel. Een aanrader!

Datum van bezoek: maart 2020
Team_Karakter, Owner van Karakter Curacao, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 maart 2020

Hi Liek, bedankt voor je 5 sterren! Fijn om te lezen dat je het een prachtige plek vond en hebt genoten van de lunch! We hopen je zeker volgende keer weer te zien.

10 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eten bij een van de meest relaxte restaurants van Curacao.
En op een van de meest relaxte plaatsen met super vriendelijk personeel.

Datum van bezoek: maart 2020
Team_Karakter, Owner van Karakter Curacao, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 maart 2020

Hi Albert, bedankt voor je 5sterren-review. We hopen je zeker nog een keer te zien hier!

10 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Super relaxte plek met mooi uitzicht. Lekker eten en drankjes, bediening aan je bedje. Wi-Fi goed. Helder water en lekkere muziek op de achtergrond. Heerlijk rustig

Datum van bezoek: februari 2020

HI Liesbeth, bedankt voor je mooie woorden en rating!

5 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk ontbeten aan het water, ruim voldoende eten, goede cocktails, mooi uitzicht. Personeel heel vriendelijk en snel met de bestellingen. Een aanrader

Datum van bezoek: maart 2020
Team_Karakter, Owner van Karakter Curacao, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 maart 2020

Hi Hokse, bedankt voor je 5 sterren review! We hopen je zeker nog een keer te zien bij Karakter.

29 februari 2020 beoordeeld

We zijn hier al eerder geweest en wilden deze plek zeker niet overslaan tijdens ons bezoek aan Curacao.

Lekker zitten en eten op een mooie plek met goede service daar kom je voor

Datum van bezoek: februari 2020
Team_Karakter, Owner van Karakter Curacao, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 maart 2020

Hi Robert, Bedankt voor je fijne woorden! Hopelijk heb je genoten van Curaçao. We hopen je zeker nog een keer te zien bij ons!

Reizigers die Karakter Curacao bekeken, bekeken ook

In Karakter Curacao geweest? Deel je ervaringen!