Leg de laagste prijs van deze websites vast
FindHotel
Beoordeeld op 10 juli 2020 via mobiele applicatie

Met onze 2 dochters verbleven we hier 9 nachten in de suite met 1 slaapkamer en een complete keuken. Wij hadden incl ontbijt genomen. Dat was prima geregeld. Iedere dag een ruime keus. Er zijn een paar zwembaden (niet heel groot) en een strandje tegenover Mambo beach. Gezellige drukte op Mambo.

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 17 oktober 2019 via mobiele applicatie

Ik bezocht Nessabar voor de 2 de keer. Met de bus van St.Vlas. (Zeer goeie verbinding) Voor mijn vertrek wou ik nog iets lekker eten en zag de vele visrestaurantjes op voetafstand van autobusstandplaats.
Als Vlaamse waar de mossels zeer hoog aangeschreven staan, probeerde ik hun veel kleinere mossels. Delicatesse ❤️mossels met dille en look ; 7 euro voor 700 gr.
Vriendelijke en goede bediening
Ga zeker terug

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 9 maart 2018

Geweldige locatie, fantastisch uitzicht op zee! Erg mooie kamers en balkon. Zeer uitgebreide keuken en toebehoren.
Rustige locatie. Prima gelegen om ook naar Mambo te lopen.
Zwembad is groot genoeg, mogelijk in hoogseizoen wat klein.
Privé strand aan meest bekende baai van Curaçao.
Vriendelijk personeel.

Kamertip: Zeezicht is het allermooiste. Binnentuin is ook prima!
Datum van verblijf: april 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 6 mei 2017

Het Royal resort is een kleinschalig appartementencomplex (30 units) met een zeer hoog faciliteitenniveau. Eigen strand, 4 zwembaden, leuk restaurantje en op de beste lokatie van het eiland: op een klein schiereilandje aan het eind van Mambo beach. Mambo beach is het openbare strand met winkeltjes en terrasjes. Het is onderdeel van een Amerikaans timesharing concept, en wat niet gebruikt wordt, wordt als hotelkamer verhuurd via o.a. booking.com
Er zitten voornamelijk gezinnen en Amerikaanse 60-plussers. Een rustig resort dus. Het appartement is ruim en comfortabel. Ingericht met Amerikaanse smaak (niet helemaal mijn smaak) maar met bijbehorend Amerikaans comfort. Elk appartement bestaat uit een grote unit met slaapkamer, badkamer , woonkamer en uitgebreide keuken, en daarbij een "suite", die soms verhuurd wordt als twee persoonskamer. In the suite twee queensize bedden, in de grote unit een kingsize bed, en in de woonkamer twee goede uitklapbedden, weggewerkt in het wandmeubel. Iedere kamer heeft uitzicht op zee, en een groot balkon of terras. Waar ik zelf vooral heel blij mee was, was de uitgebreide keuken, met goede oven/magnetron, blender en afwasmachine. We misten alleen nog een goed espresso koffiezet-apparaat, dus hebben zelf even een percolator gekocht. Op het resort mag je gebruik maken van kano's, BBQ en wasmachine. Er is overa airco, en goede Wifi.
Er gaat dagelijks een shuttle naar de supermarkt en naar de stad, en vanaf Mambo beach rijden er lokale busjes. Voor 50 euro per dag huur je een auto, wat toch wel het leukst is, want e.r is nog veel meer leuks te doen op het eiland

Datum van verblijf: mei 2017
Gerardo G, Online Reputation Manager van The Royal Sea Aquarium Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 mei 2017

Dear Marjoleine,

Thank you for sharing your comments with us and the community. It has been a privilege to have you as a valuable guest. We have always made sure to provide all our guests with the best quality work. Here in The Royal Sea Aquarium Resort we consider every guest as part of the family. Thank you for choosing us.

It feels great when we are able to meet your expectations. We hope to retain this relationship for the many coming years. Any time you feel that we need to bring some changes in the quality of work we deliver, please let us know.

Have a wonderful day and kind regards from sunny Curacao.

Beoordeeld op 13 april 2017 via mobiele applicatie

Geweldig appartement, byzonder vriendelijk hulpvaardig personeel, schone kamers, geen last muggen, geen lawaai, mooi volledig ingericht appartement, kortom een geweldig verblijf met mooi uitzicht op zee

Datum van verblijf: april 2017
Gerardo G, Online Reputation Manager van The Royal Sea Aquarium Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 april 2017

Dear Wilma.

Thank you for sharing your comments with us and the community. We appreciate your positive feedback about our resort. We do take pride in catering to our guests' needs the best way we can. If you're traveling to our area gain soon, don't hesitate to stay with us.