Opslaan

Curaçao Island Tour
7 beoordelingen
vanaf 51,29 US$
Beoordeeld op 24 september 2020 via mobiele applicatie

Zeer mooi natuurpark. Het is indrukwekkend om te zien welk een krachten er tegen en tussen de kliffen vrij spel hebben.

Datum van activiteit: september 2020
Beoordeeld op 6 september 2020 via mobiele applicatie

Ik kwam hier al vele malen in de tijd dat ik op Curacao woonde. Ik sleepte elk bezoek hier naar toe, dus wel een must see. Echter zie ik dat de prijs om dit park te bezoeken flink omhoog is gegaan. Je betaalt nu voor 2 personen 36 gulden om een natuurverschijnsel te zien waar nauwelijks kosten aan zijn dit te onderhouden. Volgende keer maar achterlangs bij de luchthaven Hato om een stuk door de vlakte naar boca pistol te rijden. Hou de prijs een beetje in perpectief Curacao want korte termijn denken brengt je nergens...

Datum van activiteit: september 2020
Beoordeeld op 30 augustus 2020

Heerlijk om je te laten nat sproeien. En voorspel wanneer de volgende knal komt! Het blijft een spektakel om die spuiters te zien.

Beoordeeld op 26 augustus 2020 via mobiele applicatie

De natuurlijke brug, zee en revolverpunt waren erg indrukwekkend, enige uitleg had er wel bij gemogen. Bijvoorbeeld over het ontstaan van deze punten (waarschijnlijk iets met corosie door de zee te maken) prijs was aan de hoge kant voor Antiliaanse begrippen, maar was het zeker waard.

Beoordeeld op 24 augustus 2020 via mobiele applicatie

Leuk waren de grot, opspuitende water. De rest kan je overslaan. Helaas zijn de sporen die de mens achterlaten zichtbaar. Het zijn vooral de lokale bevolking die de plekken vervuilen.