39 personen bekijken dit hotel
Gratis annuleren tot 03/07/22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Gratis annuleren tot 07/07/22
Trip.com
Official SiteUS$ 358
Hotels.comUS$ 360
PricelineUS$ 358
Beoordeeld op 13 maart 2022

Ik heb samen met mijn vriendin van 2 tot 7 maart op dit resort verbleven. In januari 2021 waren wij hier een lang weekend. Dit was prima bevallen waardoor we hebben besloten terug te komen.

Het resort heeft meerdere zwembaden. Het flamingo gebouw (einde van het resort) is een goede plek aangezien het er rustiger is, een eigen zwembad heeft en een bar. Het privé strand is rustig en je kunt hier echt super snorkelen.

Bij onze kamer was vlakbij de Sunclub Bar aanwezig voor allerlei soorten drankjes. De barman Kenneth was echt top. Een hele vriendelijke man die altijd in is voor een gezellig praatje. Hij bedient je zelfs aan het strand.

Het eten viel ten opzichte van de eerste keer echt tegen. Hele kleine porties, niet echt warm eten en erg druk. Je voelt echt de drukte van een all inclusive park. Voor ons geen all inclusive parken meer;) maar ieder z’n ding. De eerste keer dat wij dit resort bezochten was in de hoogtijdagen van corona, toen was alles vele malen beter.

Kamertip: Flamingo gebouw en dan de kamers 8114 tot 8121. Deze kamers zijn op de bagane grond, hebben een terrasje en direct toegang tot het zwembad.
Datum van verblijf: maart 2022
Vonetta Wijngaarde, Sales van Sunscape Curaçao Resort, Spa & Casino, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 maart 2022

Beste ErwinB264,

Bedankt voor je uitgebreide review! Wat fijn om te lezen dat je hebt genoten van het strand, het zwembad en ons vriendelijke personeel. Het betreurt ons daarentegen om te horen over je ervaring in het restaurants. De situatie die u beschrijft reflecteert niet onze standaard service.

Ondanks dat u liever niet meer in all-inclusive parken wilt verblijven, hopen wij jullie toch weer in een van onze resorts te mogen verwelkomen.

Sjoerd
Social Media & E-Concierge Trainee

Beoordeeld op 2 maart 2022

De locaties was top, lekker dichtbij mambo beach, waar je heerlijk kan eten en drankje(s) kan doen.
Het personeel is erg vriendelijk!
Mijn vriend moest daar 10 dagen in quarantaine en heeft niks te klagen gehad. Ze denken met je mee en probeerde alles zo goed mogelijk te regelen. Dat konden wij nou niet zeggen van onze reisorganisatie TUI. Kortom raden wij dit hotel zeker aan maar wij boeken nooit meer via TUI.

Kamertip: Wij hadden tuinuitzicht, wij vonden dit wel prettig want hierdoor kreeg je ook mee of er beneden iets te doen was.
Datum van verblijf: januari 2022
Vonetta Wijngaarde, Sales van Sunscape Curaçao Resort, Spa & Casino, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 maart 2022

Dear lindavH3203FY,

Wow! Thanks for leaving us such a wonderful review!

We are happy to see that you enjoyed the service of our entire team as they go above and beyond for our valued guests and will be sure to share your recognition with our staff, it will provide them with great encouragement to keep doing what they are doing.

We are delighted to hear that the staff's friendliness and attentiveness made sure you had an amazing time and that you enjoyed the location of our resort.

Once again we are really happy you enjoyed your trip.

Thank you for choosing Sunscape Curacao Resort, Spa & Casino - we hope your future travels bring you back to Curacao soon!

Kind regards,

-Vonetta W
Social Media Coordinator & Econcierge

Beoordeeld op 26 februari 2022

Heerlijk genoten in de periode 19-25 februari met onze 3 kids van 15, 13 en 11 jaar. Kamers schoon, personeel vriendelijk. Vooral Verona wist na 1 avond wat je graag dronk en zorgde je volgende bezoek dat alles voor je klaar stond voor je ernaar vroeg. Echt een topper! Eten bij de a la carte was dikke prima en altijd plek. Tweede helft van de week waren wat meer Amerikanen maar je kon de rustigere gedeelten makkelijk opzoeken. Wij zaten in sunclub gebouw dus heerlijk rustig. Al met al zou ik het zo weer boeken!

Datum van verblijf: februari 2022
Vonetta Wijngaarde, Sales van Sunscape Curaçao Resort, Spa & Casino, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 maart 2022

Beste FaiscaD3,

Namens het Sunscape Curacao Resort, Spa & Casino personeel willen we u bedanken voor het nemen van de tijd om zo'n enthousiaste recensie te plaatsen over uw verblijf in ons resort. Het was een genoegen om uw gastheer te zijn tijdens uw recente uitje in Curacao.

We waarderen uw gracieuze opmerkingen over de attente service van onze teamleden en de restaurants die wij hebben; onze team streeft om de verwachtingen van al onze gasten te overtreffen en hen een unieke en persoonlijke service te bieden.

We hopen de eer te hebben u weer te mogen verwelkomen, zodat we u een werkelijk geweldige en onvergetelijke ervaring weer kunnen bieden. Voornamelijk door Verona.

We kijken ernaar uit om jullie in de toekomst weer te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,

-Vonetta W
Coördinator sociale media & econciërge

Beoordeeld op 23 februari 2022

Het eten was niet lekker!
De WiFi deed het niet!
Onze wc in de kamer deed het niet waar ze niets aan deden.
Het personeel was onvriendelijk.
Animatie was wel erg goed.
Het drinken was prima.
Ligging top!

Datum van verblijf: februari 2022
Vonetta Wijngaarde, Sales van Sunscape Curaçao Resort, Spa & Casino, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 februari 2022

Dear lailaotten2,

Bedankt voor uw verblijf bij Sunscape Curacao Resort Spa & Casino. Uw gewaardeerde feedback over uw recente verblijf wordt op prijs gesteld.

De verbeterpunten die in uw beoordeling zijn uiteengezet, zijn gedeeld met het managementteam dat verantwoordelijk is voor het bestuderen van al uw feedback om ervoor te zorgen dat er richtlijnen zijn om herhaling te voorkomen.

Het betreurd ons zeer dat het eten zo teleurstellend was voor u, wij doen ons uiterste best om eten te serveren die voor alle gasten en hun speciale voorkeuren toepasselijk is maar vinden het jammer dat dit niet volledig naar uw wens is geweest.

Het spijt ons dat dit vervolgens ook uw hele ervaring heeft beinvloed.

We hopen u in de toekomst te mogen verwelkomen met de mogelijkheid om uw verwachtingen te overtreffen en uw vertrouwen in ons resort te herstellen.

Vriendelijke groeten,

Vonetta Wijn
Social Media Coördinator & Econcierge

Beoordeeld op 20 februari 2022 via mobiele applicatie

Koud eten, koffie machine dagen kapot, niet goed schoongemaakt, weinig variatie in het restaurant, personeel vaak onvriendelijk.. winkeltje veel en veel te duur. 9 euro voor een zak chips. enige positieve punt is het uitzicht en locatie. Dus geen aanrader.

Datum van verblijf: februari 2022
Vonetta Wijngaarde, Sales van Sunscape Curaçao Resort, Spa & Casino, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 februari 2022

Dear Suzanne198989,

We willen u bedanken dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring op TripAdvisor te delen.

Het spijt ons te moeten vernemen dat niet aan de serviceverwachtingen is voldaan, we bieden u onze oprechte excuses aan. Het spijt ons nederig voor het ongemak dat u heeft ondervonden met de punten die u aanhaalt, wees er zeker van dat het nooit onze bedoeling is u teleur te stellen.

Het doet ons verdriet dat u geen contact heeft opgenomen met een manager voordat u uw recensie schreef.

Omdat ons doel altijd is om de verwachtingen van onze gasten te overtreffen en dienovereenkomstig te helpen wanneer we op enigerlei wijze het doel hebben gemist met onze gewaardeerde gast.

Eerlijk,

Vonetta W