Gratis annuleren tot 09/07/22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Gratis annuleren tot 07/07/22
Destinia.com
Gratis annuleren tot 04/07/22
Official SiteUS$ 358
Hotels.comUS$ 360
PricelineUS$ 358
Beoordeeld op 2 maart 2022

De locaties was top, lekker dichtbij mambo beach, waar je heerlijk kan eten en drankje(s) kan doen.
Het personeel is erg vriendelijk!
Mijn vriend moest daar 10 dagen in quarantaine en heeft niks te klagen gehad. Ze denken met je mee en probeerde alles zo goed mogelijk te regelen. Dat konden wij nou niet zeggen van onze reisorganisatie TUI. Kortom raden wij dit hotel zeker aan maar wij boeken nooit meer via TUI.

Kamertip: Wij hadden tuinuitzicht, wij vonden dit wel prettig want hierdoor kreeg je ook mee of er beneden iets te doen was.
Datum van verblijf: januari 2022
Vonetta Wijngaarde, Sales van Sunscape Curaçao Resort, Spa & Casino, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 maart 2022

Dear lindavH3203FY,

Wow! Thanks for leaving us such a wonderful review!

We are happy to see that you enjoyed the service of our entire team as they go above and beyond for our valued guests and will be sure to share your recognition with our staff, it will provide them with great encouragement to keep doing what they are doing.

We are delighted to hear that the staff's friendliness and attentiveness made sure you had an amazing time and that you enjoyed the location of our resort.

Once again we are really happy you enjoyed your trip.

Thank you for choosing Sunscape Curacao Resort, Spa & Casino - we hope your future travels bring you back to Curacao soon!

Kind regards,

-Vonetta W
Social Media Coordinator & Econcierge

Beoordeeld op 26 februari 2022

Heerlijk genoten in de periode 19-25 februari met onze 3 kids van 15, 13 en 11 jaar. Kamers schoon, personeel vriendelijk. Vooral Verona wist na 1 avond wat je graag dronk en zorgde je volgende bezoek dat alles voor je klaar stond voor je ernaar vroeg. Echt een topper! Eten bij de a la carte was dikke prima en altijd plek. Tweede helft van de week waren wat meer Amerikanen maar je kon de rustigere gedeelten makkelijk opzoeken. Wij zaten in sunclub gebouw dus heerlijk rustig. Al met al zou ik het zo weer boeken!

Datum van verblijf: februari 2022
Vonetta Wijngaarde, Sales van Sunscape Curaçao Resort, Spa & Casino, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 maart 2022

Beste FaiscaD3,

Namens het Sunscape Curacao Resort, Spa & Casino personeel willen we u bedanken voor het nemen van de tijd om zo'n enthousiaste recensie te plaatsen over uw verblijf in ons resort. Het was een genoegen om uw gastheer te zijn tijdens uw recente uitje in Curacao.

We waarderen uw gracieuze opmerkingen over de attente service van onze teamleden en de restaurants die wij hebben; onze team streeft om de verwachtingen van al onze gasten te overtreffen en hen een unieke en persoonlijke service te bieden.

We hopen de eer te hebben u weer te mogen verwelkomen, zodat we u een werkelijk geweldige en onvergetelijke ervaring weer kunnen bieden. Voornamelijk door Verona.

We kijken ernaar uit om jullie in de toekomst weer te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,

-Vonetta W
Coördinator sociale media & econciërge

Beoordeeld op 23 februari 2022

Het eten was niet lekker!
De WiFi deed het niet!
Onze wc in de kamer deed het niet waar ze niets aan deden.
Het personeel was onvriendelijk.
Animatie was wel erg goed.
Het drinken was prima.
Ligging top!

Datum van verblijf: februari 2022
Vonetta Wijngaarde, Sales van Sunscape Curaçao Resort, Spa & Casino, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 februari 2022

Dear lailaotten2,

Bedankt voor uw verblijf bij Sunscape Curacao Resort Spa & Casino. Uw gewaardeerde feedback over uw recente verblijf wordt op prijs gesteld.

De verbeterpunten die in uw beoordeling zijn uiteengezet, zijn gedeeld met het managementteam dat verantwoordelijk is voor het bestuderen van al uw feedback om ervoor te zorgen dat er richtlijnen zijn om herhaling te voorkomen.

Het betreurd ons zeer dat het eten zo teleurstellend was voor u, wij doen ons uiterste best om eten te serveren die voor alle gasten en hun speciale voorkeuren toepasselijk is maar vinden het jammer dat dit niet volledig naar uw wens is geweest.

Het spijt ons dat dit vervolgens ook uw hele ervaring heeft beinvloed.

We hopen u in de toekomst te mogen verwelkomen met de mogelijkheid om uw verwachtingen te overtreffen en uw vertrouwen in ons resort te herstellen.

Vriendelijke groeten,

Vonetta Wijn
Social Media Coördinator & Econcierge

Beoordeeld op 20 februari 2022 via mobiele applicatie

Koud eten, koffie machine dagen kapot, niet goed schoongemaakt, weinig variatie in het restaurant, personeel vaak onvriendelijk.. winkeltje veel en veel te duur. 9 euro voor een zak chips. enige positieve punt is het uitzicht en locatie. Dus geen aanrader.

Datum van verblijf: februari 2022
Vonetta Wijngaarde, Sales van Sunscape Curaçao Resort, Spa & Casino, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 februari 2022

Dear Suzanne198989,

We willen u bedanken dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring op TripAdvisor te delen.

Het spijt ons te moeten vernemen dat niet aan de serviceverwachtingen is voldaan, we bieden u onze oprechte excuses aan. Het spijt ons nederig voor het ongemak dat u heeft ondervonden met de punten die u aanhaalt, wees er zeker van dat het nooit onze bedoeling is u teleur te stellen.

Het doet ons verdriet dat u geen contact heeft opgenomen met een manager voordat u uw recensie schreef.

Omdat ons doel altijd is om de verwachtingen van onze gasten te overtreffen en dienovereenkomstig te helpen wanneer we op enigerlei wijze het doel hebben gemist met onze gewaardeerde gast.

Eerlijk,

Vonetta W
Coördinator sociale media & econciërge

Beoordeeld op 16 februari 2022 via mobiele applicatie

Omdat onze vlucht geannuleerd was werden we door TUI naar dit hotel gebracht voor een extra overnachting.

Het hotel is wat verouderd, maar dat is geen grote ramp. Daarentegen was het eten wel verschrikkelijk. We waren zo blij dat wij niet voor dit hotel betaald hebben.

Het lopend buffet zag er niet uit, alsof het er al 2 weken stond. We gingen bij het grill restaurantje aan de zee. Dit was ook teleurgesteld. Bestel je een biertje, krijg je een warm biertje die al een half uur op de bar staat. Echt om te janken. Ze bezuinigingen echt op hetgeen waarvoor je daar juist komt, het eten en drinken.

Het ontbijt was het dieptepunt. Droge broodjes, vieze vleeswaren en geen verse producten. Nog nooit zo'n teleurgesteld ontbijt gezien in een hotel.

Wij hebben maar ergens anders eten gehaald omdat we niet ziek wilde worden.

We overdrijven echt niet. we begrijpen niet waar de positieve reviews vandaan komen, maar niet van de Nederlanders. Die waren allemaal ontevreden.

Ga hier niet heen. Doe het jezelf niet aan! Zo'n mooi eiland, wat je al veel geld kost. Dan wil je dit niet. Dit is een waarschuwing.

Kamertip: Boek een ander hotel, geloof de negatieve reviews!

Dear Climber15788317682,

Bedankt voor uw recencie voor ons resort, Sunscape Curacao Resort Spa & Casino.
We zijn blij dat TUI heeft kunnen helpen met een verblijf in dit geval.
Uw gewaardeerde feedback over uw recente verblijf wordt op prijs gesteld, aangezien we feedback ontvangen die ons helpt de diensten en producten die we onze gasten aanbieden te verbeteren.

De verbeterpunten die in uw beoordeling zijn uiteengezet, zijn gedeeld met het managementteam dat verantwoordelijk is voor het onderzoeken van al uw feedback om ervoor te zorgen dat er richtlijnen zijn om herhaling te voorkomen.

Onze excuses voor al het ongemak dat u tijdens uw verblijf van 1 nacht bij ons heeft ondervonden en dat ons resort niet volledig voldeed aan de verwachtingen die u had, aangezien dit niet onze gebruikelijke servicenormen zijn. We hadden gewenst dat u een langer verblijf had kunnen ervaren om ons de kans te geven om uw verwachtinge te overtreffen.

Ons team doet zijn uiterste best om ervoor te zorgen dat de nieuwe normale voorschriften geen invloed hebben op onze service, maar onze excuses voor het ongemak dat u hierdoor ondervindt.

We hopen u in de toekomst weer te verwelkomen met de mogelijkheid uw verwachtingen te overtreffen en uw vertrouwen in ons resort te herstellen.

Vriendelijke groeten,

Vonetta W