14 personen bekijken dit hotel
Official Site159 US$
FindHotel216 US$
Hotels.com155 US$
Beoordeeld op 9 november 2020

Heerlijk hotel met ligging direct aan strand vlakbij Willemstad en op loopafstand van Mambo Beach. Boek zeker de Sunclub dan zit je in apart deel met prive strand/zwembad en heb je de ontzettend vriendelijke bartender Kenneth die heerlijke cocktails voor je maakt (en brengt!).Hij weet alle ins en outs van Curaçao! Kamers zijn schoon en kleurrijk. We hebben prachtig uitzicht op zee. Eten is heerlijk in alle restaurants. Vriendelijk personeel. Zeker een plek om terug te komen, maar gelukkig hebben we nog een paar dagen!

Datum van verblijf: november 2020
Vonetta Wijngaarde, Sales van Sunscape Curacao Resort Spa & Casino, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 november 2020

Dear Z1107HDpatriciag,

Bedankt dat jullie wederom gekozen hebben om gedurende jullie vakantie bij Sunscape Curaçao te verblijven.

Wij zijn blij om te lezen dat u een fijn verblijf heeft gehad en heeft genoten van de service en de service van Kenneth, het prive zwembad en -strand bij de Sunclub. Uw complimenten zullen we met Kenneth delen, dat zal hij zeker waarderen!

Ons streven is dat onze gasten zich veilig voelen in deze tijden en dat zij ook volledig kunnen genieten en relaxen!

Beoordeeld op 8 november 2020 via mobiele applicatie

We zaten bij sun club en daar was de bartender Kenneth, zeer vriendelijk en tapte een lekker biertje of een heerlijke coctail.
Heerlijk genoten van het prachtige uitzicht. Echt wel een aanrader. Zeker wel een volgende waard en dan misschien wat langer.

Datum van verblijf: november 2020
Vonetta Wijngaarde, Sales van Sunscape Curacao Resort Spa & Casino, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 november 2020

Beste TinusJ6,

Beoordeeld op 8 november 2020 via mobiele applicatie

8 nachten en 9 dagen in heerlijke luxe. Wil je net wat meer extra’s? Boek dan de Sunclub variant met een privestrand en zwembad voor de sunclub members. Hierbij kun je ook gebruik maken van de sunclub bar met de servicegerichte barman Kenneth! Veel extra’s, fijne grote kamer met uitzicht op het zwembad en de zee, verschillende a la carte restaurants en genoeg zon om lekker te kunnen relaxen. Een echte aanrader, wij komen dan ook zeker nog een keer terug!

Dear Sabrienn,

Bedankt voor uw feedback en aanbevelingen!

Wij zijn blij om te lezen dat u een fijn verblijf heeft gehad en heeft genoten van de service van al onze personeel en de hygiene die in acht word genomen voor de gezondheid en welzijn van onze gasten.

Beoordeeld op 8 november 2020 via mobiele applicatie

Sunscape is een mooi hotel op een prachtige plek. Het hotel ligt naast Mambo Beach. Je hebt dus een vergelijkbaar strand.

Ook het eten en drinken bij het hotel is goed. Je hebt voldoende goede keuzes! Vanwege COVID wordt alles bij het buffet voor je opgeschept.

Binnen het gehele hotel zijn er overigens goede regels vanwege COVID; je mag bijvoorbeeld in een restaurant plaatsnemen nadat je je handen hebt gedesinfecteerd en handdoeken worden in plastic in je kamer klaar gelegd. Kamer wordt iedere dag netjes schoongemaakt.

Naast bovenstaande positieve punten is bovendien al het personeel super aardig en vriendelijk. Het is wel jammer om te zien dat sommigen hier ‘misbruik’ van maken; bijvoorbeeld van het (privé)strand gaan en handdoeken, glazen en vuil gewoon laten liggen. En dat terwijl iedereen er al zo hard werkt.

Wij zouden alleen voor de autoverhuur niet voor de maatschappij (dollar) bij het hotel kiezen. Je betaalt bij hen $75,00 per dag, terwijl je bij anderen ongeveer 50 Antilliaanse guldens per dag betaald. Je moet dan de auto wel meerdere dagen achter elkaar huren.

Dear jenniferv463,

Bedankt voor uw feedback en aanbevelingen!

Wij vinden het fijn om te lezen dat u een fijn verblijf heeft gehad en heeft genoten van de service van de personeel!

We zijn blij om te horen dat u een hele fijne ervaring heeft gehad bij ons !

Wij kijken ernaar uit om jullie in de toekomst weer te mogen verwelkomen!

Beoordeeld op 7 november 2020 via mobiele applicatie

De sunclub bar is super. Barman kenneth regelt het perfect. Hij maakt de lekkerste coctails. Brengt ze bij je strandstoel en geeft veel tips over wat te doen. Hij is ook echt super gezellig en grappig. Zeker een aanrader hier te zitten

Dear StefanT656,

Bedankt voor uw feedback en aanbevelingen!

We zijn blij om te horen dat u een hele fijne ervaring heeft gehad bij ons en dat Kenneth heeft gezorgd voor een speciale ervaring!

Wij kijken ernaar uit om jullie in de toekomst weer te mogen verwelkomen!