Beoordeeld op 9 maart 2020

Een redelijke bungalow en een fijn zwembad op het complex. Dat je hier naturistisch kunt rondwandelen en zwemmen is wel prima. De bungalow is wat gedateerd en werd zelfs tijdens ons bezoek aan de buitenkant geschilderd. De inrichting is ook niet echt gezellig, maar erg functioneel. Van de pot van onze koffiezetter was een stuk van het schenkmondje afgebroken. Het hele apparaat werd vervangen door een nieuwe! Wat echt tegenviel was de via het resort gehuurde auto. Een oude auto, met een zelf aan te brengen stuurslot, waar we ruim meer voor moesten betalen dan bij andere aanbieders. We konden er ook niet meer vanaf of een andere auto krijgen. Jammer.

Kamertip: Bungalow zeker een goede optie.
Datum van verblijf: februari 2020
TNC-Debby, Manager van The Natural Curacao, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 maart 2020

Dank jullie wel voor jullie review en feedback.

Zoals je aangeeft, is er noodzakelijk onderhoud en we zijn druk bezig om alles weer netjes en up-to-date te maken.

We begrijpen dat jullie het stuurslot vervelend vonden, maar het is iets wat de autoverhuurder verplicht stelt. Zoals tijdens jullie verblijf besproken, zouden we bij de verhuurder wel een andere auto hebben kunnen regelen, maar ook bij die auto zou gebruik van het stuurslot verplicht zijn.

Fijn om te horen dat jullie van het verblijf genoten hebben en onze service met het koffiezetapparaat waarderen.

Beoordeeld op 3 maart 2020

Een resort van bescheiden opzet maar daardoor ook een plek om snel contact te maken met landgenoten of inwoners uit de USA. Wij hebben dit als erg gezellig ervaren, vooral door het gezamenlijke koffieuurtje s'ochtends, georganiseerd door Debbie en Roberto, de uitstekende gastvrouw/heer van het complex.
De safaritent, die overigens een mooie liggging hebben en wij aanvankelijk geboekt hadden vonden wij bij harde wind niet comfortabel vanwege het geklapper van het zeildoek maar in goed overleg met de beheerders hebben wij andere accomodaties aangeboden gekregen die zeer goed zijn bevallen. Nogmaals complimenten voor Debbie en Roberto voor deze medewerking om ons verblijf van 4 weken tot een succes te maken!

J. en H.

Datum van verblijf: februari 2020
Debby Boogaarts, Pensionhouder van The Natural Curacao, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 maart 2020

Hoi J&H,

Heel erg bedankt voor de mooie review. Wij hebben genoten van jullie gezelschap en hopen jullie nog een keer te mogen verwelkomen op The Natural!

Debby & Roberto

Beoordeeld op 8 januari 2020 via mobiele applicatie

Echt een paradijsje! Je wilt hier nooit meer weg. Mooie omgeving en in het midden van het eiland dus ideale uitvalsbasis. Wij vonden het jammer dat het terras niet gebruikt mocht worden in de middagen om iets te drinken met andere gasten. In de ochtend is er wel de mogelijkheid om een uurtje koffie te drinken met elkaar. Misschien een tip.

Datum van verblijf: december 2019
Debby B, Manager van The Natural Curacao, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 januari 2020

Geweldig dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad. Bedankt voor de tip, we hebben al iets in gedachten voor de toekomst :-)

Beoordeeld op 6 november 2019 via mobiele applicatie

Een heerlijk kleinschalig resort waar Roberto en Debbie hun uiterste best doen om het naar je zin te maken. Altijd vriendelijk en vrolijk zijn ze. Elke ochtend tussen 8 en 9 het gratis koffie uurtje en elke maandag kun je (tegen betaling) mee doen aan de gezamenlijke BBQ. Echt een aanrader! We hopen dat Roberto en Debbie hier nog lang kunnen blijven werken. Een heerlijk zwembad zorgt 24 upd voor de nodige verkoeling. Eén min punt: tijdens onze aanwezigheid werd er begonnen met het vervangen van de leuke gele kozijnen door saaie witte. En we zagen ook dat eerder de mooie blauwe verf vervangen werd door saai grijs. Jammer, juist de kleuren horen zo bij Curaçao. Veel verschillende onderkomens. Van heel simpel (kamer) tot heel sjiek (villa). Ook zijn er tenten, appartementen en bungalows. Onze studio met buitenkeuken beviel prima!

Datum van verblijf: november 2019
Kris S, beheerder van The Natural Curacao, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 november 2019

Dank jullie wel voor deze mooie beoordeling. Het klopt dat de huisstijl gewijzigd is naar wat zachtere kleuren om de rust en natuur te benadrukken. Dat is een keuze.
Wij vonden het erg gezellig met jullie en hopen jullie nogmaals te mogen verwelkomen op het resort.

Lieve groeten,
Roberto & Debby

Beoordeeld op 28 juni 2019 via mobiele applicatie

We hebben het heerlijk gehad bij Tatiana en Paul. Het is voor hun als gastheer/vrouw hun laatste week op dit resort maar daar was niets van te merken. Iedere ochtend samen koffie uurtje en daarna het mooie eiland bezoeken. Heerlijk zwembad, lekkere bedden en super geslapen in de luxe tent. In een woord perfect!

Datum van verblijf: juni 2019