Beoordeeld op 9 februari 2020

Een warm ontvangst, gastvrijheid ten top, een fijne, schone cottage die groot genoeg was voor ons 2 en ons dochtertje van 4 en ook regelmatig schoon gemaakt werd. Gebruik van strandhanddoeken en zelfs nog aparte handdoeken voor het zwembad. Tuin met veel schaduw, vermakelijk ook voor kinderen. We voelden ons hier meteen thuis, niets was teveel. Ook de auto werd door Paul en Marion geregeld want ons een hoop zoekwerk en tijd heeft gescheeld. Ook hadden we 24 uur vertraging en konden we zonder problemen nog een nachtje blijven. Onze dochter liep er na 1 dag al rond alsof ze Paul en Marion al jaren kende. Locatie op het eiland was ook erg fijn!

Datum van verblijf: januari 2020
Beoordeeld op 28 december 2019

Wat een heerlijke tijd hadden wij bij B&B Sombre di Kabana. De gastvrij hosts Paul en Marion zorgen dat het ons aan niets ontbrak en af en toe voor een gezellig praatje. Wij hadden een ruim 1 kamer appartement met een keukentje in een prachtige schaduwrijke tuin met zwembad. In de rustige buurt kan de auto ook nog eens binnen de hekken worden geparkeerd. Het is vlakbij de plezierstranden Jan Tiel en Mambo maar ook de stranden in het rustiger westen zijn op niet meer dan 40 minuten tot een uur rijden. Een auto is hier wel een must maar ook dat kunnen Paul en Marion voor je regelen evenals vervoer van en naar het vliegveld. Op eerste kerstdag organiseerden zij een heerlijke kerstbrunch met alle zes gasten. We hebben genoten op deze kleinschalige brandschone accommodatie en komen zeker terug als we het eiland weer bezoeken.

Kamertip: Het appartement bij het zwembad heeft twee aparte slaapkamers, de andere twee kamers zijn ruime studio's.
Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 31 maart 2019 via mobiele applicatie

Nette B&B in rustige, veilige buurt. ‘s Morgens wakker worden door vogelgeschetter en dan eerst een duik in het heerlijke zwembad, 3 meter van “onze voordeur”. Ontbijten op het terras en dan plannen maken voor de dag. Hoe relaxt kan het zijn! Marion en Paul zijn perfecte gastheer/ vrouw. B&B zeer schoon, heerlijke handdoeken en van alle gemakken voorzien. Wij voelden ons erg thuis. Kortom: aanrader!!
Nogmaals dank aan Marion en Paul!

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 16 maart 2019 via mobiele applicatie

Een heerlijk plekje vlak bij Jan Thiel, Mambo beach en uiteraard Willemstad.
De one-room-cottages waarin we verbleven zijn ruim en heerlijk gelegen in een prachtige tuin met groot zwembad. Maar vooral zijn ze super goed uitgerust en van alles voorzien. Zelfs een tandenborstel ligt er voor je klaar. De bedden liggen super en de airco kun je gratis gebruiken. De luxe van een 5 sterren hotel in een oase van rust. Maar bovenal maken de (nieuwe) lieve eigenaren Paul en Marion het tot een hele fijne plek door hun gastvrijheid, vriendelijkheid en hulpvaardigheid.
3 dagen waren te kort, dus we moeten nog eens terug!
Familie Spooren

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 3 november 2018 via mobiele applicatie

Wij hebben een hele fijne vakantie gehad in sombre di kabana. De b&b is rustig gelegen en heeft een hele mooie tuin met een heerlijk zwembad met ligbeddden. De appartementen zelf zijn ruim, netjes en van alle gemakken voorzien (keukentje, koffie, thee, strandhanddoeken, terrasje in de schaduw). De eigenaren zijn super gastvrij en kunnen van alles voor je regelen (onze huurauto stond bijv al voor ons klaar) en hebben de beste tips over curacao, zonder opdringerig te zijn.
Ook de ligging is prima, binnen 10 minuutjes lig je op het strand en ook Willemstad en de rest van het eiland is goed bereikbaar met een huurauto.
Echt een aanrader dus!

Datum van verblijf: november 2018
Jolanda S, Owner van B&B Sombre di Kabana, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 november 2018

Lieve Carmen en Merel,
Dank je wel voor jullie mooie review. Leuk om te horen dat jullie een fijne tijd op Curacao hebben gehad. En voor jou nog een mooie vakantie in Miami.
Bedankt voor jullie verblijf en wie weet tot ziens
Groetjes en Ayo Walter en Jolanda