4 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.com299 US$
Hotels.com299 US$
Priceline299 US$
eDreams299 US$
Travelocity299 US$
CheapTickets299 US$
Beoordeeld op 29 maart 2021

Wij zitten hier al 2 maanden op Curacao en ondanks de lockdown kun je wel gewoon een hotel boeken. Dit is zo'n verademing en Corendon Hotel is mijn optiek de beste keuze door haar All-In concept, 5 star service en heerlijk ontbijt, lunch en avond buffet!

Je wordt hier echt ontzorgt en iedereen is zo aardig en relaxt hier. Vooral Geenah de front desk medewerken heeft ons goed geholpen en ook een late check out ($15 per kamer, per uur), was geen probleem!

Zo kunnen we nog extra genieten van het lekkere eten hier en de FANTASTISCHE glijbanen. Naast de King Cobra hebben ze nog een 6 tal glijbanen en mijn dochtertje van 3 vond het geweldig hier en wilde elke keer weer :-)

We hebben heel erg genoten en komen zeker weer terug!!

Datum van verblijf: maart 2021
Miguel Gonzalez Perret-Gentil, Marketing van Corendon Mangrove Beach Resort - All Inclusive, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 maart 2021

Beste Kasia,

Wij willen u bedanken dat u de tijd heeft genomen om een recensie over ons resort te plaatsen. We zijn blij om te zien dat u van uw vakantie heeft genoten. Wij streven ernaar om voor iedereen een optimale vakantiebeleving te creëren en dit zal altijd onze eerste prioriteit zijn.

Corendon Mangrove Beach Resort

Beoordeeld op 20 februari 2021 via mobiele applicatie

Wij zijn in februari 2021 ivm ziekte familie naar curacao gegaan en besloten om naar een resort te gaan. Dit was echt geweldig. Super aardig personeel en je voelt je je al snel thuis, wat voor ons erg belangrijk was. Ik was met mn 2 kids en doordat er een kidsclub is kon je zelf ook even relaxen en de kids daar laten. Hele dag gratis cocktails en andere lekkere drankjes en ook de kids konden smoothies en kindercocktails halen.
In het begin dacht ik het eten was wat Europees, maar werd al snel beter gelukkig. Kies echt voor de kamer met seaview want het is geweldig hoe je dan elke dag wakker wordt. Elke dag werden de kamers goed schoongemaakt.
Als er wat was dan werd het direct opgelost. Complimenten naar het hardwerkende personeel en de managers die goed toezien op alles. Wij zijn er volgend jaar zeker weer!!

Datum van verblijf: februari 2021
Miguel Gonzalez Perret-Gentil, Marketing van Corendon Mangrove Beach Resort - All Inclusive, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 februari 2021

Beste 193jeannemaries,

Beoordeeld op 15 februari 2021

Trage check in. Alles ligt klaar maar er is nog teveel wat tijd vraagt. Voor mensen met een dag pas duurt dat zeker te lang.
Onze kamer was nog niet klaar. Koffers in aparte ruimte (prima) maar niemand die komt zeggen wanneer de kamer wel klaar is. Begane grond kamers worden verkocht als zijnde

Kamertip: Niet alle kamers die als "zeezicht" worden aangeboden hebben zeezicht. Sowieso niet de begane grond kamers.

Beste MarleneBlantyre,

Wij willen u bedanken dat u de tijd heeft genomen om een recensie over ons resort te plaatsen. Wij streven ernaar om voor iedereen een optimale vakantiebeleving te creëren en dit zal altijd onze eerste prioriteit zijn. Onze verbeter punten zullen we ook zeker aan werken.

Bedankt!

Beoordeeld op 15 februari 2021 via mobiele applicatie

We zaten anderhalve dag in het hotel. Met zoveel kamers moet het inchecken soepeler verlopen. Een uur in de rij staan en dan horen dat je kamer pas een uur later klaar is, is jammer. Natuurlijk kan je wel al genieten van de activiteiten en hier en daar hapje nemen en drankje halen. Er was ruimte genoeg om een plekje te vinden. De kamer was perfect, het royale bed en prachtig uitzicht waren ook goed.
Eten en drinken was er in overvloed op verschillende plekken en kwaliteit was prima. Als je hier langer verblijft kan je ook bbq of suschi halen ter afwisseling. Kindvriendelijk en prima strand met volop parasols of palapas. Sterke stroming bij uitgang naar zee.
10 minuten lopen van bootjesbrug en Punda; verder moet alles met taxi of ander vervoermiddel.

Beste 888fransv,

Beoordeeld op 4 januari 2021 via mobiele applicatie

Hoewel het hotel net nieuw is; een half jaartje pas mankeert er van alles aan.
- ze kunnen geen geld wisselen
- mega chagrijnige bar personeel
Bij de bar worden de lokale gasten voorgetrokken. Wij als vakantiegangers worden genegeerd.
- mieren op de kamer; hebben we 5 dagen last van gehad
- slechte service.. soms hadden we 3 handdoeken; ze andere dag 4 handdoeken.. (we zijn met 4 personen)
- 2 dagen zelf toiletpapier moeten ophalen omdat dat niet was aangevuld op de kamer.
- patat en andere snacks worden in het begin vol gebakken en ligt er de hele dag. Niet ververst dus je krijgt sloffe snacks.
- als je iets vraagt wat er niet is; zeggen personeel dat het er niet meer is maar ze zijn eigenlijk te lui om het op te halen..
- diverse malen geklaagd bij de receptie; geen 1 keer excuses gekregen. Niks.

Geen animatie; entertainment. Geen muziek bij het zwembad. Niks geen gezelligheid.
Absoluut geen aanrader. No go!

Datum van verblijf: december 2020