Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Tof dagje weg

Fijne crew, mooi plekje op t eiland. Alles was gewoon simpel en goed geregeld en van alles meer dan ... meer lezen

1 week geleden beoordeeld
Nander1974
Leuk en chill dagje

Pluspunten: -Bootreis was top. -Aardig en behulpzaam personeel. -Schone boot Minpunt: - Eten ... meer lezen

Beoordeeld op 12 augustus 2020
irener135
via mobiele applicatie
Lees alle 14 beoordelingen

Beoordeeld op 12 augustus 2020 via mobiele applicatie

Pluspunten:
-Bootreis was top.
-Aardig en behulpzaam personeel.
-Schone boot

Minpunt:

- Eten. Het ontbijt en de bbq zijn beiden zeer karig! Een broodje hamburger en broodje hotdog is voor mij geen bbq. Ik miste dingen zoals boter, salades, uien, tomaten etc.

Datum van activiteit: augustus 2020
Beoordeeld op 8 augustus 2020 via mobiele applicatie

Goed georganiseerd, fijne mensen in de begeleiding. Eten en drinken ruim aanwezig, goed ontbijt en bbq.

Datum van activiteit: augustus 2020
Beoordeeld op 19 maart 2020 via mobiele applicatie

Zeer goed geregeld bezoek/ dagje Klein Curaçao met jacht Miss Ann. Goede en zeer vriendelijke crew. Uitstekend ontbijt en BBQ. Topdag!

Datum van activiteit: maart 2020
Beoordeeld op 7 maart 2020 via mobiele applicatie

Vriendelijke bootcrew en erg gezellig. Het snorkelen is zeker de moeite waard, prachtig. Bij aankomst een drankje en broodjes en ze hebben ons voor alles voorzien gedurende de trip

Datum van activiteit: maart 2020
Beoordeeld op 1 maart 2020 via mobiele applicatie

Was een super leuke ervaren mijn vrienden en ik hebben van genoten
Personeel Top! Prachtig om te zien!

Datum van activiteit: februari 2020