10 personen bekijken dit hotel
Gratis annuleren tot 22/05/21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Official Site
ZenHotels.com
186 US$
BESPAAR 13 US$
Expedia.com194 US$
Hotels.com194 US$
Priceline199 US$
Beoordeeld op 12 december 2020 via mobiele applicatie

Hotel is 1-12 open gegaan. Goede COVID maatregelen. Omdat er nog niet heel veel gasten waren was er elke avond 1 van de a la carte restaurants open. Eten was echt prima! Personeel erg attent en vriendelijk. Ligbedden op het strand en bij zwembad. Zou wel zeezicht kamer aanraden.

Datum van verblijf: december 2020
Vonetta Wijngaarde, Other van Dreams Curaçao Resort, Spa & Casino, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 december 2020

Beste X4216XUchrisb,

Bedankt voor uw aanbeveling.

We zijn blij te horen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons.
Onze vriendelijke medewerkers staan altijd klaar ​​om te helpen en we hebben inderdaad verschillende maatregelen voor de gezond en welzijn van onze gasten.

We hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen bij uw " Home away from home"

Vriendelijke groet,

Vonetta W.
Social Media Coördinator & Econcierge

Beoordeeld op 24 maart 2020 via mobiele applicatie

Bij aankomst was niet bekend dat wij zouden komen, we moesten lang wachten tot we een kamer kregen. Eenmaal een hotel sleutel Geen uitleg over het hotel(hoelaat en waar eten etc), geen uitleg waar de kamer is hier was de sleutel en we konden erheen gaan. Eenmaal kamer gevonden vonden wij dit echt niet een heel nieuw hotel wat er word gezegd het is simpel opgeknapt en that’s it. De koffers waren nog niet in de kamer hier hebben we nog twee keer achteraan gebelt en uiteindelijk een uur op moeten wachten. Kamer was niet naar ons zin en ook niet schoon (haren op badkamer vloer, vlekken op toilet, vlekken bij koffiemachine) dit zijn dingen wat je naar ons idee gewoon makkelijk schoon kan maken. wij hadden het idee dat we snel in een kamer gestopt waren omdat er niet bekend was dat we kwamen. We hadden een 2 persoons kamer geboekt staan er 2 losse bedden in na gedoe en 2 dagen later eindelijk een kamer met twee persoons bed. Ontbijt was matig door tijdsverschil waren we vroeg wakker maar ze beginnen pas met echt bakken van dingen rond 8:00 (bijv. Flenchjes),het broodrooster was kapot, overal vliegen en het eten is niet bedekt. In de middag was het bier op, de rosé was op. Avond eten was vaak lauw. Het all inclusive concept gaan wij nooit meer doen. Het hotel word eigenlijk bijna alleen maar bezocht door Amerikanen/Canadezen die rond 10:00 met eigen mee gebrachte thermoskannen naar de bar gaan om ze te laten vullen met alcohol en dan constant vragen om extra shots. Wij voelden ons hier niet thuis. Je hebt als je het resort af loopt eigenlijk niks en je moet echt een auto huren om in de bewoonde wereld te komen. Taxi is vrij duur als je dit elke dag gebruikt (20$ enkeltje). Wij vinden dit hotel meer geschikt als je wat ouder bent. Je kan wel mooi snorkelen langs het resort. Het personeel bij de receptie zijn engeltjes en hun begrepen waarom wij er uiteindelijk na 5 dagen voor hebben gekozen om helaas op eigen kosten naar een hotel te gaan aan de Jan Thiel baai. Wij hebben flink betaald voor dit hotel (5000€!!!!!) maar op geen enkele manier wilde zij ons tegemoet komen van de hogere hand. De dames achter de receptie hebben voor ons hun best gedaan bij hun werkgever maar helaas, voor hun was het onze keuze om te gaan dus ja we krijgen geen vergoeding terug. Wij geloven best wel dat dit hotel goed kan gaan worden maar je merkt met heel veel dingen dat ze pas net open zijn en dat personeel niet ervaren is en dat is jammer. Voor ons wel nog een tweede keer Curaçao maar zéker niet naar dit hotel!

Datum van verblijf: maart 2020
Vonettawijn, Social Media Coordinator & Econcierge van Dreams Curaçao Resort, Spa & Casino, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 maart 2020

Beste chantalb0606,

Bedankt voor uw feedback!

Wij vinden het spijtig dat uw verblijf niet volledig naar wens is geweest .
Echter staan wij altijd open voor verbetering. Uw opmerkingen zullen intern worden besproken en zullen actie ondernemen waar nodig.

Alhoewel zijn wij blij om te lezen dat u heeft genoten van de service van de personeel vooral van onze collega's bij de receptie!

Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen, voor een betere ervaring.

Beoordeeld op 21 februari 2020

Wij verbleven in het hotel en op de derde dag wilde kennissen bij ons een kopje koffie komen drinken,......helaas ze zijn geweigerd en konden het hotel terrein niet op.
Er is letterlijk gezegd koffie drinken kan alleen voor hotel gasten.
Dit is echt een hele slechte service.
Daarnaast is de overall service in het hotel erg slecht , lang wachten en veel medewerkers verstaan geen Nederlands of engels

Kamertip: Ik zou een ander hotel kiezen wat beter ligt
Datum van verblijf: februari 2020
Vonettawijn, Social Media Coordinator & Econcierge van Dreams Curaçao Resort, Spa & Casino, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 februari 2020

Beste chrisvT9045OR,

Bedankt voor uw feedback .

Wij vinden het spijtig dat uw kennissen niet op bezoek konden komen. Ons resort is namelijk een all inclusive resort.
Dit betekend dus dat u jammer genoeg geen bezoekers kan ontvangen maar in de toekomst gaan wij een van onze "venue" beschikbaar maken voor mensen die geen gasten van ons zijn zodat onze gasten bezoek kunnen ontvangen.

Het betreurd ons zeer dat dit een domper heeft gezet op uw hele verblijf, dit is nooit ons bedoeling geweest.

Echter staan wij altijd open voor verbetering. Uw opmerkingen zijn intern besproken en ons team zullen actie ondernemen waar nodig.

Verder spreekt onze team aardig Engels en grootendeels ook nederlands, onze excuses als dit niet uw ervaring was geweest. We zullen hier even verder naar kijken wat de reden had kunnen geweest.

Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen, voor een nog betere ervaring.

Beoordeeld op 14 februari 2020 via mobiele applicatie

We hebben daar een heerlijke vakantie gehad.
Het hotel is gerenoveerd en ze zijn nog druk bezig om de laatste zaken af te ronden
Je merkt af en toe dat niet alles goed loopt
Bestelling die wat later komt of vergeten maar de vriendelijkheid van het personeel vergoed een hoop ze doen erg hun best om jouw een lekkere vakantie te bezorgen
Het eten is uitstekend ik zou alleen een suggestie willen doen .
Plaats kaartje bij de gerechten met uitleg wat er in zit
En wat meer vegetarisch keuze bij de a la card restaurants
We kwamen helemaal uitgerust en relaxed weer terug
We zullen zeker terug komen
De negatieve beoordelingen vindt ik erg overdreven.
Amerikanen klaagde wel erg makkelijk en snel bv ijsklontjes waren te groot
lekker belangrijk !

Datum van verblijf: februari 2020
Vonettawijn, Social Media Coordinator & Econcierge van Dreams Curaçao Resort, Spa & Casino, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 februari 2020

Beste ikuipers,

Bedankt voor uw feedback en aanbevelingen!

Wij blij om te lezen dat u een fijn verblijf heeft gehad en heeft genoten van de service van de personeel!

Graag willen wij u ook bedanken voor uw suggesties, wij waarderen dit heel erg aangezien wij deze gebruiken ter verbetering van onze service.

Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen!

Beoordeeld op 12 februari 2020

Dreams Curacao ligt aan de ingang van Pescadera baai, goed gelegen voor de zon en altijd aanwezige oostenwind. De accomodatie is onlangs gerenoveerd en omgetoverd naar een modern hotel met alle denkbare faciliteiten. Medewerkers zijn zeer service gericht, behulpzaam, aardig en doen alles om het de gasten naar de zin te maken. Heerlijk geslapen door fijne bedden en rustige omgeving.

Kamertip: Kies poolview kamer voor goed uitzicht over zee en goed ligging voor de zon. Wel (bijna) elke avond live muziek onder je balkon.
Datum van verblijf: februari 2020
Vonettawijn, Social Media Coordinator & Econcierge van Dreams Curaçao Resort, Spa & Casino, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 februari 2020

Beste Waters999

Bedankt voor uw feedback en aanbevelingen!

Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen!