Beoordeeld op 15 november 2019 via mobiele applicatie

We hebben een heerlijk verblijf gehad!
Alles is schoon en netjes, het betreft hier een rustig complex, de eigenaren en personeel zijn vriendelijk en het appartementencomplex is op loopafstand van de Jan Thiel beach gesitueerd.

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 29 juni 2019

Wij hebben hier een super fijne tijd gehad.
Heerlijk relaxed . Heerlijk rustig.
Zeer ruim appartement met aparte woonkamer en eigen terras. Prachtig zwembad.
Echt een aanrader.
Om de hoek bij Jan Thiel
Wij komen zeker een keer terug.

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 23 maart 2019 via mobiele applicatie

Het waren twee prachtige weken in dit appartementencomplex.

Bij aankomst in avond na een rit met de pendelbus merkten we gelijk de twee trappen die we op moesten lopen om binnen te komen. Er is geen lift of ramp aanwezig om je koffers op te rollen. Na een  negenurige vlucht is dit niet echt prettig. We werden verwelkomt door de manager op een vriendelijke en open manier. We kregen onze sleutels en een begeleiding naar onze kamer. In de avond/ nacht hebben ze geen voorzieningen in dit complex. Dus we zijn naar de buren gelopen en hebben  daar wat te eten drinken gekregen. Zonder auto kan je hier dus niets.

Er zijn boven en beneden appartementen. Na het oplopen van een hoge steile trap kwamen gelijk aan bij onze voordeur. Eenmaal binnen zagen we een enorme woonkamer, slaapkamer en en badkamer. Veel ruimte! Het is een adult only concept dus voor 2 personen is dit ruim voldoende. Alles was keurig schoon en rook fris. De keuken is voorzien van alles zoals bestek, borden, en pannen. We hebben zelfs een coolbox gevonden.  Heerlijk om eten of drinken in mee te nemen. Elke dag is het appartement weer schoon door housekeeping.

Het zwembad is ook mooi en schoon. Er zijn ligbedden en verschillen tafels en stoelen waar je heerlijk in de het zonnetje kan zitten. Voor de rokers is er een rookbankje geplaatst.

De omgeving is echt local en zit je echt tussen de vaste bewoners van het eiland. Deze bewoners hebben waakhonden, kippen  en hanen. Dit kan voor de uitslapers enigzins voor geluidsoverlast zorgen. Blaffende honden en kraaiende hanen het is echt een kenmerk van deze wijk/buurt.

Onze huurauto stond op een binnenplaats van het complex  waarvan de poort niet op slot kon.
Het was wel een fijn idee dat je een priveparkeerplaats hebt.

Voor de rest hebben we heerlijk genoten van de vakantie zonder verdere bijzonderheden.

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 3 januari 2019 via mobiele applicatie

In tegenstelling tot de vorige reviews hebben wij wel een fantastisch verblijf gehad. Heerlijk relaxte eigenaar, die zich niet bepaald druk maakt en de gehele periode vrolijk was. De grootte van de appartementen waren buitenproportioneel, het leek wel een halve woning. Keuken prima, 2 zithoekjes en al het keukengerei was zeer voldoende. Airco goed, douche prima, bedden gewoon goed.. We zijn helemaal tot rust gekomen, lekker rustig bij het zwembad, geen schreeuwende kids en (omdat we met z'n zessen waren) je kunt gebruik maken van alle faciliteiten!! Wifi is alleen een puntje, maar ach.. je bent op vakantie.. dikke plus voor de grote koelkasten!! Ja, als we terug komen, dan zeker hier!

Datum van verblijf: januari 2019
Beoordeeld op 12 september 2018 via mobiele applicatie

wij, 2 vriendinnen, hadden een appartement geboekt bij amalia. Dachten we. Bij aankomst kregen wij onze sleutel en moesten zelf maar zoeken naar waar de kamer was. Eenmaal gevonden bleek het een hotel kamer te zijn, en geen appartement. Uitleg van de eigenaar was, dat we een kamer hadden geboekt. Waarvan wij zeker wisten dat dat niet zo was. Voor 50 dollar per dag extra konden we alsnog een appartement krijgen. Maar daar waren wij het niet mee eens, dus bleven we in onze kleine kamer zonder balkon of terras.
Ook werd ons erg duidelijk gemaakt hoe slecht roken voor je is. Op elke vierkante meter hing wel een bordje met dat je er niet mocht roken. Toen wij een spelletje deden aan de tafel bij het zwembad, hadden wij onze sigaretten naast ons liggen, en hij kwam gelijk in paniek vertellen dat we niet mochten roken.
Met uitchecken werd ons niet gevraagd of we het naar onze zin hebben gehad oid.
Dit verblijf is zeker geen aanrader en wij komen nooit meer terug.

Datum van verblijf: september 2018