Google
vanaf 102,57 US$
vanaf 249,25 US$
vanaf 385,00 US$
Beoordeeld op 27 mei 2021

Wat een ontzettend vriendelijke en gezellige taxi chauffeur. Stipt op tijd, super klantvriendelijk, gastvrij, betrouwbaar en vooral heel gezellig!
De volgende keer gaan we zeker weer bellen! Dank je wel Ralph.

Datum van activiteit: mei 2021
curacao_taxi_160, Guest Relations Manager van Curacao VIP Tours, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 mei 2021

Danki Maggie! Het was mijn voor recht en plezier jou en de andere schattig en gezellige dames in mijn auto te hebben. Bedankt voor jullie vertrouwen. Shalom!

Beoordeeld op 8 januari 2021

hij heeft ons westpunt laten zien, stopte bij de stranden porot marie, cas abou en knip. Hij had geen haast en was erg chill, prijs was goed, een aanrader!

Datum van activiteit: december 2020
curacao_vip_taxi, Guest Relations Manager van Curacao VIP Tours, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 januari 2021

Danki Gudad! Ik waardeer jou recentie. In deze moeilijke tijden geven goeie recenties wie te vertrouwen is als jij niemand kent. Ik hoop jullie weer te kunnen dienen in de toekomst. Van harte bedankt!

Beoordeeld op 12 februari 2020

prima tour op curacoa, interessant, mooi, leuk, goed om te doen, aanrader als je toch daar bent. goed

Datum van activiteit: november 2019
curacao_vip_taxi, Guest Relations Manager van Curacao VIP Tours, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 februari 2020

Danki Joost! Het is altijd een voor recht man! Hartelijk bedankt!

Beoordeeld op 20 januari 2020 via mobiele applicatie

Stipt op tijd werden we door Ralph opgehaald om naar het vliegveld te worden gebracht. Soepele rit met een leuk praatje, zeker aan te raden!!

Datum van activiteit: januari 2020
curacao_vip_taxi, Guest Relations Manager van Curacao VIP Tours, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 januari 2020

Danki Lisa! Het was mijn voor recht om jou naar Hato vliegveld te kunnen brengen. Bedankt voor de gezellige praatje!

Beoordeeld op 15 januari 2020

Heel erg Klantvriendelijk en aardig.
Soepel en hij is altijd bereikbaar
De beste taxi van het eiland!!

Datum van activiteit: januari 2020
curacao_vip_taxi, Guest Relations Manager van Curacao VIP Tours, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 januari 2020

Danki Mark! Het mijn voor recht jou te kunnen dienen!