Van tevoren boeken
Waarom op Tripadvisor boeken?
  • Tourhoogtepunten & volledig reisschema
  • Eenvoudig online boeken
  • Gegarandeerd de laagste prijs
Meer informatie

Google
Manieren om Vernon g chundro te ontdekken
vanaf 128,21 US$
Meer info
Beoordeeld op 27 november 2019

Wij hebben een geweldig leuke dag gehad met Vernon, de tocht was zeker de moeite waard.
Volgend jaar gaan we zeker weer mee

Datum van activiteit: november 2019
Beoordeeld op 27 juli 2019

Virnon, wat een topper ben jij. Prive rondleiding en niet groot willen als alle andere aanbieders. Jouw motto: ‘Als jullie het naar je zin hebben, heb ik het ook naar mijn zin!’
Geen rondritje in een rijtje achter elkaar met een constante tijdsdruk.
Nee dit is wel even andere koek, we gingen samen uit van een trip van max. 3 uur, maar het werden er 8. En jij raakt niet uit verteld met zoveel trots.
Snorkelen net zo lang tot we schildpadden gevonden hebben en dan zeg je nog tegen de kids: ‘Doe maar rustig aan en als je nog even langer door wilt gaan, geen probleem!’
Ik kan mensen alleen naar aanraden, lekker met jouw op avontuur te gaan over Het mooie Curacao en te genieten van alles.
Nogmaals gozer, bedankt ook namens Tess en Roos!
Suc6 met je bedrijf1

Datum van activiteit: juli 2019