5 personen bekijken dit hotel
Hotels.com127 US$
eDreams141 US$
Travelocity127 US$
Beoordeeld op 24 november 2020

We hebben een heerlijke tijd gehad in Scuba Lodge. De sfeer die er hangt is heel relaxt en ongedwongen en het zwembad is klein, maar fijn, met een prachtig uitzicht. Het hotel bestaat uit verschillende huisjes in de pastel kleuren die zo herkenbaar zijn voor Curacao. De wijk is leuk, met veel lekkere restaurants en op loopafstand van de pontjesbrug. Als je van lekker gevarieerd eten houdt en van kleinschalige hotels, dan is Scuba lodge echt een aanrader.

Datum van verblijf: november 2020
Scuba Lodge Info, Owner van Scuba Lodge & Ocean Suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 november 2020

Hi Gijs,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om zo'n positieve beoordeling te schrijven over jullie verblijf bij ons. Wij zijn hartstikke blij om te lezen dat we jullie een veilige en zorgeloze vakantie bij Scuba Lodge hebben kunnen bieden. En wij zijn trots dat jij ons hotel zou aanraden bij andere reizigers!

Hartelijk dank, en wie weet, tot ziens!

Beoordeeld op 7 september 2020 via mobiele applicatie

Wij zijn net teruggekomen van Curaçao en hadden als verblijf Scuba Lodge geboekt. Echt een prachtig hotel waar je goed tot rust kan komen. De receptioniste is geweldig (bij aankomst nam ze de tijd om tips over het eiland te bespreken) en ook de rest van het personeel verleend een super goede service. Niets is teveel gevraagd. Wij hadden een appartement geboekt waar dus ook een eigen keukentje bij zat, dat is ideaal!

Verder ben je vanuit het hotel binnen 10 minuten in hartje Willemstad. Er liggen veel heerlijke restaurants en eetcafés in de omgeving. Wij komen zeker nog een keer terug!

Datum van verblijf: september 2020
Scuba Lodge Info, Owner van Scuba Lodge & Ocean Suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 september 2020

Hi Laura,

Hartelijk dank voor jouw mooie beoordeling! Het betekent veel voor ons dat jullie Scuba Lodge hebben gekozen als jullie vakantie adres en wij zijn blij om te lezen dat wij aan jullie verwachtingen hebben kunnen voldoen.

Dalies en de rest van Team Scuba Lodge staan altijd klaar voor onze gasten en wij delen maar wat graag onze favoriete uitstapjes, restaurants en andere eiland tips.

Wij vinden het geweldig om te lezen dat jullie zeker nog eens terug komen. Jullie zijn altijd welkom en wij kijken al uit naar jullie volgende verblijf bij ons!

Stay safe and healthy,

Scuba Lodge

Beoordeeld op 4 september 2020

Bij onze tweede vakantie naar Curaçao zijn we opnieuw naar Scuba Lodge gegaan, mede doordat het de vorige keer al zo goed bevallen was. Ook nu hebben we weer een geweldig verblijf gehad, dit keer in een van de mooiste kamers, direct met de balkon aan de zee. Heerlijk wakker worden met uitzicht op de zee, beter wordt het niet!
Service en behulpzaamheid van het personeel is ook erg goed. Zo ging onze douchekraan kapot en gelijk wilde ze ons om boeken naar een vergelijkbare kamer alleen toen we aangaven graag in deze kamer te blijven hebben ze er alles aan gedaan het zo snel mogelijk op te lossen. Op de dag dat we vertrokken konden we na het uitchecken nog heel de dag gebruik maken van het zwembad en douches totdat onze vlucht ging.
Dalies en je team; bedankt weer voor alles en wie weet tot de volgende keer!

Beoordeeld op 1 september 2020

De laatste 4 dagen van onze prachtige reis in Curaçao doorgebracht bij scuba lodge. Wat is dit een mooi hotel, geweldige service en prachtige kamers. Het is erg sfeervol en je komt er lekker tot rust. Wij hadden vanuit onze kamer een prachtig uitzicht over de zee. We hebben lekker ontbeten bij het restaurant de heeren,ook dronken wij hier in de avond nog lekker een cocktail. Ik kwam aan met uitslag op mijn arm en er werdt meteen voor mij gebeld met de huisarts. Ook vroeg ze vaak hoe het nu met mij ging. Erg betrokken wat voor ons als erg fijn werd beschouwd. Het hotel ligt op een goede afstand van het centrum van Willemstad. 15 minuutjes lopen en je was bij de pontjesbrug. Ondanks dat het een rare tijd was met de corona hebben wij heerlijk genoten van onze daagjes bij scuba lodge!

Datum van verblijf: augustus 2020
Scuba Lodge Info, Owner van Scuba Lodge & Ocean Suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 september 2020

Heel erg bedankt voor het delen van jullie recente ervaring bij ons! Wij vinden het heel fijn om te lezen dat jullie zo hebben genoten van jullie verblijf bij ons. En het doet ons goed om te weten dat jullie zo te spreken zijn over onze persoonlijke service. Ondanks de rare tijd waarin we ons met elkaar bevinden, proberen wij er het beste van te maken voor onze gasten. En het is fijn om te lezen dat dit wordt gewaardeerd!

Wij hopen jullie in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen bij Scuba Lodge!

Beoordeeld op 27 augustus 2020 via mobiele applicatie

Fantastische accommodatie. Voor de 2e keer al geweest en in totaal 6 keer op Curaçao. Klein hotel/appartementen en heerlijk restaurant en heel vriendelijk personeel! Staan altijd voor je klaar met antwoorden. Ondanks de Corona tijd heel vriendelijk en alles is open!

Reistype: Reisde alleen
Scuba Lodge Info, Owner van Scuba Lodge & Ocean Suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 augustus 2020

Hi Pieter, hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! Hartstikke fijn om te lezen dat je opnieuw hebt genoten van jouw verblijf bij ons. Hopelijk mogen wij jou in de nabije toekomst voor een 3e keer verwelkomen bij Scuba Lodge!