Vandaag geopend: 08:00 - 17:30

27 beoordelingen
vanaf 499,00 US$
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie
Beoordeling van: Snorkeltour

We hebben gesnorkeld onder enthousiaste begeleiding van Dennis en Ingo. Zijn goed bekend met de aantrekkelijke spots om te snorkelen. Weten veel van het leven onder water en delen dit zowel vooraf als tijdens het snorkelen. Ook nog wat cultuur gesnoven onderweg naar de spots. Een echte aanrader!

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie
Beoordeling van: Snorkeltour

Erg leuke snorkel tour gehad onder leiding van Dennis en Ingo. Twee leuke spontane gasten. Ik was met mijn man en dochter samen. Onderweg nog klein beetje info gekregen over de geschiedenis van Curaçao, ook altijd interessant.
Was professioneel en gezellig!
Top

5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie
Beoordeling van: Discover Scuba Dive

Relaxte en heel leuke duikervaring voor zowel mijzelf als mijn kinderen. Ontspannen maar ook deskundig en zeker een aanrader.

Beoordeeld op 20 augustus 2021 via mobiele applicatie
Beoordeling van: 2 Tank geleide kustduik

Zowel afgelopen dinsdag als woensdag heb ik een ‘2 tank geleide kustduik’ gedaan bij Jan Thiel Diving. Onder leiding van Dennis en Ingo heb ik vier prachtige duiklocaties op Curaçao mogen ontdekken: Tugboat, Turtle City, Marie Pampoen en Director’s Bay.

Hoewel ik reeds in het bezit ben van het duikbrevet, had ik drie jaar geleden voor het laatst gedoken. Een gedegen opfriscursus was dus onmisbaar. Dennis heeft kort en krachtig de basisprincipes met mij doorgenomen en de belangrijkste skills in het water herhaald voorafgaand aan de eerste duik. Hierdoor kon ik op een veilige manier de geplande duiken voortzetten. Ook tijdens de duiken had ik het gevoel dat er regelmatig gecheckt werd, hoe het ging en kreeg ik af en toe aanwijzingen ter verbetering van mijn drijfvermogen. Zelfs toen we met een grotere groep (7 personen + 2 instructeurs) gingen duiken op de tweede dag, werd ik in het water nauwlettend begeleid.

Een bijkomend voordeel van een gidsduik is dat de gidsen goed op de hoogte zijn van de actuele omstandigheden (weer, stromingen, potentieel gevaarlijke dieren etc.). Ook leer je nieuwe duikers kennen met wisselende duikervaring, wat het juist erg leuk maakt.

Verder is deze duikschool goed bereikbaar per e-mail en worden vragen zorgvuldig beantwoord door Bob (eigenaar).

Al met al ben ik meer dan tevreden met mijn keuze voor Jan Thiel Diving!

Beoordeeld op 18 augustus 2021
Beoordeling van: Discover Scuba Dive

Leuke duik experience middag gehad. Bob en zijn collega's hebben ons uitstekend laten kennismaken met het duiken. Mijn vrouw kon wegens gezondheid niet mee doen maar mocht gewoon mee naar de duikstek om te snorkelen.