Vandaag geopend: 08:00 - 17:30

Discover Scuba Dive
10 beoordelingen
vanaf 95,00 US$
Beoordeeld op 14 maart 2020

Wij hebben een introductie duik gedaan en waren de derde groep van de instructeur op die bewuste zondag 1 maart. Hierdoor was de instructeur misschien wat vermoeid. Wij kregen de indruk dat hij er niet zoveel zin meer in had. Er ging ook een vrouwelijke instructeur mee om de duik te filmen. Zij maakte een hoop goed!

Datum van activiteit: maart 2020
Beoordeling verzameld in samenwerking met deze attractie
JanThielDiving, Guest Relations Manager van Jan Thiel Diving, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 april 2020

Hallo familie Visser,

Jammer om te horen dat jullie ervaring niet optimaal was. Hoewel we er wel naar streven om iedereen altijd een geweldige en onvergetelijke ervaring te geven, is helaas niet iedereen altijd onvermoeibaar. Dit is natuurlijk geen excuus en hiervoor onze verontschuldigingen. Hopelijk was de duik zelf wel alles wat jullie ervan verwacht hadden?!
Zijn jullie de volgende keer in de buurt, loop weer even binnen en dan zorgen we ervoor dat we uw eerste ervaring overtreffen en er een super leuke dag van maken.

Maurice, Jan Thiel Diving

Beoordeeld op 10 maart 2020 via mobiele applicatie
Beoordeling van: 2 Tank geleide kustduik

Super service. Prima materiaal en een gids naar mijn hart. 2 leuke duikstekken aangedaan alles met het busje van de duikschool. Leuk gezellig groepje.

JanThielDiving, Guest Relations Manager van Jan Thiel Diving, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 maart 2020

Hi Andreas,

heel erg bedankt voor deze geweldige review, we hebben het erg leuk gehad met jullie!

laat het ons weten als je weer een keer op "Dushi" Curacao komt, dan kunnen we nog veel meer mooie plekken duiken.

Maurice, Bob, Cas en Cleo

Beoordeeld op 10 maart 2020

Wij hebben twee geweldige duiken gemaakt met Jan Thiel Diving. Onze gids Bob heeft ons super mooie plekken laten zien en de crew was erg vriendelijk.
Zeker een aanrader voor duikers die voor een goede prijs, mooie plekken willen bekijken!

Datum van activiteit: maart 2020

Hi,

laat het ons weten als jullie weer een keer op "Dushi" Curacao komen, dan kunnen we nog veel meer mooie plekken duiken.

Maurice, Bob, Cas en Cleo

Beoordeeld op 29 februari 2020 via mobiele applicatie
Beoordeling van: Snorkeltour

Fantastische dag gehad waarin we de op de mooiste plekken van het eiland hebben gesnorkeld onder leiding van Maurice. Geweldige gids die ons een onvergetelijke dag heeft bezorgd. Een aanrader!!

JanThielDiving, Public Relations Manager van Jan Thiel Diving, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 maart 2020

Hi Mirjam

Heel erg bedankt voor de geweldige reactie, wij hebben er van genoten!!

Als jullie nog weer eens terug komen op "Dushi"Curaçao, laat het ons dan even weten dan kunnen we nog veel meer mooie locatie bezoeken

Beoordeeld op 29 februari 2020

Een 4tal super leuke duiken gedaan met Maurice.
2 ochtende op pad geweest om 4 mooie duik locaties te ontdekken.
Vooral de tweede duik, met alle schildpadden was geweldig.
Vooral de snelle reactie op mijn mails heeft mij ervan overtuigd met hun in zee te gaan!

Maurice, nogmaals bedankt! Ik heb ervan genoten!

Gr Sander

Datum van activiteit: februari 2020

Hi Sander,

Heel erg bedankt voor de geweldige reactie, wij hebben er van genoten!!

Als je nog weer eens terug komt op "Dushi"Curaçao, laat het ons dan even weten dan kunnen we nog veel meer mooie locaties duiken