Beoordeeld op 16 maart 2020 via mobiele applicatie

Voor de 4e keer het mooie resort bezocht. Personeel en staf zijn super aardig en behulpzaam. Prachtig strand en de kamers en villa’s zijn stuk voor stuk mooi. Wij gaan zeker terug en niet alleen voor de zon, maar de locatie en het eten maken dit resort helemaal af

Datum van verblijf: maart 2020
Baoase_Luxury_Resort, General Manager van Baoase Luxury Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 maart 2020

Beste 66edwin66,

Bedankt voor het schrijven van deze review. We zijn vereerd dat u al voor de vierde keer voor ons resort heeft gekozen!

We zijn heel blij om uw positieve reactie te horen over ons personeel, strand, accommodaties en locatie. We doen er alles aan om aan de wensen van elke gast te voldoen, en willen iedereen een onvergetelijke ervaring bezorgen.

We zouden u heel graag voor een vijfde keer verwelkomen!

Met vriendelijke groet van het hele Baoase team,

Beoordeeld op 19 februari 2020

Dit is veruit het mooiste hotel/resort in de Caribean. Alles klopte. De suites waren ongelofelijk mooi en van alle gemakken voorzien. Wij hadden een super mooie upgrade gekregen naar een private beach/pool suite. Tevens hebben we culinair een geweldige tijd gehad. Chef Rene had een super prive diner naar de suite laten brengen door de Room Service en we hebben een dag in het restaurant gegeten. Kan zo niets bedenken wat verbeterd moet worden. Zeker een aanrader voor fijnproevers en mensen die graag genieten van de beste service. Wij komen eer zeker weer terug!!

Kamertip: Alle mogelijkheden op privacy indien gewenst
Datum van verblijf: februari 2020
Baoase_Luxury_Resort, General Manager van Baoase Luxury Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 februari 2020

Beste Y9189GQpatricks,

Bedankt voor het schrijven van deze geweldige review. We zijn meer dan blij om deze fantastische woorden te horen. De eigenaren, Ad en Bibi, hebben de Balinese stijl met de natuurlijke schoonheid van Curaçao verwerkt in iets unieks en zeer luxueus. Bij Baoase Luxury Resort streven we altijd om al uw verwachtingen te overtreffen. Rene ontwikkelde zijn passie voor de Franse keuken toen hij voor een Michelin restaurant in Nederland werkte. Hij is bekend vanwege zijn onderscheidende kookstijl, wat het best kan worden beschreven als Frans-internationaal met een Aziatische ‘touch’.

We hopen u graag opnieuw te verwelkomen!

Met vriendelijke groet namens het gehele team van Baoase,

Beoordeeld op 17 februari 2020

als je op resort vrienden wil ontvangen is dat een probleem ook als je wil dineren met eiland bewoners uit je vrienden kring zijn ze daar heel moeilijk over . Ook de afhandeling van kleding die is zoekgeraakt van onze kamer vind ik niet gepast

Datum van verblijf: januari 2020

Beste REISMALLOOT,

Bedankt voor het delen van uw eerlijke feedback. Wij waarderen alle feedback die we krijgen en gebruiken dit om constant onze service te kunnen verbeteren. Het spijt ons zeer te horen dat we niet aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. We hebben geprobeerd contact met u op te nemen maar dit is nog niet gelukt. Wij hopen nog een reactie van u te krijgen zodat we u hopelijk nog een keer kunnen verwelkomen en het u volledig naar wens kunnen maken. Ons doel is om de verwachtingen van alle gasten te overtreffen.

Met vriendelijke groet namens het gehele team van Baoase,

Beoordeeld op 9 december 2019

Wij verbleven in een van de suites met privé zwembad aan het strand. Alles was perfect in orde. In het echt is de suite nog veel mooier en ruimer dan de foto's doen vermoeden. Wij waren bljj verrast en met de vriendelijke, betrokken en enthousiaste houding van alle medewerkers. Een verblijf in Baoase is absoluut 'a one of a kind' experience op Curacao.

Datum van verblijf: december 2019
Baoase_Luxury_Resort, General Manager van Baoase Luxury Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 december 2019

Beste SusanneSam,

Bedankt voor het schrijven van deze geweldige review!

Het doet ons ontzettend goed om te lezen dat u zo genoten heeft van uw verblijf, ons personeel en de faciliteiten van ons resort!

We hopen u graag opnieuw te verwelkomen.

Met vriendelijke groeten namens het gehele team,

Beoordeeld op 4 november 2019 via mobiele applicatie

Voor de 5e maal verbleven in Baoase en het blijft iedere keer verbazen! Je voelt je als gast echt thuiskomen! Heet personeel doet er alles aan om het je naar de zin te maken en je thuis te laten voelen. Gewoonweg geweldig!

Datum van verblijf: september 2019
Baoase_Luxury_Resort, General Manager van Baoase Luxury Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 november 2019

Beste Jet643832,

Bedankt voor het schrijven van deze geweldige review!

Bij Baoase proberen we onze gasten zich thuis te laten voelen, ver weg van thuis. Dit doen we door u te omringen met pure luxe en totale ontspanning. We doen er alles aan om onze gasten een onvergetelijke ervaring te bezorgen bij Baoase Luxury Resort, en we zijn erg blij om te horen dat wij dit voor de vijfde keer waar hebben kunnen maken.

Wij zouden u graag voor de zesde keer verwelkomen!

Met vriendelijke groet namens het gehele team,