Beoordeeld op 6 maart 2020

Een ideaal hotel in een mooie omgeving. Centraal gelegen op Curacao. Dichtbij Willemstad en toch niet midden in de drukte. Goed onderhouden, schone kamers. We hebben een heerlijk verblijf hier gehad. Vooral het restaurant is een aanrader.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 5 maart 2020 via mobiele applicatie

Een middel groot verblijf met zwembad restaurant en casino. Gerelaxed verblijf met gratis vervoer naar het centrum 2x en naar Mango beach 1x per dag heen en weer. Op loopafstand van Suikertuintje waar het ook aardig te vertoeven is.
Bovendien heeft het een grote gratis parkeerplaats voor degene die een autootje hebben gehuurd.
En de service is top. Kom hier zeker weer terug.

Datum van verblijf: februari 2020
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 31 januari 2020

de locatie ligt langs een grote weg waar je weinig van merkt.
de kamers zijn groot genoeg en worden dagelijks gepoetst en krijgt schone handdoeken. voor extra handdoeken kan men gewoon naar de receptie.
voor de kamer heb je een zit gedeelte waar je 's avonds nog lekker kan zitten.
het ontbijt is ook goed te doen tussen 7 en 10u in de ochtend.
bij het hotel is een Italiaans restaurant waar oom goed gegeten kan worden.
al met al een aanrader om naar toe te gaan.
ook bezit het hotel een eigen parkeerplaats waar de gehuurde auto geplaatst kan worden.

Beoordeeld op 30 januari 2020 via mobiele applicatie

Wij hebben ook een week in dit hotel verbleven.
Zoals al vaker gezegd een prima hotel.
Mooi aangelegd en goed onderhouden.
Een auto huren is een must.
De kamer is netjes maar niet bijzonder.
Er is dus geen waterkoker maar met magnetron is het water ook te koken.
Op loopafstand kan je lekker ontbijten en lunchen bij de Damens.
Een weekje is echt te kort er is zoveel te doen dus als je gaat boek dan een wat langere vakantie.

Beoordeeld op 21 januari 2020

Hier terecht gekomen via reisburo. Mooi complex van ca 100 kamers met zwembad, bar/restaurant, casino en goed verzorgde tuin. Bewaakt complex, vriendelijke receptie, ruime parkeerplaats, rustige buurt. Goed gelegen tov Willemstad en de Ring.
Wij hadden een zgn. deluxe kamer. Redelijk ruim. Twee tweepersoonsbedden. Redelijk badkamertje met wc en douche. Wasbak in de kamer. Alle dingen uit de beschrijving waren er (Op de TV zelfs netflix in Nederlands) Ik miste een waterkoker. Verder vrij karig ingericht. Geen makkelijke stoel met kussens waar je lui in kunt wezen. Op waranda die je deelt met alle anderen uit het rijtje kamers twee houten fauteuils met een tafeltje. Voor de inwendige mens is er het bar/restaurant Rosso. Verder geen restaurants op loopafstand. Een auto is in zijn algemeenheid nodig.
Iedere dag schoonmaak met wisseling handdoeken.