Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.com187 US$
Hotels.com187 US$
Priceline187 US$
Marriott Hotels187 US$
eDreams187 US$
Trip.com209 US$
Beoordeeld op 17 december 2020 via mobiele applicatie

Fijn en leuk Hotel.

Wij hebben een 11 tal dagen in dit hotel gelogeerd begin december, tijdens de halve lockdown op Curaçau. Het hotel is modern en nieuw. Frisse mooie kamers, lekker bed en prettige badkamer. Het hotel ligt aan een hele mooie baai met heel mooi strand (zeker na het zien van andere baaien). Ietwat afgelegen, een auto huren is echt aan te raden. Het terrein, de zwembaden en de publieke ruimtes zijn mooi, smaakvol en van deze tijd. De tuin en het groen zijn heel goed verzorgt. Wij hadden gezien alle verwachtingen omtrent covid en de maatregelen gekozen voor de all inclusieve optie. Even losgezien van de beperkingen die dat met zich meebracht (1 restaurant open /1 menukaart ) hebben we toch lekker en gevarieerd gegeten. Top sushi, en lekkere eigentijdse wereldgerechtjes. Wat we wel misten was bv een lekkere pasta of een dish/fish of the day, maar dat is misschien in de normale setting wel te krijgen. Minpunt was wel dat er bij aankomst in het restaurant geen echt ontvangst was en je maar moest zien waar je “kon” gaan zitten. De bemanning was of onderbezet of had te weinig coaching. Alle dagen hebben we eigenlijk geen een keer aan een schone tafel of plek gezeten, wat met name in deze covid periode ons wat zorgen baarde. Het ontbijt was echt te mager, te chaotisch. De man achter het brood/eieren was duidelijk overvraagt. De rest van de dames, waren humorvol en vriendelijk, maar zeer inefficiënt. Een kop koffie duurde zeker een half uur, als je geluk had als je contact met ze kreeg. Het heeft voor ons de pret zeker niet gedrukt, maar e.e.a behoeft zeker aandacht.
De Barmannen achter de bar verstaan hun vak, maken hele lekkere cocktails en zijn bijzonder vriendelijk en sympathiek.
Kortom, Marriott Curacau, zeker een aanrader en zeker een plek om terug te keren, maar zou benieuwd zijn als het echt vol zou zitten, hoe alles zou reilen en zeilen.

Datum van verblijf: december 2020
Miyannou Winklaar, Verkoop van Curacao Marriott Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 december 2020

Beste Kaj,

Bedankt dat u de Curacao Marriott Beach Resort heeft gekozen voor uw verblijf en dat u de tijd heeft genomen om deze mooie recensie te schrijven.
We zijn erg blij om te zien dat u, ondanks de ongemakken die u heeft ondervonden, genoten heeft van uw verblijf bij ons.
We zijn trots op onze tuinen en mooie strand, en stellen uw compliment zeer op prijs.

Onder normale omstandigheden is ons hoofdrestaurant C-Spice geopend voor lunch en diner, waardoor onze gasten meer menu-opties hebben om uit te kiezen.

Onze excuses dat u een trage en niet zo attente service heeft ervaren tijdens uw verblijf bij ons. Dit is bij ons niet de gewoonte en we zullen dit zeker onderzoeken en onder de aandacht van onze team brengen.

Nogmaals hartelijk dank voor uw terugkoppeling.

We hopen u snel terug te zien.

Hartelijke groeten,

Beoordeeld op 23 november 2020 via mobiele applicatie

Jaren zagen wij Marriott leeg staan voor renovatie en hadden al een beetje de hoop opgegeven dat het ooit weer open zou gaan, maar met extra verdieping erop is dat inmiddels het geval (nu zijn juist de omliggende hotels zoals voormalig Hilton gesloten wat binnenkort wordt geopend als Dreams en waar na renovatie ook het Floris hotel bij getrokken wordt en het tussenliggende Mumbai beach is helemaal platgewalst en daar gaat ook gebouwd worden). Terug naar Marriott, de entree is nog altijd open air en de gangen naar de kamers zijn ook openlucht, zodat je nergens zorgen maakt over ventilatie, hier voel je je redelijk Corona veilig. Ook aangepast voor ontbijt buffet dat veel gerechtjes in wekpotten zitten, of voor je worden opgeschept, zodat je zelf niets hoeft aan te raken. De kamers zijn mooi gerenoveerd. Wij hadden een van de weinige (8) suites, wat wel echt een groot verschil maakt (ruim twee keer groter dan iedere andere kamer, met ook eigen grote balkon pal op de zee). Kost wel nodige extra, maar is zeker een goede keuze (bijvoorbeeld ook ruime inloop douche met 2 douchekoppen). Het enige is dat de (kleding)kastruimte achterblijft gezien de enorme ruimte die er is. Het is nu lekker rustig in het hotel en op strand (vleugel van het hotel lijkt leeg), maar vraag me wel of of bij volledige bezetting het niet weer ouderwets met handoekjes bedden reserveren wordt. Klein voorproefje zijn de weekenden waar we mensen met polsbandjes zien en het opeens een stuk drukker is, dus waarschijnlijk kan je hier ook day passes krijgen. Er is een apart ‘adult only’ zwembad, die gek genoeg tijdens ons verblijf vooral door kleine kinderen werd gebruikt (waar niet op werd ingegrepen). Lunchen aan de strandbar is prima aan te raden, al hadden we een keer de aparte ervaring dat alle witte wijn op was (zelfs binnen kon men alleen nog een fles prosecco vinden). Uit armoede toen maar zelf fles die we nog op onze kamer hadden gehaald om wat wijn bij de lunch te hebben. Ronduit bizar. Voor Diner zijn de kaarten van 2 restaurants samengevoegd (sushi and internationaal) waarvan je kan bestellen in het sfeervolle restaurant naast de lobby. Prima voor 1 avond, maar vrij doorsnee en beperkt, dus rest van verblijf maar beter naar 1 van de vele leuke restaurants in Willemstad gaan. Voor de rest is het hier goed toeven, ook met uitstekende fitness faciliteiten. Spa is er (nog) niet heb ik me laten vertellen.
Heerlijk genoten, maar met nog wel wat mogelijkheden tot verbetering.

Datum van verblijf: november 2020
Miyannou Winklaar, Sales van Curacao Marriott Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 november 2020

Beste Frank,

Bedankt voor het schrijven van dit uitgebreide recensie.
We zijn blij dat u hebt kunnen genieten van ons hotel en vooral ook dat we u een veilig gevoel hebben kunnen geven met onze verscherpte maatregelen.

Ook bedankt voor het delen van uw tips en verbeterpunten.

Wij hebben inderdaad een 'Serenity' adult-only pool die toegankelijk is voor volwassenen van 18 jaar en ouder.
Het is ook niet de bedoeling dat kinderen deze zwembad gebruiken dus wij zullen duidelijker borden neerplaatsen rond onze adult-only en meer regelmatig een ronde doen om dit situatie te vermijden.

Door de lage bezetting hebben we op het moment inderdaad alleen onze Zala Gastro Lounge en Izakaya Sushi Bar open voor diner. Maar met een beter uitzicht over toekomstige reserveringen gaan wij dit ook weer aanpassen naar onze normale situatie, waar onze main restaurant Çspice ook open zal zijn voor diner, Dan hebben onze gasten wel keuze zat.

Wij hopen u voldoende te hebben geïnformeerd. Nogmaals, bedankt en tot snel!

Zonnige groeten,

Beoordeeld op 23 november 2020

Wat ons opviel bij aankomst is de stilte bij de receptie. Bij navraag blijkt dat ongeveer de helft van het hotel door Covid noodgedwongen niet operationeel is.
We zijn in totaal 9 nachten gebleven en we hebben genoten van de ruime kamer en andere beschikbare faciliteiten. Maar vooral hebben we genoten van de gastvrijheid, met name van de poolboys, waarvan 2 namen ons zijn bijgebleven: Abiatar en Gladwin. En we willen zeker de goede en verzorgde bediening in de restaurants en receptie niet vergeten. Chapeau..!!
Minpunt tijdens ons verblijf is echter de veelvuldige "samenscholing" na kantoortijd en in het weekend van grote groepen in het bar-restaurant, van vooral jongelieden, die zonder mondkapjes, geen afstand houden en elkaar zoenend begroeten.....
Ons inziens had het management van Marriott hier meer controle moeten uitoefenen.
We blijven toch altijd van Ons Dushi Korsow houden en zullen zeker vaker gasten zijn in Marriott..!!

Datum van verblijf: november 2020
Miyannou Winklaar, Sales van Curacao Marriott Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 november 2020

Beste Gast,

Bedankt voor uw feedback, het is altijd fijn om te horen wanneer onze gasten het zo naar hun zin hebben. We delen uw bezorgdheid over gasten die niet handelen volgens de lokale richtlijnen.

We proberen mensen hieraan te herinneren en eisen van onze medewerkers dat ze de juiste bescherming dragen en volgens de richtlijnen handelen. Ook hebben we nieuwe reserveringsregels geïmplementeerd om te voorkomen dat grote groepen bij elkaar komen in het hotel en geloven dat dit zal helpen bij dit gedrag.

Twijfel niet om contact met ons op te nemen als uw toekomstige reis u terugbrengt naar ons "Dushi Korsou".

Zonnige groet,

Beoordeeld op 10 november 2020

Ben nu een aantal dagen in dit hotel
De service is top de kamer is erg goed
Als ik van een enig minpunt kan spreken is het het eten
Er is weinig tot geen variatie nou is dit begrijpelijk in coranatijd maar het is niet prettig omdat je toch een behoorlijk prijs betaald voor dit hotel
Ik zou het wel aanraden alleen als je kunt zou ik wel een auto huren (kan dit zelf niet maar merk dat het wel handig zou zijn geweest)

Kamertip: Ik zou voor rust kiezen voor een kamer die niet uitkijkt op het harmony pool
Datum van verblijf: november 2020
Miyannou Winklaar, Verkoop van Curacao Marriott Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 november 2020

Beste Gast,

Bedankt voor uw feedback. Het is fijn om te horen dat u aan het genieten bent.
Ook bednakt voor uw minpunt over het eten. Wij zouden graag wat meer willen horen hierover en mogelijk wat ideen meekrijgen van u.

De feedback van onze gasten nemen wij zeer seriues. Onze hotel manager, Flor van der Vaart, is aanwezig en zou graag u ontmoeten. U kunt onze hotel manager bereiken door onze Front Desk te bellen.

Warme groet,

Miyannou Winklaar
Curacao Marriott Beach Resort

Beoordeeld op 3 oktober 2020 via mobiele applicatie

Prachtig hotel met een privé strand en 2 schitterende zwembaden. Door corona was het erg rustig, alleen kwamen in het weekend zeer veel lokale gezinnen met kleine kinderen die veel lawaai maakten.
De kamer was fantastisch, met een kingsize bed, en op een bepaald moment iedere dag een schoonmaak. Schitterende ruime douche.
Het personeel is zeer vriendelijk, niets is teveel als je iets vraagt en Zij zorgen ervoor dat je het echt naar je zin hebt
Het restaurant en ontbijt zijn vrij prijzig. Uitzondering is Salty Iguana, de beachbar waar je heel goed, veel en lekker kunt eten tegen een nette prijs.
Een auto is wel een noodzaak omdat het complex afgelegen van supermarkt en Willemstad ligt.

Al met al een hele fijne vakantie gehad op een prachtige locatie...

Datum van verblijf: september 2020
Miyannou Winklaar, Verkoop van Curacao Marriott Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 oktober 2020

Beste Chris,

Bedankt voor uw terugkoppeling. We stellen deze zeer op prijs.

We zijn heel blij dat u een leuke verblijf heeft gehad met ons.
We hopen u snel weer te kunnen verwelkomen.

Zonnige groeten,

Curacao Marriott Team