Beoordeeld op 5 maart 2020

Zijn hier 1 week verbleven. En is heel goed bevallen. Dit hotel bevat alles. En heeft een prachtige view.

Het personeel is vriendelijk en professioneel. Vooral Ashton van Salty Iguana!!! Super professionele, en lieve dame. Zij zorgde er voor dat het ons aan niets ontbrak. Hele attente en gezellige dame, die echt weet wat hospitality inhoud. Mede door haar hebben wij een amazing tine gehad.

Datum van verblijf: maart 2020
Beoordeeld op 16 februari 2020

Afgelopen week de beste advies gekregen van een Marriott medewerker mevr Baroud die ons op een zeer vriendelijk en gastvrije manier ons heeft geholpen. We zijn gaan ontbijten bij C spice. Mooie uitzicht en super gastvrij met de beste ontbijt die je kan wensen. Zeker een aanrader dikke 10

Beoordeeld op 14 februari 2020 via mobiele applicatie

Na bijna 2 jaar renovatie een prachtig resort geworden met een huiskamer gevoel.
Modern maar niet kil.
Service is uitstekend en vriendelijk.
Kamers schoon en ruim.
2 zwembaden, waarvan één 100meter bad.
Gladwin de badmeester is super behulpzaam en vriendelijk.
Mooi uitzicht op zee bij het andere zwembad met poolbar.
De “Zala” loungebar heeft cocktails en bites( o.a sushi)
Een aanrader.
Komen zeker terug.

Beoordeeld op 12 februari 2020 via mobiele applicatie

Na een grondige verbouwing schijnt het weer open te zijn. Ziet er allemaal heel netjes, verzorg en schoon uit. Vriendelijk personeel en je kan zowel van het zwembad gebruik maken of even snorkelen in de zee. Je voelt je welkom en gastvrij. Prijzen zijn naar de kwaliteit, als je er moeite mee hebt gewoon niet gaan. Tot een volgende keer Marriott

Datum van verblijf: februari 2020
Guide17308373786, General Manager van Curacao Marriott Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 februari 2020

Beste marcoverhoek,

Hartelijk bedankt voor uw observaties over onze hotel en de vriendelijkheid van onze personeel..

Het is goed om te horen dat uw verblijf goed was.

We kijken er naar uit om u in de nabije toekomst weer te verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,

Craig Martin
General Manager
email: Craig.Martin@curacao-marriott.com

Beoordeeld op 2 februari 2020 via mobiele applicatie

Een goed hotel om de laatste dagen tot rust te komen. Het was niet heel druk, dat scheelt ook een hoop. Hotel is twee maanden geleden gerenoveerd dus alles nog helemaal nieuw. Alles is goed geregeld, ook de kleine details. Heel vriendelijk personeel!

De kamers zijn nieuw, wij hadden een kamer die uitkeek op het zwembad en daardoor hadden we ‘s avonds af en toe wat geluidsoverlast van de lobby bar waar harde muziek werd gedraaid tot 23:00u, dus niet heel storend. ‘S ochtends begon men om 06:30u met het schoonspuiten van de tegels bij het zwembad, wellicht dat men dat op een ander tijdstip kan doen.

Ook valt het op dat er erg veel geluid van de gang doorklinkt in de kamer!

Al met al een heerlijk hotel, maar misschien beter om een kamer te nemen die niet aan het zwembad ligt.

Datum van verblijf: januari 2020
Guide17308373786, General Manager van Curacao Marriott Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 februari 2020

Beste 706rolandw,

Het is goed om te horen dat uw verblijf goed was.

Inzake uw commentaar over muziek en geluid, zullen wij dit intern bespreken.

We kijken er naar uit om u in de nabije toekomst weer te verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,

Craig Martin