6 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.com213 US$
Booking.com225 US$
Hotels.com213 US$
Priceline225 US$
Travelocity213 US$
eDreams225 US$
Beoordeeld op 15 augustus 2021

We zaten met een gezin met drie kinderen in de leeftijd van 8, 13 en 14 jaar bij Lions Dive voor een week. We hadden pas laat geboekt en daardoor hebben we in twee verschillende kamer types gezeten.
Eerst in appartement bij het (olympisch) zwembad, na vier dagen nog twee nachten in Ocean front kamers. Zowel apt als hotelkamers zijn keurig ingericht. De service van het hotel is geweldig.
Aan de receptie zijn ze heel vriendelijk en behulpzaam. Ook via het reserveringskantoor zijn de medewerkers

Datum van verblijf: augustus 2021
Guest Relations, Guest Services / Front Office van LionsDive Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Beste isabel762021

Namens het gehele Lionsdive team willen wij u bedanken voor uw verblijf .
We zijn verheugd te lezen dat u zo'n fantastisch tijd in ons hotel heeft doorgebracht en dat alles naar wens was.
Ons streven is om onze gasten de best mogelijke service te bieden en zijn erg blij dat u het ook heeft ervaren .

We hopen u in de nabije toekomst weer te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 13 augustus 2021 via mobiele applicatie

Al 12 jaar komen we hier in het hotel. Superfijn plekje aan het strand, heel relaxed. Deze zomer wel drukker als normaal maar alsnog heerlijk! Veel vrolijke medewerkers waaronder Shendon in het handdoeken huisje. Ook de Bell boys supervriendelijk!! Hopelijk komen we nog vele malen terug

Beste Mariska D

Namens het team willen wij jullie als trouwe Lionsdive gasten bedanken voor jullie verblijf .
Het doet ons goed te lezen dat na 12 jaar jullie de vriendelijkheid van ons team met name Shendon en de bellboys blijven ervaren.
Het was voor ons weer een genoegen jullie als gast bij ons te hebben en wij hopen jullie spoedig weer te verwelkomen.

Beoordeeld op 13 augustus 2021

Shendon is een hele aardige medewerker, erg goede service op het strand en een hele aardige vriend ! Heel erg genoten! Maakt altijd een leuk praatje en laat je altijd weggaan met een lach op je gezicht.

Beste Jaimyboy2303

Wij danken u voor uw verblijf en waarderen dat u de tijd heeft genomen om uw verblijf ervaring met ons te delen.
Wij zijn blij dat u heeft genoten van uw verblijf .
Uw beoordeling zullen wij met het gehele team delen en ook namens Shendon bedankt voor uw complimenten.
Ons team kijkt ernaar uit u snel weer te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 12 augustus 2021

Super fijn hotel! Mooie ligging aan het strand. Elke ochtend nieuwe handdoeken van de leukste medewerker; Shendon! Wat een leuke medewerker. Hij begint je dag niet alleen gezellig, hij levert ook een goede service!

Beste 46demyp

Hartelijk bedankt voor het delen van uw positieve ervaring bij Lionsdive .

Het doet ons veel plezier dat elke ochtend onze Beach hut attendent Shendon klaar staat voor onze gasten .
Ook zijn wij blij dat u ons hotel als super fijn heeft ervaren .
Ons team staat bij een volgend bezoek opnieuw voor u klaar .

Beoordeeld op 12 augustus 2021

Wat een topper is die Shendon. Altijd in voor een gezellig praatje en zit altijd trouw in z’n hutje voor de handdoeken. Super! Ik heb het door hem erg naar mijn zin gehad en zal deze vakantie zeker niet vergeten

Beste 941stant

Namens het gehele Lionsdive team willen wij u bedanken voor uw verblijf en dat u uw verblijf ervaring met ons deelt.
Wat fijn dat ons Shendon met zijn praatje u een onvergetelijke vakantie heeft bezorgd.
En wij kijken ernaar uit u snel weer te mogen verwelkomen.