3 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.com180 US$
Hotels.com180 US$
Priceline180 US$
Official Hotel180 US$
eDreams180 US$
Travelocity180 US$
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen be√Įnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Beoordeeld op 22 januari 2021

Onlangs had ik het geluk bij LionsDive te kunnen verblijven. Ik zat in een enorm appartement, met een goed uitgeruste keuken en een prachtige (prive) tuin. Alles in het resort was aanwezig, van een fijn restaurant (Hemingway), tot een gezellige ontspannen bar (Chill), beiden met gezellige bediening en uiteraard het prachtige strand.
Ook de staff van het Resort staat altijd voor je klaar, van schoonmaak tot receptie, tot de uitgave van de handdoeken, elk moment is er ruimte voor persoonlijke aandacht.
Ook tijdens corona voelt het er veilig, veel is buiten, staff draagt mondkapjes en desinfectie is aanwezig.
Als je de kans hebt, het is de perfecte plek als startpunt om het eiland te ontdekken, excursies kan je hier boeken, maar je kan ook zelf met de auto op pad.
LionsDive kan ik echt aanraden!

Datum van verblijf: november 2020
    • Hygi√ęne
Guest Relations, Guest Services / Front Office van LionsDive Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 januari 2021

Beste ChristinebZ3712FE

Namens het gehele team willen wij u bedanken voor uw verblijf en voor het delen van uw Lionsdive ervaring.
Wij zijn blij te lezen dat ondanks deze pandemie u een heerlijk verblijf had bij ons.
Uw verblijf ervaring zullen wij met het gehele team delen.
Wij kijken ernaar uit u in de nabije toekomst te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 23 december 2020 via mobiele applicatie

Twee weken verbleven in Lions Dive. Het resort heeft alles wat je tijdens je vakantie kan wensen; volledige gym (naastgelegen sportschool), 50-meter bad, privé strand, 4 restaurants/bars, wellness etc. Ontbijt was prima, maar niet heel bijzonder.

Zeker het privé strand is erg fijn; niet te druk, lekker de ruimte, echt top!

We kregen een kamer met een 2 x 1,40m bed, waar een kamer met 1 groot bed misschien fijner was geweest.

En twee nieuwe vrienden erbij; de strandhandoekenman, en de ontbijtjuffrouw! Win-win!

Datum van verblijf: december 2020
Guest Relations, Guest Services / Front Office van LionsDive Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 januari 2021

Beste thimv

Allereerst bedankt voor jullie verblijf bij het LionsDive Beach Resort en om uw verblijf ervaring met ons te delen.
Wat geweldig dat u Lionsdive als mooie en compleet beach resort omschrijt.
Wij zijn blij dat jullie verblijf geheel naar wens was en dat u tevreden was met onze service,de faciliteiten die wij aanbieden.
En het allermooiste is dat u nieuwe vrienden erbij heeft.
We hopen jullie in de nabije toekomst weer te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 14 december 2020

Disclaimer: Deze review is geschreven met een enigszins roze bril op.

- Verblijf: 9 nachten (eerste week december) incl ontbijt.
- Kamertype: Run of the house
- Gezin: Vader+Moeder+Dreumes

Omdat we (2 ouders + kind van 1) voor het eerst naar Curacao gingen hebben we ons op alles wat je je kunt bedenken voorbereid.

Eenmaal aangekomen in Lionsdive valt gelijk alle last van je schouders. Vanaf het moment dat je binnenkomt tot het moment dat je het hotel verlaat wordt je volledig in de watten gelegd. Dit hebben we mede te danken aan D-reizen die bij onze boeking lokaal nog e.e.a. hebben geregeld.

Voor Lionsdive betaal je wel wat, maar wat je ervoor terug krijgt is het dubbel en dwars waard. Het hotel is schoon en wordt constant gereinigd. Het hotel ziet er goed onderhouden uit en wordt netjes bijgehouden.

We hebben een kamer toegewezen gekregen met ocean front view. Hierbij is rekening gehouden met de baby en de kinderwagen (kamer 2103). Vanaf de kamer loop je binnen 3 stappen naar het kindvriendelijk zwembad (Lionsdive heeft een apart klein zwembad, en verderop op het resort het 50 meter-bad met kinderbad).

De kamer beschikt over een ruime badkamer met een stortdouche, toilet en 1 persoons wasbak.
Er staan 2 bedden (beide twijfelaars) en voor de baby staat een babybedje (ledikant) tussen de bedden geplaatst (op aanvraag).
Vanwege de baby werd bij aankomst op aanvraag ook nog een waterkoker geplaatst. Voor de rest is de kamer van alle gemakken voorzien. Ook als je met een baby reist.
De kamers worden dagelijks goed schoongemaakt en voorzien van schone handdoeken.

Zoals gezegd rol je vanuit je kamer naar het zwembad. Als je iets verder doorloopt naar beneden heb je het resg aurant Hemingway waar het ontbijt plaatsvindt. Het Amerikaans ontbijtbuffet wordt bediend door zeer lieftallig personeel die je elke ochtend een vrolijke morgen bezorgd.
We hebben van hen veel informatie gekregen over mustsees.
Tijdens het ontbijt kijk je uit over een prachtig strand en nog mooier, azuurblauwe, zee. Dit stukje stand is privé, doordat er naast het hotel vrijwel niks is heb je geen constante doorstroom van mensen. Daardoor waan je je echt op een privé eiland. Als je in de avond niet van het resort af wil raad ik nog Chill&Grill aan waar ze heerlijke ossenhaas hebben. Probeer daar de platter, daar eet je makkelijk met z'n 3-en van en krijg je van alles wat. Daarnaast kan je ook bij Hemingway eten. Het eten daar is zeker lekker.

Vanuit het hotel loop je mambo beach boulevard op. Dit is met een baby goed te doen.
Echter raad ik aan om een auto te huren. Het eiland verkennen om wat leuke plaatsjes te zien is het makkelijkst met de auto.

Als je dichtbij local food wilt eten raad ik Bigeye Scad aan (naast Hotel Kontiki). Het eten is daar verrukkelijk.
3 minuten rijden van het resort vindt je aan de kust Seaside Terrace. Hier krijg je voor 35 gulden een red snapper menu waar je makkelijk met 2 personen van kan eten. Dit is echt een genot!

Lionsdive is voor iedereen een aanrader als je lekker wilt genieten, niets hoeft te doen en niet je resort af hoeft.

Als ik een verbeterpuntje zou moeten noemen dan is dat het lampje van de airco wat fel schijnt op het daaronder gelegen bed.
Maar als je ervanuit gaat dat dat je enige "zorg" is tijdens je verblijf dan kan je je voorstellen dat dit een droomvakantie is. Voor ons is het in ieder geval niet de laatste keer dat we hier zijn.

Beste Exploration221233

Wij danken u voor uw verblijf en voor het delen van uw verblijf ervaring.
Met groot genoegen lezen wij uw verblijf ervaring waarbij u aangeeft dat u een geweldig verblijf had met de kleine.
Het dagelijkse streven van het Lionsdive team is onze gasten een zorgeloze vakantie bezorgen door vooruit te denken.
En zijn blij dat u een droomvakantie had bij ons en kijken ernaar uit jullie weer te verwelkomen.

Beoordeeld op 10 december 2020

Samen met een vriendin hebben wij 10 dagen mogen verblijven in Lions Dive. Wat een heerlijke vakantie hebben wij gehad. Gelegen op een top locatie en overal dichtbij. Wij wouden niet meer naar huis. Vanaf het moment van aankomen al super vriendelijk personeel. Iedereen die je in het hotel tegen komt is super vriendelijk en maakt altijd even een praatje met je. Ondanks de maatregelen op de bestemming hebben wij heerlijk kunnen eten en drinken in en rondom het hotel. Kamers waren super schoon en werden iedere dag schoongemaakt en nieuwe handdoeken. Wij hebben een auto gehuurd om het eiland met alle leuke strandjes te verkennen maar het strand bij lionsdive is toch wel ons favoriet. Ondanks de besmettingen op het eiland hebben wij hier niks van gemerkt, het was rustig en (bijna) iedereen hield zich aan de regels.
Dikke complimenten voor Shendon, die altijd vrolijk en gezellig een praatje maakte.

tip: vanaf dinsdag 1-12 werden er bandjes voor alcohol verstrekt. Papieren bandjes die je na een festival diezelfde avond nog kan weggooien. Na een dag zwemmen in de zee etc was ons bandje kapot. Diezelfde avond een nieuwe gevraagd bij de receptie. De dame die er s'avonds zat was niet vriendelijk, hing onderuit in haar stoel en was gefocust op haar scherm , haar reactie was niet van: wat kan ik voor jullie doen maar: jaa?.. Helaas hebben wij meerdere keren om een nieuw bandje moeten vragen en haar reactie als we aankwamen was al zuchtend. Hierdoor voelde wij ons niet welkom en durfde we bijna niet meer hierom te vragen. Wij begrijpen dat deze maatregel voor jullie ook als een verassing kwam en snel hebben moeten schakelen maar de dame in kwestie moet ook weten dat we niet een week met een papieren bandje kunnen doen.

Wij hebben een super vakantie gehad en komen zeker weten in de toekomst weer terug bij lionsdive en raden het iedereen aan. Wij kijken er nu al naar uit!

• Hygi√ęne

Beste KimHoksbergen.

Namens het gehele Lionsdive team willen wij u bedanken voor uw verblijf en dat u de tijd heeft genomen om uw verblijf ervaring met ons te delen.
Wij bieden onze excuses aan voor het late reactie van uw verblijf beoordeling.
Wij stellen uw beoordeling zeer op prijs en dat u van uw heeft genoten van uw verblijf
Inderdaad tijdens uw verblijf waren er maatregelen die door de overheid werden geimplimenteerd .
Het gedrag van de betrokkene bij de receptie past niet bij de gastvrijheid die wij uitstralen en bieden u hiervoor onze excuses.
Wij kijken samen met onze vrolijke Beach hut attendent Shendon ernaar uit u weer te verwelkomen .

Beoordeeld op 28 november 2020

Wij zijn net terug van 12 dagen in LionsDive en hebben een geweldige tijd gehad.
De ontvangst was al zeer goed. Super vriendelijke medewerkers die alles voor je doen om je verblijf prettig te maken. Prachtige OceanView-kamer gekregen waarbij je letterlijk vanuit je deur op het strand staat.
De service was ook fenomenaal. Een goed voorbeeld hiervan is dat ik tijdens de vakantie een ontstoken teen had gekregen door een ingegroeide teennagel. Via internet geprobeerd een medische pedicure op Curacao te vinden. Dit was echter niet te doen. We konden eentje vinden maar die was komende weken al vol. We zijn toen naar de receptie gegaan waar we te woord werden gestaan door de vriendelijke Yannick. Hij vertelde dat zijn moeder (Maria) medische pedicure doet. Hij heeft toen direct met haar gebeld en geregeld dat we dezelfde middag bij haar terecht konden. We zijn vervolgens naar de super vriendelijke Maria toe gegaan, die professioneel en kundig de teen behandelde. Hierna konden we weer volop genieten van de vakantie. Nogmaals willen we bij deze Yannick en zijn moeder Maria hiervoor bedanken!
We hebben nog meer voorbeelden van de medewerkers van het hotel die een stapje extra zetten om je te helpen. Allemaal super vriendelijk en gastvrij. Zij doen er ook alles aan om er voor te zorgen dat alles goed is. Zo werden we bijvoorbeeld meerdere keren gebeld door iemand van het hotel met de vraag of alles naar wens was.
De locatie was ook geweldig. LionsDive ligt direct aan het zandstrand. De zee wordt door een lange golfbreker 'gescheiden' van het open water. Hierdoor is het water altijd rustig en kan je er rustig in dobberen. Genoeg (gratis) ligbedjes en handdoeken kan je makkelijk krijgen/ ruilen bij de vriendelijke handdoekenmeneer die altijd vrolijk in zijn hokje zit en waar ik elke dag weer een nieuw woordje Papiamento leerde.
Daarnaast zijn er voldoende eetgelegenheden op het resort en de boulevard om een hapje en drankje te doen. Helaas door de coronamaatregelen mag je vanaf 21:00 uur niet meer op straat zijn en sluiten restaurants buiten het resort om 20:00 uur. Op het resort zelf zijn ze wat langer open.
Het was er verder erg schoon, dagelijks maken mensen het strand en hotel schoon. De kamers worden ook goed dagelijks schoongemaakt. Soms zagen we dat zelfs de airco's van de kamers schoon werden gemaakt.
Het hotel had alleen geen winkeltje om wat drinken of dergelijke te kopen, maar zij hebben dit prima opgelost door dagelijks om 10:00 uur een gratis pendelbus te laten rijden tussen het hotel en de supermarkt.
Het Sea Aquarium met de Dolphin Academy zit ook op 5 minuten loopafstand.
Conclusie: zeker voor herhaling vatbaar!!

Datum van verblijf: november 2020
Guest Relations, Guest Services / Front Office van LionsDive Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 december 2020

Beste DQREVIEWS

Namens het Lionsdive team willen wij u bedanken voor uw verblijf en dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring op Tripadvisor te delen.
Uw uitgebreide verblijf ervaring van ontvangst , verblijf in uw Ocean Front Cabana tot uw vertrek is zo fijn om te lezen.
Wij zijn blij dat onze Yannick zeer adequaat heeft gereageerd op uw verzoek om een medisch pedicure bij Maria te regelen.
Ons team streeft dagelijks om de beste service te geven zodat onze gasten een aangenaam , pijn en zorgloos vakantie ervaren.
Zo fijn dat u zowel van de faciliteiten .locatie en diensten heeft genoten.
Deze mooie review zullen wij met de team delen en names Yannick ,Shendon danki.
Wij kijken ernaar uit u weer te verwelkomen.