Beoordeeld op 9 maart 2020

Prachtig strand met een super gezellige bar waar het enorm leuk was om te ontbijten.
Er waren verschillende restaurants in het hotel waar we heerlijk gegeten hebben, het waren een voor een aanraders.
Mambo beach met de vele winkeltjes & bars begint vlak naast het hotel dus naast de rust van het hotel is er ook heel wat te doen in de buurt.
De kamer zelf vond ik persoonlijk minder qua stijl & comfort. (De badkamer was constant vochtig & warm aangezien er een gat in de muur naar buiten zat als ventilatie.)
Nu op zich vonden we dit niet heel erg omdat je op zo'n locatie amper in je kamper vertoeft.
Dus over het algemeen super hotel, maar de kamer die wij hadden toch net iets minder. :-)

Datum van verblijf: juni 2019
info Lions Dive, Innkeeper van LionsDive Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 maart 2020

Beste Tina VDB

Namens het Lionsdive team willen wij u bedanken voor uw verblijf en voor het delen van uw verblijf ervaring met ons.
Wat fijn dat u heeft genoten van verschillende aspecten van uw verblijf zoals onze strand , restaurants en van Mambo BLVD.
Het spijt ons dat onze kamers niet geheel aan uw wensen voldeed en hebben uw observatie genoteerd en stellen uw review zeer op prijs.
Wij kijken ernaar uit om u in de toekomst weer te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 25 februari 2020

Super verblijf gehad vorige week bij Lions Dive. We verbleven 6 nachten in kamer 4201 en alles was perfect geregeld. Ontbijt was heerlijk elke dag. Over het hele resort erg behulpzaam en aardig personeel. Bij de receptie, kamerdames, restaurant. Iedereen was aardig. Elke dag een schoonmaak en nieuwe handdoeken. De ligging van onze kamer was perfect. Mooie badkamer met een fantastische douche. Wij komen hier zeker volgend jaar terug. Een dikke 10.

Datum van verblijf: februari 2020
info Lions Dive, Innkeeper van LionsDive Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 februari 2020

Beste DHNova

Wij danken u voor uw verblijf en voor het delen van uw verblijf ervaring.
Met genoegen lezen wij uw review waarbij u aangeeft dat u een super verblijf had .
Het dagelijkse Lionsdive team's streven is om onze gasten een aangenaam verblijf te laten beleven en zijn trots als het is gelukt.
Wij kijken ook naar uit naar uw volgend verblijf bij LionsDive.

Beoordeeld op 24 februari 2020 via mobiele applicatie

We hebben een schitterende middag beleefd.
Het lions dive had een goede plaats langs de route gereserveerd en we hadden een goed zicht op de carnavals optocht. Ook willen we Iro bedanken voor de goede zorgen. We zijn niets tekort gekomen, hij en zijn team hebben ons meer dan voldoende voorzien van eten en drinken. Ook het vervoer was perfect geregeld.
Alles bij elkaar een top middag gehad.
Mvg Toon en Nieke

Beste 774famg

Wij danken u voor uw verblijf en voor het delen van uw LionsDive ervaring.
We waarderen uw lovende recensie en zullen dit met de team delen en zeer zeker ook met Iro.
Wat fijn dat u heeft genoten van onze karnaval optocht we hebben dit met plezier geregeld voor onze gasten.
LionsDive is trots op onze cultuur en vinden het belangrijk dat onze gasten dit ook ervaren.
En kijken ernaar uit jullie weer te verwelkomen.

Beoordeeld op 13 februari 2020 via mobiele applicatie

Wanneer je om 16.00 na je werk nog even naar de beach wilt en gebruik maakt van beach en ligbed wordt hier gewoon 21 gulden voor gevraagd!
Tip: halve dag tarieven hanteren en overweeg niets te rekenen wanneer je gebruik maakt van bar en restaurant vanuit je ligbed!
Dit is zoooo NIET klantvriendelijk!

Datum van verblijf: februari 2020
infoL8, Manager van LionsDive Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 februari 2020

Beste Gerda-bron

Wij danken u voor uw bezoek aan onze strand.
Onze excuses voor het ongemak, maar we moeten bepaalde regels hanteren om ook de privileges van de hotelgasten te waarborgen. Daarom rekenen we bij Hemingway wat meer voor de bedjes dan bij Chill; daar betaalt u Nafl. 11,- (5,- voor een bedje een 6,- entree dat aan Seaquarium Beach moet worden afgedragen).

Beoordeeld op 13 februari 2020 via mobiele applicatie

Dit maal voor het eerst in Lions Dive verbleven. De plek was perfect, de kamers een beetje verouderd maar wel top en van alle gemakken voorzien. Lions Dive ligt aan Mambo Beach en daar valt veel te beleven. Als je rust wilt heb je alle mogelijkheid om je even terug te trekken en wil je gezelligheid en mensen om je heen dan is dit op loopafstand. De service van de medewerkers was top, vriendelijk en correct. Wij komen zeker terug.

Beste Claudiaholland038

Namens het LionsDive team willen wij u bedanken voor uw verblijf en waarderen dat u de tijd heeft genomen om uw verblijf ervaring met ons te delen.
Wij zijn blij dat u heeft genoten van uw verblijf en dat u tevreden bent met onze service.
We hopen u weer in de nabije toekomst te mogen verwelkomen.