176 US$
Official Hotel215 US$
Priceline215 US$
eDreams215 US$
Beoordeeld op 9 februari 2021 via mobiele applicatie

Een van de mooiste en meest sfeervolle strand hotels van Curacao. op loopafstand van de stad. Mooie verscheidenheid van kamers. Twee eigen baaitjes met eigen strand plus zwembad. Verschillende terrassen en relax plekken. Zeer de moeite waard en een vertrouwd adres voor een heerlijk verblijf, zowel zakelijk als voor vakantie.

Datum van verblijf: februari 2021
Gimene Pieters, Marketing van Avila Beach Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 februari 2021

We danken u voor de fantastische review, de mooie omschrijving en aanbeveling van het Avila Beach Hotel. We vinden het geweldig dat uw verblijf geheel naar wens was en hopen u nogmaals in het Avila Beach Hotel te mogen verwelkomen

Beoordeeld op 3 februari 2021

Uitmuntende locatie met prachtige wit prive strand. De accomodatie was riant en zeer schoon. Autoverhuur aanwezig in het horel, wat het reizen zeer comfortabel maakte. Het personeel is ontzettend netjes en service gericht. Wij komen volgend jaar zeker terug!

Kamertip: Autoverhuur aanwezig in hotel
Datum van verblijf: april 2020

Het is een genoegen voor ons te vernemen dat uw verblijf in het Avila Beach Hotel helemaal naar uw wens was en dat u zowel van de locatie en strand als de accomodatie en service van ons vriendelijk personeel heeft genoten. We hopen uw volgend jaar nogmaals voor een volgende droomvakantie te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 3 februari 2021

We hebben heerlijk genoten van alles wat Avila Beach te bieden heeft; prachtige prive strandjes met heerlijke bedjes, gezonde en smaakvolle gerechten én een ruim aanbod van ontspannende, professionele massages.

Kamertip: Mooi uitzicht, rustig, persoonlijk
Datum van verblijf: november 2020

We vinden het ontzettend fijn te vernemen dat uw verblijf geheel naar wens was en dat u volop heeft genoten van alles wat Avila Beach Hotel te bieden heeft. We danken u voor het delen van uw ervaring en hopen u snel weer in het Avila Beach Hotel te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 14 december 2020

We werden super gastvrij ontvangen. Als je nog maar de lobby in loopt dan valt je mond al open omdat het zo mooi is. Zeker als je aan de achterkant van het hotel komt dan is het alsof je in een sprookje bent beland. Vanwege de getroffen Corona maatregelen voel je je super veilig en hoef je zelf geen mondkapje te dragen. Het personeel doet dit overigens wel. De kamers zijn prachtig en heel schoon. Iedere ochtend kan je heerlijk ontbijten (echt een aanrader!). Avila heeft een van de mooiste stranden van het eiland en je kan er goed snorkelen bij het huisrif. Echt tot rust gekomen in dit prachtige hotel en op dit mooie eiland. Echt even vakantie van Corona!

Kamertip: Super mooi uitzicht.
Datum van verblijf: november 2020
Gimene Pieters, Marketing van Avila Beach Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 december 2020

Bedankt voor uw 5-sterren beoordeling, we stellen het op prijs dat u de ervaring van uw droomvakantie in het Avila Beach Hotel via deze weg deelt. Het is geweldig te vernemen dat uw verblijf in het hotel vanaf uw aankomst geheel naar wens was. We treffen inderdaad al de nodige maatregelen om zowel onze gasten als het personeel te beschermen. Het is ook fijn om te lezen dat u de kans heeft gekregen om het eiland te verkennen en tot rust te komen. We hopen u dan ook weer in de nabije toekomst voor een volgend verblijf in het Avila Beach Hotel te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 13 december 2020 via mobiele applicatie

We hebben een heerlijke vakantie gehad, de eerste nachten in la Belle Alliance zeezicht kamer en de laatste nachtjes in een Oceanfront Blueswing kamer.
De medewerkers zijn vriendelijk en de strandjes met de ligbedjes zijn ook fantastisch! Leuke restaurants in de buurt.
We hebben genoten.

Datum van verblijf: december 2020

We vinden het ontzettend fijn te vernemen dat u van een heerlijke vakantie in het Avila Beach Hotel heeft genoten en dat uw verblijf in beide kamertypes geheel naar uw wens was. We stellen het op prijs dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring middels deze review te delen en danken u daarvoor. Het zal ons een genoegen zijn u nogmaals voor een heerlijke vakantie in het Avila Beach Hotel te verwelkomen.